Udělejte si trvale jasno v tom, jaký obsah, kde a pro koho tvoříte

Ucelené know-how pro výzkum, návrh a plánování obsahové strategie.

Přetavili jsme desítky námi sestavených obsahových strategií v knihu nabitou příklady a zkušenostmi z praxe. 0 % vyčtených, 100 % ověřených postupů.

E-book právě sázíme do nové grafiky, a to ještě chvilku zabere. Nechte nám tady svůj e-mail a až bude e-book hotový (a krásný), hned vám ho pošleme.


Čím vás e-book provede

Obsahovým auditem ve firmě

Výzkumem mezi zákazníky

Sestavením obsahových person

Zjistíte, jak si udělat pořádek ve stávajícím obsahu, koho zapojit do přípravy strategie a jak odhalit slabá místa.

Naučíte se, jak získávat informace přímo od klientů. Mají cenu zlata a v dobré strategii se bez nich neobejdete.

Dozvíte se, k čemu jsou, a jak z dat sestavit smysluplné persony, se kterými můžete každodenně pracovat.

Tvorbou strategie a taktiky

Rozdělením komunikačních kanálů

Vyhodnocováním a měřením

Naučíte se, jak nad obsahem strategicky přemýšlet pomocí upraveného frameworku See-Think-Do-Care.

Pochopíte, jak různorodý obsah rozdělit na jednotlivé kanály tak, aby to bylo přínosné právě pro vaši značku.

Zjistíte, jak obsah správně měřit, abyste mohli jeho výsledky vyhodnotit a podle nich upravit svou další strategii.


E-book vám pošleme e-mailem brzy po dokončení


Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku