[Školení] Nakopněte community management jako NEVA a Modrá pyramida

Modrá pyramida hledala způsob, jak mohou zaměstnanci z poradenského centra zlepšit komunikaci na firemním Facebooku. Firma NEVA, která vyrábí venkovní stínění, zase přemýšlela, jak nakopnout vztahy s B2B partnery. Oběma jsme pomohli díky školení připravenému na míru. Přečtěte si krátké případovky, jak jsme postupovali.

Naučili jsme mluvit chatbota pro nejoriginálnější hotel v Česku

Brněnský zážitkový hotel Anybody potřeboval napsat dialogy pro chatbota, který návštěvníky provede výběrem pokoje. Přečtěte si, jak jsme vdechli život virtuální průvodkyni Anyone.

[Návod] Jak začít s interním mentoringem a proč tak skvěle funguje

Školení, workshopy či konference – tradiční způsoby oborového vzdělávání pro mnoho lidí nefungují. Tak co kdybyste přestali hledat externího profíka, který vám předá své know-how, a podívali se mezi své kolegy? Pokud je někdo z nich v dané oblasti dál než vy, může se stát vaším mentorem. Přečtěte si, jak mentoring využíváme my.

Nový výzkum ukazuje krutou realitu. Lidé na webech čtou ještě méně, než si nejspíš myslíte

Už v roce 1997 firma Nielsen Norman Group zjistila, že lidé při procházení webových stránek nečtou texty slovo od slova, ale jenom je skenují. Po více než 20 letech americká firma výzkum zopakovala – a výsledky jsou opět kruté. Lidé na webech obvykle nechtějí číst žádné texty, ale jenom se snaží co nejrychleji dobrat informace, kterou hledají.

[Kompletní návod] Jak psát případové studie: postupy, osvědčené otázky

Vyměňte pár desítek minut čtení za několik let hledání, zkoušení a ověřování v praxi. Předáme vám vše, co jsme se naučili o psaní případových studií. Včetně osnovy, kterou sami používáme, a 17 otázek, se kterými do každé případovky dostanete maximum přínosných informací.

Tonalitní manuál Happiley: Jak jsme dostali nejlepší vlastnosti produktu do komunikace

Komunikační manuál dá značce unikátní hlas a sjednotí komunikaci na různých kanálech. A jak takový manuál vzniká, vám rovnou ukážeme na příkladu. Podívejte se do zákulisí tonality české značky vyvíjející aplikaci pro spokojenost zaměstnanců.

Babičko, přišel ti PIN 2? Aneb jak nepsat nejdůležitější web v Česku

Registrační web na očkování proti covidu-19 je nejdůležitější webovou stránkou v historii českého internetu. Zamíří na něj miliony lidí, které chtějí definitivně ukončit ohromně stresující kapitolu svých životů – včetně seniorů, kteří nejsou technicky zdatní. Na web jsem se vydal i já, abych zjistil, zda je jeho obsah pro běžného člověka srozumitelný a intuitivní. Spoiler: není. Přitom stačilo pár drobných úprav, které by zvládl i začínající copywriter.

Jak jsme jenom díky obsahu více než ztrojnásobili návštěvnost blogu money.cz

V první polovině roku 2019 chodilo na blog webu money.cz asi 25 000 lidí za měsíc. To sice není špatné, ale klient chtěl mnohem více. Proto oslovil nás a už po roce a půl spolupráce jsme s čísly úplně jinde – v říjnu 2020 si cestu na blog našlo přes 95 tisíc lidí. Jak jsme to dokázali? Hlavně díky špičkovému obsahu.

Proč vám sledování Netflixu vytříbí copywriterské dovednosti

Doba koronavirová v kombinaci s nástupem dlouhých večerů nás žene před obrazovky a červené písmeno N. Pokud vytváříte texty a hryže vás svědomí, že se místo nachytřování copywriterskými příručkami válíte u Netflixu, máme pro vás dobrou zprávu. U seriálového giganta totiž načerpáte inspiraci pro vlastní tvorbu.

Představujeme obsahový audit webu Hnidopich & Rýpal

Máme rádi funkční obsah. Proto jsme vytvořili podrobný audit obsahu webu, ve kterém rozebereme každou stránku do posledního písmenka. Profesionálním rozcupováním to ale nekončí. Přidáme i 22+ stránkový report, check-list a to-do list, jak obsah okamžitě vylepšit. Do 5 dní a za zlomek ceny, na kterou by přišel obsah webu od profesionálního copywritera. Prostě Hnidopich & Rýpal.

Hledá se: projekťák do Brna

V Obsahovce píšeme, tvoříme obsahové strategie nebo třeba fotíme a natáčíme. Je nás 20, máme stabilní týmy v Brně i v Praze a staráme se o bezmála 40 klientů. A protože brzy budeme rozšiřovat klientskou i copy základnu, potřebujeme organizační posilu, která nám s růstem pomůže. Pokud umíte být přísní a vlídní zároveň a rádi objevujete řešení i tam, kde je nikdo jiný nevidí, hledáme právě vás.

Jak jsme CENTROPOLu dobili energii na Facebooku a zvedli zapojení uživatelů o 230 %

Energetika nepatří k odvětvím, které by uživatele sociálních sítí bavilo. Právě naopak. Pokud si vůbec dodavatele energií na sítích vyhledají, je to spíš kvůli stížnosti nebo dotazu. Přečtěte si, jak jsme si poradili s obsahem na Facebook CENTROPOL ENERGY, zapojili uživatele a zvýšili jejich zájem o příspěvky.