Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.

  • Tagy
  • Report
  • Návod
  • Ze života Obsahovky
  • Případové studie
  • Rozhovor
  • Inzerát
  • Pozvánka
  • Zábava
  • Průvodce
  • Podcast
  • HR marketing
  • Copywriting v angličtině
  • Obsahový seriál
  • Autor
  • Michaela Letošníková
  • Ivo Bednář
  • Monika Fiantová
  • Kamila Vlčková
  • Hana Kratochvílová
  • Klára Kouřilová
  • Amálie Kučerová
  • Petra Brablecová
  • Jan Macal
  • Eliška Gunišová
  • Markéta Rychnovská
  • Lidmila Maršálková
  • Lucie Kolischová
  • Michaela Tabakovičová
  • Vojtěch Šmíd
  • Eva Smíšková
  • Ondřej Pokorný
  • Nela Patschová
  • Emil Gallík
  • Martina Krumpholcová
  • Eva Hromádková
  • Martina Vejvodová
  • Libor Kamenský
  • Margita Havlíková
  • Obsahovka vzdělává
  • Lucie Preis
  • Martin Knižátko
  • Jan Novák
  • Jakub Bůšek
  • Kateřina Kalivodová
  • Jana Štukhejlová
  • Martin Brablec

[Plakát ke stažení] Dlouhodobý trénink i instantní tipy na rozproudění kreativity

Tvůrčí krizi nebo jen pocit nedostatku kreativity zažívá asi každý. A je jedno, jestli se živí psaním, kreslením nebo jinou tvůrčí činností. Někteří mají dokonce pocit, že kreativní byli naposled v dětství. Kreativita je ale proces, který v sobě může každý zapnout a tvořit na počkání. Někomu se proces spouští automaticky, někdo v sobě musí spouštěcí tlačítko najít. Přečtětě si pár tipů, jak na to.

24. díl: Jak se píše… o městské hromadné dopravě

Co obnáší práce vedoucího marketingu Pražské integrované dopravy? Na to se Martin ptal Filipa Drápala, který má pod palcem komunikaci o pražské dopravě od tramvají po autobusy. Poslechněte si, jak se jeho týmu daří toto živé a složité téma prezentovat – od změn v jízdních řádech až po přesvědčování lidí, aby méně jezdili autem.

Velká náborová kampaň ve vysoce konkurenčním prostředí? Žádný problém!

Otevíráte novou výrobní halu a sháníte do ní 50 lidí. V nejhorším období pro nábor, o letních prázdninách. A ve chvíli, kdy je celé město doslova vytapetované reklamou vašeho konkurenta. Co s tím? Přesně zacílit a zaujmout ty správné uchazeče. Takhle jsme postupovali při tvorbě náborové kampaně pro AŽD. Celé se to povedlo i díky spolupráci s profíky ze Smeczky a Optimia.

23. díl: Jak se píše… o gastronomii

Tentokrát si Martin Brablec povídal s majitelem marketingového studia čtyry a hrdým hostinským, Patrikem Medřickým. Patrikovi se podařilo propojit své dvě vášně, gastro a marketing. Coby marketingový lídr stopadesátičlenného týmu Lidi z Baru nejprve pečoval o propagaci několika brněnských gastro podniků, později otevřel rovnou dva vlastní – Pohárek Pavlov a hostinec Nádr v Brně. Poslechněte si, proč se podle něj kavárny ani bary bez marketingu neobejdou a které fígle se mu osvědčily.

22. díl: Jak se píše… o barefoot botách

E-shop s barefootovou obuví naBOSo tvoří na poměry e-commerce spoustu vzdělávacího obsahu – od blogu po podcasty, kam zvou fyzioterapeuty. Proč to funguje a jak naBOSo rozšiřuje svou základnu fanoušků o nové zákazníky? Poslechněte si rozhovor s manažerem naBOSo Jiřím Součkem.

21. díl: Jak se píše… o písmu

David Březina, zakladatel Rosetta Type Foundry, vás v novém díle podcastu zasvětí do tajů typografie. Nahlédnete do „výrobních postupů“ a dozvíte se, jak vznikají nové fonty. David také přiblíží, jak typ písma ovlivňuje komunikaci a zavzpomíná třeba na to, jak v Rosettě navrhovali písmo pro Bundesligu.

Obsahovka Live #9 Obsahové trendy v roce 2023

Po roce jsme se s klienty a partnery opět setkali na naší zákaznické minikonferenci Obsahovka Live. Přednášky jsme tentokrát zaměřili na témata, která v obsahovém marketingu hodně rezonují – tvorbu obsahu pomocí AI a LinkedIn ambassadoring. Z dotazů na přednáškách i u řízků a kávy bylo zjevné, že je řeší i většina účastníků.

20. díl: Jak se píše… pro gamery

Jak postupovat, když chcete svůj produkt prodat hráčům videoher? O tom si povídal Martin Brablec s kreativním ředitelem gamingové agentury Good Game Janem Bendou. Probrali, v čem je komunikace s hráči videoher specifická, jak do ní naskočit a neztrapnit se nebo jakou roli v ní hrají influenceři.

10 chyb, které děláte při psaní v angličtině

Textu chybí šťáva, vám slovní zásoba a když píšete v angličtině, přemýšlíte v češtině. Malá ukázka neřestí, kterých se čeští copywriteři v angličtině dopouští. Chcete nad nimi vyzrát? Keep on reading.

19. díl: Jak se píše… o interní komunikaci

Agáta Hauerová je „interkářkou tělem i duší“ už přes 10 let. O interní komunikaci píše, přednáší a obdržela za ni také několik cen. Poslechněte si, proč ji tato disciplína tak baví a co by doporučila všem, kteří se do ní pouští.

Jak napsat e-book, kterým oslovíte publikum

Máte na blogu perfektně rozpracované téma do několika článků, víte, že u čtenářů mají úspěch, nebo se vás opakovaně na nějakou oblast vyptávají? Pak možná nastal čas vydat e-book. On-line dokument, ve kterém čtenář najde vše podstatné a ještě vám výměnou za něj dá svůj kontakt. Přečtěte si, jak vytvořit e-book, který osloví čtenáře, udělá z nich potenciální zákazníky a posílí vaši pověst odborníka.

[Proč obsah, 3. díl] Dostaňte se zákazníkovi pod kůži měsíce předtím, než nakoupí

Nabízíte špičkový produkt, který lidé nepořizují v zápalu nadšení, ale po pečlivém zvažování? Vyhraďte si v rozpočtu na marketing prostor pro kvalitní obsah – usnadníte zákazníkům rozhodování bez ohledu na fázi nákupního cyklu, ve které se nachází. Ukážeme, jak nad obsahem přemýšlet.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.