Content marketing s Martinem Brablecem

Intenzivní a individuálně přizpůsobené školení pro maximálně 5 účastníků. Martin jej prošpikuje tipy a příklady přímo z vašeho oboru, takže za půl dne budete bohatší nejen o ucelený pohled na obsahový marketing, ale také o desítky konkrétních možností, které můžete ihned uplatnit v praxi.

Ideální školení pro ty, kteří nechtějí plýtvat časem a pracovat s obsahem metodou pokus/omyl.


Proč se zúčastnit školení

Jádro školení Martin staví na případových studiích a ukázkách obsahu z českého trhu. Uvidíte, jaký postup a jaký obsah konkrétních značek vedl ke konkrétním výsledkům.

Díky malé skupině (maximálně 5 účastníků) se Martin předem seznámí s vaší značkou i vytvářeným obsahem. Po celou dobu bude přizpůsobovat příklady vám – jako by pracoval na obsahu ve vašem oboru.

Program a náplň stojí na pomezí konzultace a klasického školení. Získáte jak dobrý základ pro kvalifikované rozhodnutí, zda a jak může obsah fungovat pro vaši značku, tak i zpětnou vazbu na váš stávající obsah.

Pro koho je školení vhodné

  • Pro marketingové manažery nebo majitele firem, kteří hledají další cesty, kterými budovat vztah se zákazníkem.
  • Pro všechny, kteří už obsah tvoří, a rádi by jej s odstupem zrevidovali a dali mu nový systém a řád.

Program detailně

13.00, Úvod a seznámení

Vzhledem k malé skupině nás čekají intenzivní 4 společné hodiny. Proto se seznámíme nejen s tématem, ale i byznysem každého z nás.

13.30, Teorie a praxe content marketingu

Proč se do něj pouštět, kde na něj narazíte a jak z něj vytěžit maximum. Základní principy, podmínky a metriky.

15.00, Postupy a nástroje

Martin představí postup pro strategický start obsahového marketingu a desítky konkrétních nástrojů, po kterých můžete sáhnout. Včetně odhadovaných nákladů.

17.00, Závěr

Martin shrne to nejdůležitější, doporučí ideální „next steps” a popřeje hodně úspěchů ve strategické tvorbě obsahu.

Po celou dobu bude k dispozici drobné občerstvení, prvotřídní káva i čaje.

Kdo školení povede

Zakladatel a šéf Obsahové agentury Martin Brablec, který se copywritingu a obsahovému marketingu věnuje už 13 let. Krom vedení firmy Martin často školí a přednáší na konferencích – od Content First po WebTop100. S kolegy také připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a vede předmět Copywriting na Masarykově univerzitě.


Na Martinovo školení můžete navázat workshopem obsahových strategií.

Reference absolventů

Bolo to super pre našu značku + otázky týkajúce sa konkrétne nás. Palec hore, je vidieť, že téma je vašou motiváciou a náplňou.
Linda Lackovičová
Compass Europe —
Školení bylo maximálně přínosné – perfektní znalosti, praktické ukázky, příjemné podání.
Jan Marek
Česká cesta —
Moc děkuji za úžasné školení, odcházela jsem plná nápadů a vizí. Teď již jen najít čas alespoň některé z nich zrealizovat. :-)
Daniela Semecká
Ego Dekor —

Organizační informace

Kdy: momentálně nemáme vypsané konkrétní termíny, v případě zájmu napiště Martině na vejvodova@obsahova-agentura.cz
Kde: kancelář Brno, Slovákova 357/8 | kancelář Praha, Kladská 1489/5
Počet účastníků: max. 5
Cena: 3 192 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: prostudování tvorby vašeho obsahu lektorem před workshopem, půldenní program, výukové materiály, drobné občerstvení, certifikát o účasti.

Pozn. Pokud přihlašujete i své kolegy, uveďte jejich jména a e-maily do kolonky Poznámka.

Časté otázky

Jak mám zaplatit kurzovné?

Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Pavla do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a na kurzu pak dostanete daňový doklad pro vaši účetní.

Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?

Co nejdřív napište Pavle na machackova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před workshopem, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.

V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.

Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.

Proč při školení věnujeme více než čtvrtinu času diskuzi a konzultaci?

Chceme, abyste si z něj odnesli co nejvíc. A čísla v tomto ohledu mluví jasně: po 3 měsících si pamatujete jen 10 % toho, co jste slyšeli, ale 65 % toho, co jste zažili. Proto si předané znalosti hned zasadíte do vlastní praxe a ujasníte ve společné debatě.

Co si mám vzít s sebou?

Můžete si vzít notebook na poznámky, postačí ale i blok s tužkou, ať se na sebe maximálně soustředíme a neutíkáme do e-mailových schránek nebo na Slack.

Jaké občerstvení nás čeká?

V Obsahové agentuře máme společnou lásku ke čtení a dobrému jídlu. Pestrost firemní knihovny sice na workshopu nevyužijete, ale o to více se vyřádíme na občerstvení. Pokud máte nějaké alergie nebo potřebujete veganské, bezlepkové nebo jiné speciální občerstvení, nahlaste své požadavky Pavle na machackova@obsahova-agentura.cz.


Máte k workshopu jakoukoliv otázku? Napište přímo Martinovi na e-mail martin.brablec@obsahova-agentura.cz.