Návody na tvorbu skvělého obsahu od našich copywriterů. Čtěte blog Obsahovky.
Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)
Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.
17. díl: Jak se píše o... půjčkách
V Home Creditu začínal jako copywriter, teď vede celý marketingový tým. Jan Vašíček v novém dílu podcastu mluvil o tom, jak přistupuje ke komunikaci citlivého tématu půjček a úvěrů a co všechno musí dodržet, aby byla komunikace férová.
Hledáme account managera do Brna
V Obsahovce tvoříme obsah pro špičky ve svých oborech. Od výrobců průmyslových magnetů po kodéry webů. Většina s námi spolupracuje dlouhodobě. A teď hledáme někoho, kdo bude naše skvělé vztahy rozvíjet a řídit.
16. díl: Jak se píše... o softwaru
Květa Geršlová je freelance marketérka, copywriterka a tvůrkyně obsahu. Značkám pomáhá odlišit se pomocí obsahu od konkurence. Zkušenosti sbírala ve startupu, agentuře i technologické firmě. Ví, jak je těžké psát o složitých oborech i jak ukázat, co děláte, jinak než to ukazují ostatní.
Jak a proč kvalitní firemní blogy přivádějí návštěvnost i nové zákazníky
Chcete budovat povědomí o své značce či produktech, přinášet obchodu kvalifikované leady nebo třeba nabrat nové zaměstnance? S tím vším vám pomůže kvalitní firemní blog. Zjistěte, jaké jsou jeho přínosy – podělíme s vámi o zkušenosti i příklady z praxe.
Dobré microcopy vydělá i statisíce. Návod, jak psát krátké texty, které toho řeknou hodně
Tlačítka, formuláře, chybové hlášky… krátké texty, které navedou uživatele webem, aplikací nebo formulářem. Často v situaci, kdy jde o hodně. Třeba o založení účtu v aplikace, dokončení nákupu na e-shopu, přihození zboží do košíku. Přečtěte si našich 5 zásad, jak na silné microcopy.
15. díl: Jak se píše… o úklidu
Kateřina Brožová je největší česká úklidová influencerka. Už přes 4 roky ukazuje na sociálních sítích, jak doma uklízet ekologicky, třeba za použití jedlé sody nebo kyseliny citronové. S osvětou začala jen tak pro radost, když byla na rodičovské s dvěma malými dětmi. Dnes má Úklid pro klid vlastní e-shop a čtvrt milionu sledujících na Instagramu.
Jak jsme dali dohromady kariérní komunikaci rychle rostoucí firmy
Letmým pohledem je to jednoduchá stránka se stručnými texty, fotkami a čísly, která funguje jako rozcestník na inzeráty. Pokud ale hledáte práci v marketingu nebo consultingu, najdete v kariérní sekci webu Proficia přesně ty informace, které potřebujete. Přečtěte si, jak jsme kolegům z branže pomáhali s nastavením HR komunikace.
14. díl: Jak se píše o bikesharingu
Honza Střecha u Rekol začínal jako servisák. Postupně se vypracoval na markeťáka, který řídí komunikaci ve všech městech, kde se růžová kola půjčují. O tom, jak se liší komunikace s fanoušky v Praze a Prostějově i jak se marketing Rekol proměnil od počátku jejich fungování, mluvil Honza v novém dílu podcastu Obsahovky.
13. díl: Jak se píše... o HR
„Trh se změnil, nezaměstnanost je daleko nižší. Lidi musíte hledat i jinak, než jen na inzertním portálu,“ říká Petra Nulíčková. Pracuje jako HR manažerka v investiční skupině Pale Fire Capital a krom toho o HR hodně přednáší i píše. V novém dílu podcastu sdílela tipy na budování značky zaměstnavatele, komunikaci s uchazeči i textování inzerátu.
Jak se Manutanu staráme o blog, jehož dosah roste o stovky procent ročně
Psaní o vysokozdvižných vozících a protiúnavových rohožích nezní jako copywriterský sen. My se ale staráme o blog firmy Manutan, která takové produkty prodává. I po třech letech vymýšlíme témata, která přitahují nové čtenáře. Jak se pod naším vedením daří blogu se zdánlivě neatraktivními tématy?
12. díl: Jak se píše… za Škodovku
„Někdy se celý den nezastavím a musím být pořád ve střehu, jindy je to trochu volnější,“ popisuje svůj pracovní rytmus tiskový mluvčí Pavel Jína. V novém dílu podcastu Obsahovky se podělil o to, kolik času zabere příprava premiéry nového modelu auta, jak se tvoří obsah v Česku i na mezinárodních trzích nebo jak Škodovka přistupuje k propagaci elektromobility.