Eva Smíšková

Copywriting

V Obsahové agentuře se věnuji hlavně podnikovým a účetním softwarům, EET a všemu, co je potřeba. Nejčastěji píšu články do obsahových sekcí webů. Baví mě dělat rozhovory.

1996

Je tady první třída, učím se číst a propadám tomu.

2007

Hltám Harryho Pottera a píšu svoje povídky.

2009

Na gymnáziu píšu všechno. Fejetony i blog.

2009

Mým životním úspěchem je vítězství v literární soutěži Slavkovské memento.

2014

Studuji politologii a žurnalistiku v Brně. Ve škole nás varují před prací v reklamě

2012

Zažívám praxi v novinách. Anketa o 1000 respondentech je pro mě a mé spolužačky velká škola.

2012

Zjišťuji podrobnosti o tom, co znamená slovo marketing. Začíná mě to docela zajímat.

2012

Co je SEO, ROI, CTR nebo open rate už vím díky Digisemestru. A jsem z toho nadšená.

2012

Dopisuji diplomku, prozatím dokončuji školu a chci psát!

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Válka s mnohozvířetem

Knížka, která mi ukázala, že každý žánr má něco do sebe. I sci-fi.

Lidé

Člověku se dobře píše, jen když jsou kolem něj všichni spokojení.

Korálky

Recept na načerpání inspirace k psaní? Odreagovat se u něčeho úplně jiného.

Co jsem napsala

Eva Smíšková

Eva Smíšková

Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test

Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.

Jak děláme rozhovory: co s atypickými respondenty a jak na screeningová kritéria

Když do Googlu zadáte „Jak napsat rozhovor”, vyjede vám přes 5 milionů výsledků. Můžete si to všechno nastudovat, ale je i jednodušší způsob, jak toho zjistit co nejvíc z praxe. Přečtěte si, jak jsme s kolegyní Katkou Kalivodovou diskutovaly o rozhovorech.

Jak zvládnout výzkum o desítkách rozhovorů za 3,5 měsíce

Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci (EF TUL) potřebovali komunikační strategii, jejíž výsledky budou mít k dispozici hned pro následující akademický rok. Jednou ze součástí strategie byl i podrobný výzkum, do kterého jsme se pustili. A rovnou prozradíme, že klíčem k tajemství rychlého a detailního výzkumu je precizní harmonogram a domluva, přes kterou nejede vlak. A teď se na to podíváme pěkně popořádku.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz