Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
30. díl: Jak se píše… o volnočasových aktivitách
Nabízet volnočasové aktivity, propagovat kroužky pro děti i dospělé, informovat o akcích pro veřejnost. To všechno patří k práci PR manažerky a tiskové mluvčí Střediska volného času Lužánky Kristýny Bejčkové. Poslouchejte, jak se jí daří udržet si přehled o nespočtu aktivit, komunikovat s lektory i účastníky kurzů a být vlastně pořád na příjmu.
29. díl: Jak se píše… kurz osobního rozvoje
Pokud jste fanoušky osobního nebo pracovního rozvoje, určitě znáte knihy z nakladatelství Jan Melvil Publishing. Vydali řadu bestsellerů a už tři roky provozují také online kurzy Vyšší Melvilí. Předávají v nich ty nejlepší hacky z jejich knih doplněné o know-how lektorů. O vzniku kurzů, jejich struktuře i marketingu kolem celé Vyšší Melvilí jsme si povídali s Nikolou Zubalíkovou a Petrou Čechovou.
Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?
Za posledních pět let jsem s kolegy odučil devět rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo přes 50 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.
28. díl: Jak se píše… kritika kaváren
Jeho rajónem je brněnská gastro scéna, poznávacím znamením žluté módní doplňky, a zbraní kritický blog – na něm už sedmým rokem hodnotí úroveň místních kaváren. Nevynechá přitom jediný detail, od hlasitosti hudby až po kvalitu pěny na cappuccinu. O své zkušenosti s dlouholetým psaním recenzí se v nové epizodě podcastu podělil „fantom brněnských kaváren,“ nezávislý kritik vystupující pod přezdívkou Žlutý zákazník.
Jak využít obsah v account-based marketingu
Po account-based marketingu sahají zejména B2B firmy, které chtějí proniknout na nový segment, mají zálusk na pár vysněných klientů, nebo jejich cílovka čítá jen jednotky až desítky potenciálních zákazníků. Obsah je přitom nedílnou součástí každé account-based marketingové strategie. Čtěte, jak s ním pracovat u dlouhodobých i krátkodobých kampaní a zda zvolit článek, landing page, nebo hamburger.
HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci
O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.
Jak prodáváme bazény Relax na sociální sítích
Když jsme začínali spolupráci, sociální sítě firmy Bazény Relax ležely ladem. Naším úkolem bylo nejen komunikaci na sítích vzkřísit, ale také přivést novou komunitu a udělat z Facebooku prodejní kanál.
27. díl: Jak se píše… o práci řidiče MHD
Chceš, aby za tebou holky běhaly? Staň se řidičem MHD. Chceš řídit káru za 60 mega? Staň se řidičem šaliny. Dělá se ti vzadu blbě? Staň se řidičem MHD. To je výběr z 22 plakátů, které vídají cestující městské hromadné dopravy v Brně. O náborové kampani, práci řidiče a marketingu Dopravního podniku města Brna si Honza Sýkora z Obsahovky povídal s Hanou Tomaštíkovou.
[Případovka] Připravili jsme kariérní web pro IT firmu, který nezapadne mezi desítkami jiných
Ačkoliv do ITM8 přichází hodně IT specialistů na doporučení, jen word of mouth dnes nestačí. Když kandidát o firmě na internetu nic nenajde, kývne na nabídku konkurenci. Pro ITM8 jsme vyřešili pokrytí onlinu – díky strategii HR komunikace a kariérním stránkám v angličtině s autentickými texty, v souladu s korporátním design manuálem a bez nutnosti měnit ATS.
26. díl: Jak se píše… o reklamě na Facebooku
Petr Handlíř patří mezi přední experty na výkonnostní reklamu na Facebooku. Spolu se svým týmem spravuje stovky reklamních účtů, milionové rozpočty a stará se růst lovebrandů jako Vasky, Woox nebo Grizly. V novém díle prozradil, co podle něj v reklamě na Facebooku nejlépe funguje a proč už dávno nestačí reklamu „nějak naklikat“.
25. díl: Jak se píše… s daty v zádech
S copywriterem a editorem Šimonem Halamáskem jsme probírali, proč se při tvorbě obsahu neobejdete bez dat. Šimon působí ve firmě Behavio, která se zaměřuje na testování značek a měření kampaní – na kontě mají i vlastní datový nástroj Atlas Čechů. Nasajte pořádnou porci z jejich výzkumnického know-how v novém dílu podcastu.
Jak jsme s pomocí AI ukázali klientům, že jsou pro nás superhrdiny ve svých oborech
Vánoční dárky pro klienty leckdo řeší už v létě. Nedivíme se – pečlivě vybraným dárkem děkujete za společnou práci a investujete do jejího pokračování. My chtěli letos dárky klientům a obchodním partnerům co nejvíc „ušít na míru,“ tak jsme zapojili AI a všem vygenerovali kartu superhrdiny reprezentující jejich obor. Ve výsledném balíčku 75 karet najdete i osmirukou zdravotní sestru nebo SEO specialistu jako vystřiženého z Matrixu. Čtěte, jak karty vznikaly.