Pro fungující texty umíme spojit síly
Sebelepší copywriter narazí na své limity, když dojde na branding, výzkum nebo třeba tvorbu infografik. Když to projekt potřebuje, doporučíme specialisty. A ty nejžádanější služby dokážeme pokrýt sami:

Malá analýza klíčových slov
Zpracujeme základní přehled vyhledávacích dotazů, který nám pomůže se strukturou webu či obsahu. Dokážeme si najít klíčová slova pro dlouhodobý obsahový plán.
Zjistíme, co vaše zákazníky trápí, co potřebují, a čím je přesvědčíte. Kvalitativními i kvantitativními metodami výzkumu získáme data využitelná nejen pro web copywriting.
Jak vaše značka mluví? Jak řeší problémy? Jaké má v lidech probouzet pocity? Přeneseme duch vaší značky do textů
a postaráme se o konzistentní dojem od úvodu po mikrocopy.
Pro webový obsah rovnou doporučíme ilustrační fotografie, videa, ilustrace a infografiky. Většinu umíme vyrobit sami, na speciality máme osvědčené dodavatele.
Znalost oboru + zkušenosti
Na každý web nasadíme nejméně dva copywritery podle jednoduchého klíče: pracovali pro klienta ze stejného oboru a mají zkušenost s copywritingem podobného rozsahu a zaměření.
Takže třeba web banky píše člověk, který už textoval minimálně jeden stejně rozsáhlý portál, a reviduje jej kolega, který dlouhodobě píše o digitalizaci v bankovnictví.
Díky tomu vznikají lépe zacílené texty rychleji a s lepšími výsledky než u týmů, kde se začíná od nuly.
Věříme si na sofistikovaná témata i na obsah pro masy
Někteří copywriteři píšou jen o módě nebo o jídle. My si nevybíráme. Díky širokému týmu a zkušenostem, které mezi sebou sdílíme, umíme psát o údržbě zahrady, digitální bezpečnosti i zpracování dřeva. Prokazatelných úspěchů jsme dosáhli v oborech:
- E-commerce
- Kosmetika
- Móda
- Automobily
- Knihy
- Velkoobchod a distribuce
- Software
- SaaS
- Datová analytika
- Fintech
- Kyberbezpečnost
- Energetika
- Finanční služby
- Bankovnictví
- HR
- Poradenské služby
- Vzdělávání
- Výroba stavebních prvků
Přečtěte si případové studie o web copywritingu
Kolik stojí copywriting webu
Přesnou kalkulaci web copywritingu zpracujeme po úvodním zorientování a analýze. Žádný projekt totiž není stejný. Obvykle se ceny za obsah webu pohybují v následujících hladinách:
Menší produktový web
Několik stránek, jednoduchá a předem daná struktura webu. K nabrání všech podkladů a sladění potřebujeme alespoň jednu delší schůzku.
Od 35 000 Kč
Typický firemní web
Deset, patnáct stránek, složitější struktura. Čekají nás workshopy nad cíli webu a tonalitou, provedeme základní výzkum a analýzy, vytvoříme také strategický dokument, který shrne východiska pro psaní.
Od 70 000 Kč
Rozsáhlý portál
Desítky stránek nebo složitý obor potřebují kromě samotného copy důkladnou přípravu: analýzy, tvorbu person, jednoduchou strategii, průběžné konzultace a koordinaci s dalšími dodavateli.
Od 150 000 Kč
Ceny uvádíme bez DPH.