Copywriting webů
Textujeme rozsáhlé korporátní weby o stovkách stran, B2B portály i krátké prodejní stránky s unikátní tonalitou a jasným cílem. Umíme navrhnout obsah od nuly, naskočíme do rozběhnutého procesu s designéry nebo zachráníme termín, když stávající copywriter selže.
Jak postupujeme u web copywritingu
Zjišťujeme stav
Zjišťujeme stav
Nejdřív potřebujeme kontext – co už je hotovo, v jakém stavu jsou podklady, kdo na webu pracuje a kdo celý projekt řídí.
Analyzujeme
Analyzujeme
Co chybí, zjistíme. Zpracujeme obsahový audit, poznáme zákazníky, vyzpovídáme majitele. Vždy podle potřeby.
Stanovujeme postup
Stanovujeme postup
Někdy stačí texty učesat, jindy musíme začít od nuly. Podle toho připravíme cenovou nabídku a navrhneme termíny.
Píšeme
Píšeme
Fáze nemluvte na nás. Zavíráme dveře, píšeme. Jeden copywriter tvoří, druhý výstupy kriticky reviduje. Obsah sázíme do jednoduchých wireframů v Google Docs. To usnadňuje orientaci i další práce.
Revidujeme
Revidujeme
Finální copy webu míří na revizi ke klientovi. Diskutujeme, vysvětlujeme, hledáme zlepšení. Cílem není mít poslední slovo, ale fungující obsah.
Kontrolujeme
Kontrolujeme
Po naplnění webu novým obsahem procházíme stránku po stránce a kontrolujeme, jestli vše sedí. Ladíme titulky, zapomenutá tlačítka a přetékající odstavce. Až pak je hotovo.
Pro fungující texty umíme spojit síly
Sebelepší copywriter narazí na své limity, když dojde na branding, výzkum nebo třeba tvorbu infografik. Když to projekt potřebuje, doporučíme specialisty. A ty nejžádanější služby dokážeme pokrýt sami:
Zpracujeme základní přehled vyhledávacích dotazů, který nám pomůže se strukturou webu či obsahu. Dokážeme si najít klíčová slova pro dlouhodobý obsahový plán.
a postaráme se o konzistentní dojem od úvodu po mikrocopy.
Znalost oboru + zkušenosti
Na každý web nasadíme nejméně dva copywritery podle jednoduchého klíče: pracovali pro klienta ze stejného oboru a mají zkušenost s copywritingem podobného rozsahu a zaměření.
Takže třeba web banky píše člověk, který už textoval minimálně jeden stejně rozsáhlý portál, a reviduje jej kolega, který dlouhodobě píše o digitalizaci v bankovnictví.
Díky tomu vznikají lépe zacílené texty rychleji a s lepšími výsledky než u týmů, kde se začíná od nuly.
Věříme si na sofistikovaná témata i na obsah pro masy
Někteří copywriteři píšou jen o módě nebo o jídle. My si nevybíráme. Díky širokému týmu a zkušenostem, které mezi sebou sdílíme, umíme psát o údržbě zahrady, digitální bezpečnosti i zpracování dřeva. Prokazatelných úspěchů jsme dosáhli v oborech:
- E-commerce
- Kosmetika
- Móda
- Automobily
- Knihy
- Velkoobchod a distribuce
- Software
- SaaS
- Datová analytika
- Fintech
- Kyberbezpečnost
- Energetika
- Finanční služby
- Bankovnictví
- HR
- Poradenské služby
- Vzdělávání
- Výroba stavebních prvků
Přečtěte si případové studie o web copywritingu
Kolik stojí copywriting webu
Přesnou kalkulaci web copywritingu zpracujeme po úvodním zorientování a analýze. Žádný projekt totiž není stejný. Obvykle se ceny za obsah webu pohybují v následujících hladinách:
Menší produktový web
Několik stránek, jednoduchá a předem daná struktura webu. K nabrání všech podkladů a sladění potřebujeme alespoň jednu delší schůzku.
Od 35 000 Kč
Typický firemní web
Deset, patnáct stránek, složitější struktura. Čekají nás workshopy nad cíli webu a tonalitou, provedeme základní výzkum a analýzy, vytvoříme také strategický dokument, který shrne východiska pro psaní.
Od 70 000 Kč
Rozsáhlý portál
Desítky stránek nebo složitý obor potřebují kromě samotného copy důkladnou přípravu: analýzy, tvorbu person, jednoduchou strategii, průběžné konzultace a koordinaci s dalšími dodavateli.
Od 150 000 Kč
Ceny uvádíme bez DPH.