Původně privátní zpráva o klíčových změnách Obsahovky

Přestěhovali jsme se. Všude: v Praze jsme v coworku na Václaváku, v Brně na Husově a v ateliéru na Slovákově máme nájemníky. Stěhováním (zatím) vyvrcholila proměna celé Obsahovky zahájená 29. 11. 2021 ve chvíli, kdy jsem se opět vrátil do role CEO. Pokud vás zajímají detaily, tohle je přesně článek pro vás. Měl být neveřejný – jen pro klienty a partnery – ale nakonec jej dávám ven.

Hledá se nový obyvatel naší kanceláře s možností ateliéru v Brně na Slovákově

Pátráme po menší firmě (víc než 11 se vás tam nevměstná), která by se ujala našich bývalých prostor v Brně. Rekonstrukcí jsme fádní místnosti přetvořili na osobitou kancelář, kterou jsme využívali i jako ateliér a podcastové studio. Teď můžete v nejhezčím domě na Slovákově se saunou, bistrem a vinárnou tvořit vy.

HR marketing: jak oslovit lidi, kteří zatím nehledají práci

O změně práce reálně uvažuje 16 % zaměstnanců a dalších 14 % jich nové místo aktivně hledá. Pokud však HR komunikaci založíte jen na náborovém inzerátu a výkonnostní kampani, opomíjíte 70 % lidí. Používejte i další marketingové formáty. Oslovíte tím pasivní většinu a připravíte si půdu pro chvíli, kdy v práci člověk bouchne do stolu a pustí se do hledání nového zaměstnavatele.

Hledá se: Back Office v Brně na částečný úvazek

Hledáme náhradu za Pavlu, naši spolehlivou back office oporu v každé situaci. Jestli máte dobré organizační schopnosti, rádi se staráte o lidi a hledáte práci na minimálně poloviční úvazek, ozvěte se nám. Přivítáme vás v kancelářích v centru Brna, kde budete tvořit zázemí pro náš obsahový tým.

Jak začít s copywritingem? Srovnali jsme zkušenosti s prací in-house, v agentuře i na volné noze

„Odmalička píšu. Slohovky, povídky do šuplíku, vlastní blog. Psaní mě baví a chci se živit jako copywriter.“ Tento příběh v různých obměnách slýcháme při náboru do Obsahovky. Jak a kde ale sbírat zkušenosti, když svou copy kariéru teprve startujete? Přečtěte si zkušenosti našich kolegů, kteří si vyzkoušeli psaní na volné noze, copywriting ve firmě i práci v agentuře. A jedno varování úvodem – tu správnou cestu si pro sebe musíte vybrat sami.

Jak jsme vylepšili náborové inzeráty pro Proof & Reason

Když dnes chcete sehnat kvalitního a zkušeného pracovníka, nestačí vyvěsit na web inzerát s nabídkou pozice a mzdy. Zatímco dřív se uchazeči prali o práci, dnes se firmy perou o zaměstnance. Přečtěte si, jak jsme náborové inzeráty upravovali pro Proof & Reason, tvůrce e-shopů a lead-gen webů.

Jak tvoříme HR obsah, který pomáhá při náboru zaměstnanců v EY

Chytrý obsah pomůže nalákat potenciální zaměstnance. Snadno jim dáte vědět, jaká je ve vaší firmě atmosféra, na jakých projektech pracujete, jací jsou kolegové nebo šéf a jak se připravit na přijímací řízení. S HR obsahem pomáháme také velké konzultantské firmě EY. Každý rok recruitují desítky čerstvých absolventů, aby si z nich vychovali šikovné konzultanty. Přečtěte si, jak tenhle specifický obsah tvoříme.

Jak pomocí obsahu nalákáte dobré zaměstnance

Nabírat kvalitní zaměstnance není snadné. Pomůže vám s tím ale dobrý obsah a promyšlený employer branding, tedy značka zaměstnavatele. Dali jsme pro vás dohromady, jak napsat HR inzerát, HR blogový článek a co by měl obsahovat kariérní web. A kromě toho se dozvíte základní tipy k vytváření firemních fotek a videí.

V čem jsme se poučili při tvorbě onboardingu, který usnadňuje nalodění do agenturního života

Onboarding je v Obsahovce snad nejčastěji vylepšovaným procesem. Přeci jen, když už najdeme nové kolegy, chceme jim jejich první měsíce v nové práci maximálně usnadnit. Těžíme z toho pak všichni – nováčci rychle zapadnou a firma získá další schopnou posilu. Přečtěte si, jaká vylepšení jsme v naloďování udělali za poslední dva roky a jak jsme se poučili z chyb.

Kompletní průvodce obsahovým marketingem

Všechno, co potřebujete vědět o obsahovém marketingu. Co to je, k čemu vám bude, jak s ním můžete ještě dnes začít a jak vyhodnotíte, že vám funguje. Sami jsme tohle know-how sbírali roky – a vy ho teď můžete nasát za pár desítek minut.

Grafika a fotky na míru. Jak jsme Stavariu pomohli na sociálních sítích oslovit lidi od fochu

Pokud prodáváte sofistikované řešení, obvykle trvá dlouho, než si ho zákazník vyzkouší nebo koupí. A přesvědčit jej můžete i prezentací na sociálních sítích – pokud věnujete dostatečnou péči obsahu i kvalitní grafice. Podívejte se, jak jsme na sociálních sítích prezentovali aplikaci Stavario, která usnadňuje řízení staveb.

Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije

Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.