Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Jan Sýkora
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Náborovou kampaň pro lídra ve strojírenství neuděláte od stolu. Musíte mezi lidi do výroby

Najít CNC seřizovače kdekoliv v Česku by bylo těžké. Najít je v podhůří Jeseníků a v tamní konkurenci je ještě těžší. Nových CNCčkařů ze škol vychází stále méně a ti stávající už pracují v jiných firmách. Pokud jim ale nabídnete to, co opravdu chtějí, máte šanci je získat. Strategii pro náborovou komunikaci firmy Dormer Pramet jsme proto postavili na hloubkových rozhovorech se zaměstnanci.

Jak prodáváme bazény Relax na sociální sítích

Když jsme začínali spolupráci, sociální sítě firmy Bazény Relax ležely ladem. Naším úkolem bylo nejen komunikaci na sítích vzkřísit, ale také přivést novou komunitu a udělat z Facebooku prodejní kanál.

[Případovka] Připravili jsme kariérní web pro IT firmu, který nezapadne mezi desítkami jiných

Ačkoliv do ITM8 přichází hodně IT specialistů na doporučení, jen word of mouth dnes nestačí. Když kandidát o firmě na internetu nic nenajde, kývne na nabídku konkurenci. Pro ITM8 jsme vyřešili pokrytí onlinu – díky strategii HR komunikace a kariérním stránkám v angličtině s autentickými texty, v souladu s korporátním design manuálem a bez nutnosti měnit ATS.

Velká náborová kampaň ve vysoce konkurenčním prostředí? Žádný problém!

Otevíráte novou výrobní halu a sháníte do ní 50 lidí. V nejhorším období pro nábor, o letních prázdninách. A ve chvíli, kdy je celé město doslova vytapetované reklamou vašeho konkurenta. Co s tím? Přesně zacílit a zaujmout ty správné uchazeče. Takhle jsme postupovali při tvorbě náborové kampaně pro AŽD. Celé se to povedlo i díky spolupráci s profíky ze Smeczky a Optimia.

Multitrans jede! Jak jsme napsali web pro dopravní a spediční firmu

Příjemné osvěžení a funkční zjednodušení – tak hodnotí klient novou strukturu webu, kterou jsme pro něj vymysleli. Jednotlivé webové stránky jsme dost překopali, napsali pro ně texty a přeložili je do mezinárodně srozumitelné angličtiny. Přečtěte si, jak probíhala spolupráce s přepravní firmou Multitrans.

Jak jsme ladili tonalitu UniCredit Bank. Aby zněla uvolněně, ale nebyl to punk

Ono se lehce řekne: chceme znít přátelsky. Pokud jste ale zavedená banka s řadou konzervativních klientů, nemůžete najednou naskočit na žoviální notu nebo si dělat ze sebe legraci. Přečtěte si, jak jsme se s tím popasovali a jak jsme vyladili servisní komunikaci UniCredit Bank. Aby byla ke klientům přívětivá, ale zároveň dostatečně seriózní.

Jak jsme dali dohromady kariérní komunikaci rychle rostoucí firmy

Letmým pohledem je to jednoduchá stránka se stručnými texty, fotkami a čísly, která funguje jako rozcestník na inzeráty. Pokud ale hledáte práci v marketingu nebo consultingu, najdete v kariérní sekci webu Proficia přesně ty informace, které potřebujete. Přečtěte si, jak jsme kolegům z branže pomáhali s nastavením HR komunikace.

Jak se Manutanu staráme o blog, jehož dosah roste o stovky procent ročně

Psaní o vysokozdvižných vozících a protiúnavových rohožích nezní jako copywriterský sen. My se ale staráme o blog firmy Manutan, která takové produkty prodává. I po třech letech vymýšlíme témata, která přitahují nové čtenáře. Jak se pod naším vedením daří blogu se zdánlivě neatraktivními tématy?

Texty na web česky i anglicky? No problem

Milmar je český výrobce netkaných textilií, síťovin a produktů z nich. Během léta 2022 jsme jsme pro Milmar chystali texty na web a rovnou dvojjazyčně – česky a anglicky. Z výsledku máme radost a v tomto článku chceme ukázat, jak jsme texty pro Milmar tvořili a jaký je výsledek. A taky se pochlubit milou zpětnou vazbou od Milmaru.

Jak jsme revidovali microcopy cloudové platformy My2N, která otevírá dveře po celém světě

V Obsahovce píšeme online magazíny, textujeme weby a rádi se pustíme i do microcopy. Přečtěte si, jak jsme ladili UX writing pro společnost 2N Telekomunikace. Přibližujeme průběh celé spolupráce.

Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery

Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.

Software Sestra Emmy díky obsahové strategii úspěšně získává klienty

Taky vás nebaví volat doktorovi a čekat na lince, až to konečně zvedne? Díky softwaru Sestra Emmy už nemusíte. Pokud by váš lékař používal Emmy, jednoduše byste na internetu zadali svůj požadavek a ordinace by ho vyřídila.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.