Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci
O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.
Velká náborová kampaň ve vysoce konkurenčním prostředí? Žádný problém!
Otevíráte novou výrobní halu a sháníte do ní 50 lidí. V nejhorším období pro nábor, o letních prázdninách. A ve chvíli, kdy je celé město doslova vytapetované reklamou vašeho konkurenta. Co s tím? Přesně zacílit a zaujmout ty správné uchazeče. Takhle jsme postupovali při tvorbě náborové kampaně pro AŽD. Celé se to povedlo i díky spolupráci s profíky ze Smeczky a Optimia.
Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)
Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.
Kam s kariérní stránkou: podstránka webu, na samostatnou doménu, nebo na tržiště?
Při výběru vhodného řešení kariérní stránky zvažte technickou náročnost i vnitrofiremní politiku. Začněte ale ještě o krok dřív – zmapujte svou výchozí situaci, definujte cíle a promyslete, jak se vaše rozhodnutí promítne do celkové komunikace firmy. Neznámý startup totiž hraje s jinými kartami než etablovaný zaměstnavatel a krátkodobá kampaň vyžaduje odlišný vercajk než dlouhodobý nábor.
Obsahovka Live #8 Obsah a kariérní komunikace
Po covidové pauze jsme oživili zákaznickou minikonferenci. Pro klienty a partnery jsme tentokrát uspořádali přednášky o kariérní komunikaci. I z dotazů během přednášek bylo patrné, že téma u klientů hodně rezonuje a řeší ho každý.
Jak jsme vylepšili náborové inzeráty pro Proof & Reason
Když dnes chcete sehnat kvalitního a zkušeného pracovníka, nestačí vyvěsit na web inzerát s nabídkou pozice a mzdy. Zatímco dřív se uchazeči prali o práci, dnes se firmy perou o zaměstnance. Přečtěte si, jak jsme náborové inzeráty upravovali pro Proof & Reason, tvůrce e-shopů a lead-gen webů.
Jak tvoříme HR obsah, který pomáhá při náboru zaměstnanců v EY
Chytrý obsah pomůže nalákat potenciální zaměstnance. Snadno jim dáte vědět, jaká je ve vaší firmě atmosféra, na jakých projektech pracujete, jací jsou kolegové nebo šéf a jak se připravit na přijímací řízení. S HR obsahem pomáháme také velké konzultantské firmě EY. Každý rok recruitují desítky čerstvých absolventů, aby si z nich vychovali šikovné konzultanty. Přečtěte si, jak tenhle specifický obsah tvoříme.
Jak pomocí obsahu nalákáte dobré zaměstnance
Nabírat kvalitní zaměstnance není snadné. Pomůže vám s tím ale dobrý obsah a promyšlený employer branding, tedy značka zaměstnavatele. Dali jsme pro vás dohromady, jak napsat HR inzerát, HR blogový článek a co by měl obsahovat kariérní web. A kromě toho se dozvíte základní tipy k vytváření firemních fotek a videí.