Copywriting webů

Textujeme rozsáhlé korporátní weby o stovkách stran, B2B portály i krátké prodejní stránky s unikátní tonalitou a jasným cílem. Umíme navrhnout obsah od nuly, naskočíme do rozběhnutého procesu s designéry nebo zachráníme termín, když stávající copywriter selže.

Jak postupujeme u web copywritingu



Zjišťujeme stav

Zjišťujeme stav

Nejdřív potřebujeme kontext – co už je hotovo, v jakém stavu jsou podklady, kdo na webu pracuje a kdo celý projekt řídí.



Analyzujeme

Analyzujeme

Co chybí, zjistíme. Zpracujeme obsahový audit, poznáme zákazníky, vyzpovídáme majitele. Vždy podle potřeby.



Stanovujeme postup

Stanovujeme postup

Někdy stačí texty učesat, jindy musíme začít od nuly. Podle toho připravíme cenovou nabídku a navrhneme termíny.



Píšeme

Píšeme

Fáze nemluvte na nás. Zavíráme dveře, píšeme. Jeden copywriter tvoří, druhý výstupy kriticky reviduje. Obsah sázíme do jednoduchých wireframů v Google Docs. To usnadňuje orientaci i další práce.



Revidujeme

Revidujeme

Finální copy webu míří na revizi ke klientovi. Diskutujeme, vysvětlujeme, hledáme zlepšení. Cílem není mít poslední slovo, ale fungující obsah.



Kontrolujeme

Kontrolujeme

Po naplnění webu novým obsahem procházíme stránku po stránce a kontrolujeme, jestli vše sedí. Ladíme titulky, zapomenutá tlačítka a přetékající odstavce. Až pak je hotovo.


Pro fungující texty umíme spojit síly

Sebelepší copywriter narazí na své limity, když dojde na branding, výzkum nebo třeba tvorbu infografik. Když to projekt potřebuje, doporučíme specialisty. A ty nejžádanější služby dokážeme pokrýt sami:

Malá analýza klíčových slov

Zpracujeme základní přehled vyhledávacích dotazů, který nám pomůže se strukturou webu či obsahu. Dokážeme si najít klíčová slova pro dlouhodobý obsahový plán.

Zjistíme, co vaše zákazníky trápí, co potřebují, a čím je přesvědčíte. Kvalitativními i kvantitativními metodami výzkumu získáme data využitelná nejen pro web copywriting.

Jak vaše značka mluví? Jak řeší problémy? Jaké má v lidech probouzet pocity? Přeneseme duch vaší značky do textů
a postaráme se o konzistentní dojem od úvodu po mikrocopy.

Pro webový obsah rovnou doporučíme ilustrační fotografie, videa, ilustrace a infografiky. Většinu umíme vyrobit sami, na speciality máme osvědčené dodavatele.


Znalost oboru + zkušenosti

Na každý web nasadíme nejméně dva copywritery podle jednoduchého klíče: pracovali pro klienta ze stejného oboru a mají zkušenost s copywritingem podobného rozsahu a zaměření.

Takže třeba web banky píše člověk, který už textoval minimálně jeden stejně rozsáhlý portál, a reviduje jej kolega, který dlouhodobě píše o digitalizaci v bankovnictví.

Díky tomu vznikají lépe zacílené texty rychleji a s lepšími výsledky než u týmů, kde se začíná od nuly.


Věříme si na sofistikovaná témata i na obsah pro masy

Někteří copywriteři píšou jen o módě nebo o jídle. My si nevybíráme. Díky širokému týmu a zkušenostem, které mezi sebou sdílíme, umíme psát o údržbě zahrady, digitální bezpečnosti i zpracování dřeva. Prokazatelných úspěchů jsme dosáhli v oborech:

  • E-commerce
  • Kosmetika
  • Móda
  • Automobily
  • Knihy
  • Velkoobchod a distribuce
  • Software
  • SaaS
  • Datová analytika
  • Fintech
  • Kyberbezpečnost
  • Energetika
  • Finanční služby
  • Bankovnictví
  • HR
  • Poradenské služby
  • Vzdělávání
  • Výroba stavebních prvků

Přečtěte si případové studie o web copywritingu


Kolik stojí copywriting webu

Přesnou kalkulaci web copywritingu zpracujeme po úvodním zorientování a analýze. Žádný projekt totiž není stejný. Obvykle se ceny za obsah webu pohybují v následujících hladinách:

Menší produktový web

Několik stránek, jednoduchá a předem daná struktura webu. K nabrání všech podkladů a sladění potřebujeme alespoň jednu delší schůzku.

Od 35 000 Kč

Typický firemní web

Deset, patnáct stránek, složitější struktura. Čekají nás workshopy nad cíli webu a tonalitou, provedeme základní výzkum a analýzy, vytvoříme také strategický dokument, který shrne východiska pro psaní.

Od 70 000 Kč

Rozsáhlý portál

Desítky stránek nebo složitý obor potřebují kromě samotného copy důkladnou přípravu: analýzy, tvorbu person, jednoduchou strategii, průběžné konzultace a koordinaci s dalšími dodavateli.

Od 150 000 Kč

Ceny uvádíme bez DPH.


První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme