Klára Kouřilová

Copywriting

Od první třídy jsem si užívala každou minutu, kdy jsem mohla držet tužku v ruce. Při psaní diktátů a slohovek jsem si naříkala: A budu mít pořád o čem psát, až budu dospělá? No, kdybych jen tehdy tušila, že úplně o všem!

2010

S kamarádkami si hrajeme na dospělý život. Mojí prací je, že píšu příběhy a popsané listy papíru prodávám na trhu.

2014

Překonávám stud a účastním se turnajů v rámci Asociace debatních klubů České republiky. Utvrzuju se v tom, jak velkou moc mají slova.

2018

Začínám studovat počítačovou lingvistiku. Postupně ale zjišťuju, že s programovacími jazyky není tolik srandy jako s tím mým mateřským.

2020

Brigádu na recepci měním za psaní produktových popisků pro e-shop a marketingovou komunikaci pro turistickou agenturu. Konečně víc praxe!

2021

Předmět s názvem Copywriting učí nějaký Martin Brablec a povídá nám o agentuře, kterou založil. V červnu už vím naprosto jistě, že tam chci pracovat. Zkouším štěstí a… tady mě máte!

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

Vyrůst

Díky pravidelné zpětné vazbě a opoře kolegů jsem se během půl roku vypracovala z juniora na zaběhlou copywriterku.

SalesDriver

Přeložila jsem 16 článků pro obsahový hub Raynetu SalesDriver, který pomáhá začínajícím manažerům.

Strategie a textace webů

Podílela jsem se na přípravě obsahových strategií i obsahu pro české startupy a pomáhala s nastavením sociálních sítí.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Zpětná vazba

Ať už ta pozitivní od mých oblíbených učitelek češtiny na základce, tak negativní, která mě vždy posune o kus dál. Roli učitelů teď převzali mí kolegové, jejichž revize mě motivují se neustále zlepšovat.

Příběhy

Ráda je čtu, sleduju, poslouchám i zaznamenávám. A nezáleží mi na tom, jestli se dozvídám o putování Vikingů napříč starou Anglií nebo o putování lamel ve výrobní hale.

Vyšívání

Tak, jako při psaní skládám slovo za slovo a čekám, co vznikne, ráda sleduju, jak mi pod rukama vznikají výšivky – steh po stehu. A právě rozhodnutí sdílet své výtvory na instagramu podpořilo můj zájem o obsah na sociální sítě.

Co jsem napsala

Klára Kouřilová

Klára Kouřilová

Aftermovie oživí web i sociální sítě: ukažte světu, že to u vás žije

Aftermovie, nebo taky eventové video, jste už asi viděli. Nejčastěji se setkáte s krátkým sestřihem z festivalu nebo svatby. Víte ale, že tento formát má své využití i v marketingu? Dynamickou vzpomínku vytvoříte z konference nebo školení. Řekneme vám, kdy se vám aftermovie může hodit.

Prezentační video: jak jsme představili práci ve výrobě a usnadnili tak nábor zaměstnanců

Fotka vydá za tisíc slov. A video vydá za tisíc fotek. Tedy přesněji – za 30 snímků na sekundu. Pohyb strojů i lidí ve výrobní hale firmy Pierburg si rozhodně zasloužil zaznamenat. Přečtěte si, jak jsme tvořili prezentační video, které nejen uchazečům o práci ukazuje, jak vypadá výroba součástek.

Jak tvoříme videopřípadovky: spolupráci s firmou NEVA jsme zachytili textem, fotkami i videem

Případové studie jsou ideální způsob, jak přiblížit vzájemné fungování dvou firem: dodavatele a zákazníka. Propojením textu s vizuálním obsahem navíc docílíme větší autenticity i přidané hodnoty. Přečtěte si, jak v Obsahovce tvoříme videopřípadovky.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz