Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

Jak využít obsah v account-based marketingu

Po account-based marketingu sahají zejména B2B firmy, které chtějí proniknout na nový segment, mají zálusk na pár vysněných klientů, nebo jejich cílovka čítá jen jednotky až desítky potenciálních zákazníků. Obsah je přitom nedílnou součástí každé account-based marketingové strategie. Čtěte, jak s ním pracovat u dlouhodobých i krátkodobých kampaní a zda zvolit článek, landing page, nebo hamburger.

HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci

O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.

[Plakát ke stažení] Dlouhodobý trénink i instantní tipy na rozproudění kreativity

Tvůrčí krizi nebo jen pocit nedostatku kreativity zažívá asi každý. A je jedno, jestli se živí psaním, kreslením nebo jinou tvůrčí činností. Někteří mají dokonce pocit, že kreativní byli naposled v dětství. Kreativita je ale proces, který v sobě může každý zapnout a tvořit na počkání. Někomu se proces spouští automaticky, někdo v sobě musí spouštěcí tlačítko najít. Přečtětě si pár tipů, jak na to.

10 chyb, které děláte při psaní v angličtině

Textu chybí šťáva, vám slovní zásoba a když píšete v angličtině, přemýšlíte v češtině. Malá ukázka neřestí, kterých se čeští copywriteři v angličtině dopouští. Chcete nad nimi vyzrát? Keep on reading.

Jak napsat e-book, kterým oslovíte publikum

Máte na blogu perfektně rozpracované téma do několika článků, víte, že u čtenářů mají úspěch, nebo se vás opakovaně na nějakou oblast vyptávají? Pak možná nastal čas vydat e-book. On-line dokument, ve kterém čtenář najde vše podstatné a ještě vám výměnou za něj dá svůj kontakt. Přečtěte si, jak vytvořit e-book, který osloví čtenáře, udělá z nich potenciální zákazníky a posílí vaši pověst odborníka.

Jak napsat landing page, aby dovedla uživatele ke konverzi

Na první pohled vypadá jako obyčejná webová stránka. Přitom je tou nejdůležitější částí webu. Dokáže totiž proměnit návštěvníka v zákazníka – tohle kouzlo dokáže landing page neboli přistávací stránka. Máme pro vás pár tipů, jak takovou landing page napsat.

Jak napsat newsletter, na který budou čtenáři netrpělivě čekat

Představte si nástroj, díky kterému můžete být v úzkém kontaktu s každým jedním zákazníkem. Kdykoliv mu dáte vědět o novinkách, nabídnete produkty na míru, pozvete na akci nebo pošlete gratulaci k narozeninám. S jistotou, že k němu zpráva dorazí a nikam mu nezapadne. Tohle všechno dokážou newslettery. Že je ještě neposíláte? Měli byste začít – přečtěte si, jak na to.

[Aktualizace] Jak správně uspořádat soutěž na Facebooku a Instagramu. Máme pro vás vzor pravidel ke stažení

„Označte dva kamarády, sdílejte na Timeline a vyhrajte…“ Podobných formulací jsou plné sociální sítě – soutěže jsou snadný způsob, jak vytočit zájem fanoušků do zelených čísel a firmy je využívají stále častěji. Naprostá většina u toho ale porušuje pravidla. Proto jsme společně s advokátkou sepsali podrobný návod, jak to dělat správně. A jako bonus jsme připravili vzor pravidel, který si snadno upravíte na míru své soutěži.

Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)

Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.

Jak a proč kvalitní firemní blogy přivádějí návštěvnost i nové zákazníky

Chcete budovat povědomí o své značce či produktech, přinášet obchodu kvalifikované leady nebo třeba nabrat nové zaměstnance? S tím vším vám pomůže kvalitní firemní blog. Zjistěte, jaké jsou jeho přínosy – podělíme s vámi o zkušenosti i příklady z praxe.

Dobré microcopy vydělá i statisíce. Návod, jak psát krátké texty, které toho řeknou hodně

Tlačítka, formuláře, chybové hlášky… krátké texty, které navedou uživatele webem, aplikací nebo formulářem. Často v situaci, kdy jde o hodně. Třeba o založení účtu v aplikace, dokončení nákupu na e-shopu, přihození zboží do košíku. Přečtěte si našich 5 zásad, jak na silné microcopy.

[Plakát ke stažení] Zásobník nápadů pro content marketing

Vymýšlení obsahu pro nové klienty připomíná psaní na prázdnou čtvrtku – cokoliv navrhnete, bude vidět. Jenže co když máte přijít s nápady na obsah ve chvíli, kdy už spolupracujete dva nebo tři roky? Pokud cítíte, že jste už vyčerpali všechny možnosti, použijete náš zásobník inspirace. Podpoří vás při tvorbě obsahové strategie i taktiky.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.