Content marketing s Martinem Brablecem

Intenzivní a individuálně přizpůsobené školení pro maximálně 5 účastníků. Martin jej prošpikuje tipy a příklady přímo z vašeho oboru, takže za půl dne budete bohatší nejen o ucelený pohled na obsahový marketing, ale také o desítky konkrétních možností, které můžete ihned uplatnit v praxi.

Ideální školení pro ty, kteří nechtějí plýtvat časem a pracovat s obsahem metodou pokus/omyl.

Proč se zúčastnit školení

Jádro školení Martin staví na případových studiích a ukázkách obsahu z českého trhu. Uvidíte, jaký postup a jaký obsah značek vedl ke konkrétním výsledkům.
Díky malé skupině (maximálně 5 účastníků) se Martin předem seznámí s vaší značkou i vytvářeným obsahem. Po celou dobu bude přizpůsobovat příklady vám – jako by pracoval na obsahu ve vašem oboru.
Program a náplň stojí na pomezí konzultace a klasického školení. Získáte jak dobrý základ pro kvalifikované rozhodnutí, zda a jak může obsah fungovat pro vaši značku, tak i zpětnou vazbu na váš stávající obsah.

Pro koho je školení vhodné

  • Pro marketingové manažery nebo majitele firem, kteří hledají další cesty, kterými budovat vztah se zákazníkem.
  • Pro všechny, kteří už obsah tvoří, a rádi by jej s odstupem zrevidovali a dali mu nový systém a řád.

Program detailně

13.00 Úvod a seznámení

Vzhledem k malé skupině nás čekají intenzivní 4 společné hodiny. Proto se seznámíme nejen s tématem, ale i byznysem každého z nás.

13.30 Teorie a praxe content marketingu

Proč se do něj pouštět, kde na něj narazíte a jak z něj vytěžit maximum. Základní principy, podmínky a metriky.

15.00 Postupy a nástroje

Martin představí postup pro strategický start obsahového marketingu a desítky konkrétních nástrojů, po kterých můžete sáhnout. Včetně odhadovaných nákladů.

17.00 Závěr

Martin shrne to nejdůležitější, doporučí ideální „next steps” a popřeje hodně úspěchů ve strategické tvorbě obsahu.

Po celou dobu bude k dispozici drobné občerstvení, prvotřídní káva i čaje.

Kdo školení povede

Zakladatel a šéf Obsahové agentury Martin Brablec, který se copywritingu a obsahovému marketingu věnuje už 15 let.

Krom vedení firmy Martin často školí a přednáší na konferencích – od Content First po WebTop100.

S kolegy také připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a vede předmět Copywriting na Masarykově univerzitě.

Co na kurz říkají účastníci

Bolo to super pre našu značku + otázky týkajúce sa konkrétne nás. Palec hore, je vidieť, že téma je vašou motiváciou a náplňou.

Linda Lackovičová
Compass Europe 

Školení bylo maximálně přínosné – perfektní znalosti, praktické ukázky, příjemné podání.

Jan Marek
Česká cesta

Moc děkuji za úžasné školení, odcházela jsem plná nápadů a vizí. Teď již jen najít čas alespoň některé z nich zrealizovat. :-)

Daniela Semecká
Ego Dekor

Organizační informace

Kdy: aktuálně není vypsaný žadný termín
Kde: Brno, Husova 255/8 | Praha, WorkLounge Diamant, Václavské náměstí 841/3
Počet účastníků: max. 5
Cena: 3 990 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: prostudování tvorby vašeho obsahu lektorem před workshopem, půldenní program, výukové materiály, drobné občerstvení, certifikát o účasti.

  • 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • informujte mě, až vypíšete termín školení
  • informujte mě, až vypíšete termín školení
Pokud přihlašujete kolegy, sem uveďte své údaje a do poznámky jméno a příjmení toho, kdo se kurzu účastní.
Pokud přihlašujete kolegy, sem uveďte svůj kontakt a do poznámky číslo toho, kdo se kurzu účastní.
Pokud přihlašujete i své kolegy, zde uveďte svůj e-mail a kontakt na kolegy uveďte do poznámky.
Uveďte svoji adresu nebo adresu firmy, pokud školení hradí zaměstnavatel.
Pokud fakturu proplácí firma / zaměstnavatel, uveďte název.
Pokud školení proplácí zaměstnavatel, uveďte jeho IČ.
Pokud školení proplácí zaměstnavatel, uveďte jeho DIČ.

Časté otázky

Jak mám zaplatit kurzovné?

Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Tereza do 3 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a na kurzu pak dostanete daňový doklad pro vaši účetní.

Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?

Co nejdřív napište Tereze na sabatova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před workshopem, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.

V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.

Pokud nám dáte vědět méně než 3 dny před konáním akce, nebo nám nedáte vědět vůbec, celé kurzovné propadá.

Proč při školení věnujeme více než čtvrtinu času diskuzi a konzultaci?

Chceme, abyste si z něj odnesli co nejvíc. A čísla v tomto ohledu mluví jasně: po 3 měsících si pamatujete jen 10 % toho, co jste slyšeli, ale 65 % toho, co jste zažili. Proto si předané znalosti hned zasadíte do vlastní praxe a ujasníte ve společné debatě.

Co si mám vzít s sebou?

Můžete si vzít notebook na poznámky, postačí ale i blok s tužkou, ať se na sebe maximálně soustředíme a neutíkáme do e-mailových schránek nebo na Slack.

Jaké občerstvení nás čeká?

V Obsahové agentuře máme společnou lásku ke čtení a dobrému jídlu. Pestrost firemní knihovny sice na workshopu nevyužijete, ale o to více se vyřádíme na občerstvení. Pokud máte nějaké alergie nebo potřebujete veganské, bezlepkové nebo jiné speciální občerstvení, nahlaste své požadavky Tereze na sabatova@obsahova-agentura.cz

Máte k workshopu jakoukoliv otázku

Ozvěte se koordinátorce školení Terezu na sabatova@obsahova-agentura.cz.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz