Martina Krumpholcová

Copywriting & customer care

Píšu a pořád něco tvořím už od školních let. Jako copywriterka jsem teprve na začátku, ale poslouchám a učím se. Práce mě baví a ráda ji dotahuju až do konce. Jsem věrný Pátek, na kterého se můžete spolehnout.

1994

Jsem malý umělec. Doma pokreslím, co můžu, a jsem přesvědčená, že ze mě bude akademická malířka.

1999

Učím se psát. A i když mě láska k výtvarnému umění neopouští, pomalu měním štětec za tužku a jsem rozhodnutá, že budu novinářkou.

2002

Kupujeme si domů první počítač a já začínám psát pro rodiče vlastní časopis. Tehdy ještě netuším, že ho budu příležitostně psát dalších patnáct let.

2007

Ve škole jsem tak trochu šprt. Poznámky z hodin mám obsáhlejší než ostatní a bez barevných zvýrazňovačů se neobejdu. Obojí mi zůstává dodnes.

2016

Moje touha psát je stále silnější, a tak začínám studovat žurnalistiku na Masarykově univerzitě.

2016

Poprvé píšu článek na titulku novin a moje sny se stávají skutečností. Vypadá to, že se psaním opravdu budu jednou živit.

2016

Konečně přebírám diplom a jsem na sebe pyšná. Jsem nadšená a plná iluzí. Nastupuji do Obsahovky a těším se na nový začátek.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Humor

Životem kráčím s přesvědčením, že s úsměvem jde všechno líp. Miluju české filmové i knižní klasiky a je to právě tamní humor, který mě často inspiruje.

Časopis Bomba

V 10 letech jsem napsala pro rodinu první číslo vlastního časopisu Bomba. Od té doby ho při různých příležitostech vydávám pořád.

Hugo

Když píšu, vždycky potřebuju někoho, s kým se můžu o text podělit. Čtenářem mých prvních textů byl plyšový opičák Hugo. Všechno, co napíšu, vidí jako první vlastně doteď.

Co jsem napsala

Martina Krumpholcová

Martina Krumpholcová

[Přehled ke stažení] Co je v copy ze zákona tabu? Zakázaná reklama a formulace, kterým se vyhnout

Klasické copy poučky vám možná pomůžou napsat skvělý text, ale nezaručí, že bude ťip ťop i podle zákona. Ten totiž jasně říká, co všechno si v obsahovém marketingu můžete dovolit a co už je přes čáru. Přečtěte si, u kterých témat si dávat pozor na jazyk a u kterých projektů jsme narazili na hranice zákona my. A jako bonus si stáhněte přehled zakázané reklamy.

Jak jsme spolu s rodiči vybudovali online magazín o hračkách, který v Česku dosud chyběl

Dva milovníci hraček a majitelé firmy nás přizvali k tomu, abychom jejich nadšení pro inteligentní zábavu šířili dál. A tak jsme vytvořili první specializované médium pro rodiče zvídavých dětí. Přečtěte si, jak celý projekt vznikal.

8 tipů, jak vymýšlet nová témata na blog, i když pro něj píšete už několik let

Dlouhodobé spolupráce nám dávají největší smysl, a tak některé blogy plníme i víc než 3 roky. Třeba na blogu MALL.CZ jsme každý měsíc napsali kolem 15–20 článků a se vším všudy jsme od března 2017 vytvořili už zhruba 600 textů. A to už je pořádná hromada. Takže kde stále brát nápady na nová a nová témata? Tady je 8 tipů, díky kterým dáváme každý měsíc dohromady obsahové plány, i když už pro klienty píšeme několik let a zdá se, že jsou témata vyčerpaná.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz