7 osvědčených způsobů, jak váš obsah dostat do médií

Nejlepší vztah s novináři si vytvoříte tak, že jim dodáte zajímavá data a nebudete jim moc často volat. Spolupráce s médií není jednoduchá, ale může přinášet skvělé výsledky. Zvlášť pokud se věnujete zajímavému oboru, vytváříte hodnotný obsah a potřebujete veřejnosti vysvětlit složité téma.

Trendem obsahového marketingu jsou facebookové skupiny. Hodí se i pro B2B

Cestovatelé, maminky, zahradkáři nebo markeťáci – na Facebooku se roztrhl pytel se skupinami. Přečtěte si, proč jsou skupiny čím dál tím populárnější a jak jsme jednu takovou vybudovali pro NAFIGATE Cosmetics.

[B2B monitor] Zkroťte chaos a s intuicí opatrně. Jak na obsahový marketing v B2B?

Tři čtvrtiny B2B firem vytváří obsah. Systematicky to ale dělá pouze 22 % společností. A když přijde řeč na měření, klesají procenta mnohem hlouběji – jen 9 % účastníků průzkumu B2B monitor uvedlo, že má jasně definovaná kritéria. Zbytek sází na intuici nebo neměří vůbec. Přečtěte si shrnutí nejzajímavějších výsledků a pár tipů, jak z obsahového marketingu vytěžit co nejvíc.

Volné místo: Dobrá duše kanceláří, lidí i papírování

Normálně se tahle pozice jmenuje Back Office Něco a je popsaná v pár odrážkách. Ale protože se živíme slovy, vezmeme to důkladně a přesně vám popíšeme, koho hledáme, a co vás v Obsahovce čeká. Musíme si totiž 100% rozumět – budeme v intenzivním kontaktu každý den.

Obsahový marketing v roce 2019: jak uspějete v tvrdém konkurenčním boji?

Na internetu existuje nejméně půl miliardy blogů. Někteří tvrdí, že jich je dokonce miliarda. A další přibývají. Jakmile se rozhodnete napsat článek, je velmi pravděpodobné, že na podobné téma psaly už tisíce lidí před vámi. A že další tisíce to téma zpracují po vás. Abyste v této ohromné konkurenci uspěli, musí být váš článek lepší než ty ostatní. Jak na to?

Hledá se: Projekťák/projekťačka do Prahy

Tohle není jednoduchá pozice. Takže to vezmeme podrobně a otevřeně – i za cenu, že někoho možná odradíme. Když si to ale sedne, tahle práce je job snů. Máme totiž skvělou stálou klientelu, chytré lidi v týmu a hlavně obrovský potenciál, kam dál růst. A když nás v tom podpoříte, bude vás zbožňovat nejméně 20 lidí z Brna. No řekněte, kdo v Praze to má?

12 věcí, které si můžete ukrást z našich interních postupů

Martin popisuje, jak během tří let vznikla z one man show firma s pevnou firemní kulturou, kterou tvoří a udržují sami lidé z Obsahovky. Konkrétní nástroje, rituály a procesy můžete ihned využít ve svém týmu i vy.

Hledá se: Copywriter se základnou v Brně

Mysleli jsme, že další posily budeme hledat už jen do Prahy. Zdálo se, že naše brněnská osmnáctihlavá obsahová saň zvládne vše. Jenže ne. Práce u moravských klientů přibývá, a tak prostě musíme povyrůst i tady. Přidáte se? Větší tým specializovaný na obsah na Moravě nenajdete.

[NÁVOD] Nastolte ve firmě pořádek v procesech. V 5 krocích zjistíte, jak na to

Existuje jedna věc, která s pravidelností překvapuje všechny nově příchozí kolegy. To, že jsme v počtu 20+ organizovaní jako firmy pětkrát větší. Všechny procesy jsme si vymysleli, nastavili a skutečně je využíváme – zkrátka máme proces na proces. Sepsali jsme ho a vy po jeho přečtení získáte návod, jak fungující procesy nastavíte i u vás ve firmě.

Hledá se: Copywriter se základnou v Praze

Je nás na dvě patra, máme parádní zázemí a zaběhnuté fungování. Jenže – v Brně. V Praze zatím tvoří Obsahovku první tři pionýři smysluplného obsahu, malý kancl a nutnost s lidmi z Brna nejen pracovat, ale občas za nimi i jezdit. Pokud máte dost odvahy, a chtěli byste s námi přemýšlet, zkoumat a psát, pak pro vás máme nabídku.

Detailní návod jak napsat skvělou stránku O nás

O nás je jednou z nejnavštěvovanějších stránek každého webu. Může tak být místem, kde se potenciální klient rozhoduje, zda u vás nakoupí. Přesto ji některé firmy ani nemají. Přečtěte si náš ultimátní návod, díky kterému stránku O nás napíšete tak dobře, že si o ní budou vaši zákazníci vyprávět.

Těšte se na know-how, které jinde nezazní. Sestavili jsme program Copy & Content Summitu

Konec března strávíme v plné copy-polní. Čeká nás totiž největší veletrh pro český on-line svět Czech On-line EXPO. Na dvoudenní akci se pod střechou výstaviště v Holešovicích vystřídá 15 odborných konferencí. Obsahová agentura se před několika měsíci stala garantem jedné z nich – Copy & Content Summitu.