Texty na web česky i anglicky? No problem
Milmar je český výrobce netkaných textilií, síťovin a produktů z nich. Během léta 2022 jsme jsme pro Milmar chystali texty na web a rovnou dvojjazyčně – česky a anglicky. Z výsledku máme radost a v tomto článku chceme ukázat, jak jsme texty pro Milmar tvořili a jaký je výsledek. A taky se pochlubit milou zpětnou vazbou od Milmaru.
Jak jsme revidovali mikrocopy cloudové platformy My2N, která otevírá dveře po celém světě
V Obsahovce píšeme online magazíny, textujeme weby a rádi se pustíme i do mikrocopy. Přečtěte si, jak jsme ladili UX writing pro společnost 2N Telekomunikace. Přibližujeme průběh celé spolupráce.
Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery
Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.
Software Sestra Emmy díky obsahové strategii úspěšně získává klienty
Taky vás nebaví volat doktorovi a čekat na lince, až to konečně zvedne? Díky softwaru Sestra Emmy už nemusíte. Pokud by váš lékař používal Emmy, jednoduše byste na internetu zadali svůj požadavek a ordinace by ho vyřídila.
Jak jsme vylepšili náborové inzeráty pro Proof & Reason
Když dnes chcete sehnat kvalitního a zkušeného pracovníka, nestačí vyvěsit na web inzerát s nabídkou pozice a mzdy. Zatímco dřív se uchazeči prali o práci, dnes se firmy perou o zaměstnance. Přečtěte si, jak jsme náborové inzeráty upravovali pro Proof & Reason, tvůrce e-shopů a lead-gen webů.
Jak tvoříme HR obsah, který pomáhá při náboru zaměstnanců v EY
Chytrý obsah pomůže nalákat potenciální zaměstnance. Snadno jim dáte vědět, jaká je ve vaší firmě atmosféra, na jakých projektech pracujete, jací jsou kolegové nebo šéf a jak se připravit na přijímací řízení. S HR obsahem pomáháme také velké konzultantské firmě EY. Každý rok recruitují desítky čerstvých absolventů, aby si z nich vychovali šikovné konzultanty. Přečtěte si, jak tenhle specifický obsah tvoříme.
Grafika a fotky na míru. Jak jsme Stavariu pomohli na sociálních sítích oslovit lidi od fochu
Pokud prodáváte sofistikované řešení, obvykle trvá dlouho, než si ho zákazník vyzkouší nebo koupí. A přesvědčit jej můžete i prezentací na sociálních sítích – pokud věnujete dostatečnou péči obsahu i kvalitní grafice. Podívejte se, jak jsme na sociálních sítích prezentovali aplikaci Stavario, která usnadňuje řízení staveb.
Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije
Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.
Instruktážní video: představte zákazníkovi celý produkt během pár minut
Kadeřnice, fotograf nebo prodavač nejspíš moc času na účetnictví nemají. I jich se však donedávna týkal plošný přechod na elektronickou evidenci tržeb. Pro Soliteu jsme proto připravili videonávody, které živnostníkům pomohou vybrat vhodný účetní systém i kompatibilní tiskárnu, která za pár vteřin vytiskne profesionální účtenku. Podívejte se, jak instruktážní videa vznikala.
Jak tvoříme produktové fotky, které vyšperkují obsah a podpoří prodej
Můžete mít do poslední tečky vyladěný text. Pokud k němu ale přidáte nekvalitní a nicneříkající fotku, pohřbíte ho. Proto vždy přemýšlíme, jak texty a vizuální prvky propojit, aby dohromady tvořili obsah, který funguje. A co víc – který prodává. Přečtěte si, jak tvoříme produktové fotky, které ke své prezentaci na webu, sociálních sítích, e-shopu či v recenzích používá krejčovství GALARD, Remoska nebo MALL.cz.
Pro iDoklad jsme vytvořili na klíč obsah do rozsáhlé video akademie
Od výzkumu přes tvorbu konceptu až po natočení video lekcí, sepsání článků a desítek dalších výstupů. Nejoblíbenější české fakturační službě iDoklad jsme kompletně dodali obsah do on-line miniakademie pro začínající podnikatele. Výsledek hodnotí pozitivně jak klient, tak účastníci akademie, kterých je za tři měsíce už přes tisíc.
Jak jsme NEVĚ pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat
Firma NEVA vyrábí venkovní žaluzie a screenové rolety a ještě na začátku roku 2018 prakticky nedělala marketing. To se ale změnilo s nástupem marketingového manažera Miloslava Matouška. Pod jeho dohledem od začátku roku 2019 naplno bušíme do obsahu, který společně s dalšími aktivitami přináší ohromující výsledky. Návštěvnost webu se za tři roky zvýšila 6×, organická návštěvnost 5× a roční obrat firmy se zvedl o více než 100 milionů.