Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Multitrans jede! Jak jsme napsali web pro dopravní a spediční firmu
Příjemné osvěžení a funkční zjednodušení – tak hodnotí klient novou strukturu webu, kterou jsme pro něj vymysleli. Jednotlivé webové stránky jsme dost překopali, napsali pro ně texty a přeložili je do mezinárodně srozumitelné angličtiny. Přečtěte si, jak probíhala spolupráce s přepravní firmou Multitrans.
Jak jsme ladili tonalitu UniCredit Bank. Aby zněla uvolněně, ale nebyl to punk
Ono se lehce řekne: chceme znít přátelsky. Pokud jste ale zavedená banka s řadou konzervativních klientů, nemůžete najednou naskočit na žoviální notu nebo si dělat ze sebe legraci. Přečtěte si, jak jsme se s tím popasovali a jak jsme vyladili servisní komunikaci UniCredit Bank. Aby byla ke klientům přívětivá, ale zároveň dostatečně seriózní.
Jak jsme dali dohromady kariérní komunikaci rychle rostoucí firmy
Letmým pohledem je to jednoduchá stránka se stručnými texty, fotkami a čísly, která funguje jako rozcestník na inzeráty. Pokud ale hledáte práci v marketingu nebo consultingu, najdete v kariérní sekci webu Proficia přesně ty informace, které potřebujete. Přečtěte si, jak jsme kolegům z branže pomáhali s nastavením HR komunikace.
Jak se Manutanu staráme o blog, jehož dosah roste o stovky procent ročně
Psaní o vysokozdvižných vozících a protiúnavových rohožích nezní jako copywriterský sen. My se ale staráme o blog firmy Manutan, která takové produkty prodává. I po třech letech vymýšlíme témata, která přitahují nové čtenáře. Jak se pod naším vedením daří blogu se zdánlivě neatraktivními tématy?
Texty na web česky i anglicky? No problem
Milmar je český výrobce netkaných textilií, síťovin a produktů z nich. Během léta 2022 jsme jsme pro Milmar chystali texty na web a rovnou dvojjazyčně – česky a anglicky. Z výsledku máme radost a v tomto článku chceme ukázat, jak jsme texty pro Milmar tvořili a jaký je výsledek. A taky se pochlubit milou zpětnou vazbou od Milmaru.
Jak jsme revidovali microcopy cloudové platformy My2N, která otevírá dveře po celém světě
V Obsahovce píšeme online magazíny, textujeme weby a rádi se pustíme i do microcopy. Přečtěte si, jak jsme ladili UX writing pro společnost 2N Telekomunikace. Přibližujeme průběh celé spolupráce.
Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery
Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.
Software Sestra Emmy díky obsahové strategii úspěšně získává klienty
Taky vás nebaví volat doktorovi a čekat na lince, až to konečně zvedne? Díky softwaru Sestra Emmy už nemusíte. Pokud by váš lékař používal Emmy, jednoduše byste na internetu zadali svůj požadavek a ordinace by ho vyřídila.
Jak jsme vylepšili náborové inzeráty pro Proof & Reason
Když dnes chcete sehnat kvalitního a zkušeného pracovníka, nestačí vyvěsit na web inzerát s nabídkou pozice a mzdy. Zatímco dřív se uchazeči prali o práci, dnes se firmy perou o zaměstnance. Přečtěte si, jak jsme náborové inzeráty upravovali pro Proof & Reason, tvůrce e-shopů a lead-gen webů.
Jak tvoříme HR obsah, který pomáhá při náboru zaměstnanců v EY
Chytrý obsah pomůže nalákat potenciální zaměstnance. Snadno jim dáte vědět, jaká je ve vaší firmě atmosféra, na jakých projektech pracujete, jací jsou kolegové nebo šéf a jak se připravit na přijímací řízení. S HR obsahem pomáháme také velké konzultantské firmě EY. Každý rok recruitují desítky čerstvých absolventů, aby si z nich vychovali šikovné konzultanty. Přečtěte si, jak tenhle specifický obsah tvoříme.
Grafika a fotky na míru. Jak jsme Stavariu pomohli na sociálních sítích oslovit lidi od fochu
Pokud prodáváte sofistikované řešení, obvykle trvá dlouho, než si ho zákazník vyzkouší nebo koupí. A přesvědčit jej můžete i prezentací na sociálních sítích – pokud věnujete dostatečnou péči obsahu i kvalitní grafice. Podívejte se, jak jsme na sociálních sítích prezentovali aplikaci Stavario, která usnadňuje řízení staveb.
Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije
Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.