Videokurz obsahové strategie

Nejčtenější oborový blog, fungující Facebook bez nekonečného přemýšlení, co na něj dát, a spolupracující tým. Pokud i vy chcete podobné výsledky obsahového marketingu, neobejdete se bez obsahové strategie.

První kroky k vlastnímu plánu, který vám řekne, jaký obsah tvořit, pro koho, kde a jak, vás naučíme z téměř dvou hodin videí na Seduo.cz.

58 lekcí nabitých znalostmi

Získáte know-how, jak vytvořit obsahovou strategii pro sebe i pro ostatní.

Poznáte, jak investovat pouze do takového obsahu, který skutečně funguje.

Naučíte se získávat data od zákazníků a zjistíte, co od vás potřebují slyšet.

Skvělým obsahem se odlišíte od konkurence a získáte důvěru zákazníků.

Učíte se kdykoliv a kdekoliv a lekce máte stále přístupné.

Po úspěšném absolvování kurzu získáte certifikát.

Co se v pěti blocích kurzu dozvíte

Celý postup tvorby obsahové strategie jsme rozdělili do pěti přibližně dvacetiminutových celků. Provedeme vás teorií, výzkumy i plánováním. A nevynecháme detaily z vlastní praxe.

Zakladatel Obsahovky Martin Brablec přednáší o obsahové strategii

1. První kroky k obsahové strategii

  • co přesně vám obsahová strategie přinese,
  • kvůli kterým 4 chybám bývá obsah neúspěšný,
  • v jakých oborech je obsahová strategie nezbytností,
  • z jakých částí se obsahová strategie skládá.

2. Obsahový audit: 3 nezbytné součásti obsahové strategie

  • jak vyhodnotit stávající obsah,
  • jak provést vnitrofiremní průzkum,
  • proč je důležité mít cílové vnímaní značky,
  • jak na analýzu klíčových slov,

+ získáte seznam otázek, na které se zeptat při interním obsahovém auditu.

Copywriterka Kateřina Kalivodová přednáší v online prostoru
Copywriterka Kateřina Kalivodová z Obsahovky přednáší

3. Jak na persony pro tvorbu obsahu

  • jak získat informace od svých zákazníků,
  • jak najít respondenty do průzkumu,
  • jakých chyb se při formulaci otázek vyvarovat,
  • jak prakticky vést hloubkový rozhovor,
  • jak dobře připravit dotazník,
  • jak sestavit obsahovou personu.

4. Obsahová strategie prakticky

  • jak používat framework See-Think-Do-Care a jak ho modifikovat pro tvorbu obsahu,
  • jak pracovat s modelem, který řeší potřeby, obavy a touhy zákazníka,
  • jak rozdělit obsah na komunikační kanály,
  • jak poznat, který obsah potřebujete vytvořit jako první.
Zakladatel Obsahovky Martin Brablec přednáší v online prostoru
Copywriterka Kateřina Kalivodová přednáší v online prostoru

5. 10 detailů funkční obsahové strategie

  • jak sestavit komunikační manuál značky,
  • jak nastavit její tonalitu,

  • jak rozdělit role v obsahovém týmu,

  • jak vyhodnocovat výsledky obsahové strategie.

+ získáte odkazy na doplňující zdroje, ze kterých se dozvíte, které typy obsahu jsou na blogu nejúspěšnější a jak má vypadat publikační plán.

Délka kurzu: 110 minut
Cena: 1 290 Kč

Komu videokurz doporučujeme

  • Copywriterům a marketérům, kteří začínají s obsahovými strategiemi.
  • Všem zájemcům, kteří se chtějí pustit do obsahového marketingu.
  • Firmám, které už tvoří obsah, ale stále nevidí výsledky.

O autorech kurzu

V kurzu vám své znalosti a tipy z praxe předají Martin Brablec a Kateřina Kalivodová (Foltánková).

Martin sestavil první obsahovou strategii v roce 2012 a dnes na jejich tvorbu dohlíží. Katka strategie sestavuje a každý týden je díky tomu v kontaktu s pestrou směsicí lidí: od ajťáků po CEO továren.

Ročně zpracujeme i 11 obsahových strategií, v roce 2016 jsme třeba vedli 106 hloubkových rozhovorů. Celý proces známe do nejmenších detailů. A teď jej můžete poznat i vy.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz