Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
[Proč obsah, 3. díl] Dostaňte se zákazníkovi pod kůži měsíce předtím, než nakoupí
Nabízíte špičkový produkt, který lidé nepořizují v zápalu nadšení, ale po pečlivém zvažování? Vyhraďte si v rozpočtu na marketing prostor pro kvalitní obsah – usnadníte zákazníkům rozhodování bez ohledu na fázi nákupního cyklu, ve které se nachází. Ukážeme, jak nad obsahem přemýšlet.
[Proč obsah, 2. díl] Návštěvnost je málo, generujte leady
Kdo platí za obsah, chce z investice něco mít. Logicky. Obvykle tím myslí vyšší organickou návštěvnost webu. Ale není to málo? Přemýšlejte nad tvorbou obsahu jako nad aktivitou, která obchodníkům dodává kvalitní leady. Vysvětlujeme, co je to marketingem zpracovaný lead (Marketing Qualified Lead, MQL), jak si ho vypiplat a jak nad obsahovým marketingem přemýšlet, aby generoval byznys.
[Proč obsah, 1. díl] Návod a tipy, jak se díky obsahu stát autoritou v oboru
Lidé vám věří. Když se řekne název vašeho oboru, hned si ho spojí s vaší značkou. Firmy se vámi inspirují a spousta vás i kopíruje. Novináři si k vám chodí pro informace. Jste autorita. Leader. Chcete navést, jak na to? Poradíme.