Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

12 věcí, které si můžete ukrást z našich interních postupů

Martin popisuje, jak během tří let vznikla z one man show firma s pevnou firemní kulturou, kterou tvoří a udržují sami lidé z Obsahovky. Konkrétní nástroje, rituály a procesy můžete ihned využít ve svém týmu i vy.

[B2B monitor] Brzy vám odhalíme, jak jsou na tom české firmy s content marketingem

Hned zkraje roku jsme se stali partnery B2B monitoru, který je po sedmi letech fungování nejucelenějším zdrojem dat o B2B marketingu v Česku. Jeho aktuální vlna má za téma content marketing.

Třetí rok Obsahovky

Oslavili jsme třetí výročí. Loni jsem si myslel, že řídit agenturu je jako jezdit na horském kole. Chtěl jsem zůstat otevřený nápadům, naslouchat intuici a důsledně odpočívat. Jak se to povedlo?

Mimo kancelář: nastavte si OOO e-mail, který bude pro příjemce óóó

Automatické out of office e-maily v nepřítomnosti mohou být otravný spam, nebo příjemné rozptýlení a důvod k úsměvu. Máme tipy a příklady z praxe, jak si před dovolenou nastavit ten druhý případ.

6 tipů, které mi pomohly vymyslet a napsat 404 důvodů za 8 hodin

Justin Blackman napsal 10 211 titulků za 100 dní. Já dala za 8 hodin 404 důvodů, proč je na nic naše stránka 404. V čem se s Justinem shodneme a co si z těchto výzev může odnést každý copywriter?

Care-Do-Think-See: Celou dobu to mělo být naopak

Říkal to už v roce 2015 Avinash Kaushik, tak to musí být pravda. Čtěte, proč STDC (obsahový) marketing nespasí a proč se vyplatí ta čtyři písmenka přeházet na CDTS.

Inspirace pro váš obsah. 33 markeťáků vybralo nejúspěšnější obsahový počin za rok 2017

Také letos nás zajímalo, co roztáčelo kola obsahového marketingu v loňském roce. Tak jsme se zeptali markeťáků 33 firem na to, co vnímají jako jejich nejúspěšnější vytvořený obsah za rok 2017.

Co mě Kaiser, Lábus & 1019 dílů rozhlasového seriálu Tlučhořovi naučili o psaní

Téměř čistá improvizace, 500+ postav, dva herci. Rozhlasový seriál Tlučhořovi vysílá s přestávkami a přeskoky mezi stanicemi a platformami už od roku 1990. Poslouchám ho od roku 2005. Téměř den co den, aspoň jeden díl. A nelituju ani minuty.

Vánoční povídka – PF 2018 od Obsahovky

Hlavou narážím do skříňky provizorní kuchyňské linky. Au. Třu si čelo a v první chvíli nechápu, co se stalo. Vroucí voda v konvici, zima, mikrospánek. Zhluboka se nadechnu. Jasně. Krušné hory a naše zkřehlá copyfarma.

Hledáme projekťáka, který chce zažít růst firmy pod rukama

Teď je nás 14, ale brzo to může být skoro dvakrát tolik. Právě jsme uzavřeli druhý rok s průměrným 53% růstem. Ještě zdaleka nevyužíváme celý potenciál. Proto hledáme posilu do Brna na řízení projektů - aby všechno šlapalo minimálně stejně dobře dál.

Jak poznáte, že vaše značka trpí nejasnou tonalitou

Noví zaměstnanci, úprava webu, předvánoční záplava objednávek. Téměř cokoli, co ve firmě řešíte, vám náramně usnadní sjednocený tón značky. No fakt. Představíme 5 nejčastějších symptomů chybějící tonality a ukážeme příklady úspěšné léčby.

Čtyři nové tváře Obsahovky a jak se třeba jednou z nich stát, když budete chtít

Po jarním nástupu Lucky jsme si ostřejší nábor vyzkoušeli až na konci léta. Rychle jsme nabrali Margitu na marketing, Zuzku na projektové řízení, Alenu na copywriting do Prahy a Martinu jako copy posilu do Brna. Představíme vám je, a při té příležitosti ukážeme, jak to vlastně s hledáním lidí máme.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.