• Původně česká firma s tradicí od roku 1992 a velkoobchodní dodavatel osobních ochranných pracovních prostředků.
  • Obrat 3,7 miliardy Kč (2014).
  • Spolupráce 2016–2019.

Obsah, který pomáhá předcházet úrazům

Někdy máme pocit, že se nám CERVA zdá. Myšleno v dobrém: tak osvícení klienti jsou totiž vzácností. Spolupráci postupně rozšiřujeme, osobně se setkáváme se zákazníky a pronikáme do oboru čím dál tím hlouběji.

Přitom to začalo naprosto nepravděpodobně - Slávek Švec - marketingový specialista z CERVA Group, si poslechl rozhovor s Martinem na Mladém Podnikateli, a okamžitě posílal e-mail. Do týdne jsme se domluvili úplně na všem.

Copywriting v angličtině pro nizozemskou značku

Prvním rozsáhlejším projektem spolupráce se stal copywriting nového webu pro nizozemskou značku ochranného oblečení Assent. Dali jsme dohromady komunikační styl a připravili v angličtině:

  • produktové popisky s důrazem na pomoc, vlastnosti a funkce na míru cílovce.
  • přehledné a srozumitelné texty pro web
  • guideline pro práci s tone of voice pro překladatele do dalších jazyků.
Spolupráce s Obsahovou agenturou je pro nás velmi přínosná. Je totiž super pracovat s jistotou, že nejen dodané texty, ale i kreativa a nápady všeho druhu budou vždy neotřelé, zajímavé a budou mít šťávu.
Vítězslav Švec, Marketing Online Specialist

Katalogy, tiskoviny, letáky, bannery

Ke každé správné dlouhodobé spolupráci patří operativní obsahová výpomoc s méně obvyklými formáty. A jako všude, i tady je to spíš zábava, než práce.

Ukázka z kampaně, která využívá statistiky pracovních úrazů. Postupně jsme zapojili zranění očí, hlavy i rukou.

E-mailová strategie a pravidelný copywriting

Pro komunikaci se dvěma klíčovými skupinami zákazníků jsme připravili detailní e-mail marketingový manuál. Obsahuje vše od toho, jak mají e-maily vypadat, z jaké adresy mají odcházet, jak se mají členit a až po návod, jak s nimi dál pracovat.

  • Výsledné e-maily nejsou jen prodejní. Každý obsahuje i hromadu užitečných informací navíc. Od klasifikace pracovní obuvi přes nejčastější pracovní úrazy po trendy v reflexním oblečení.
  • E-maily připravujeme každý měsíc, sledujeme statistiky a postupně zlepšujeme výsledky.

Obsahová strategie

Na obsahové strategii pracujeme postupně. Není to práce na týden - i my si musíme budovat důvěru obchodního týmu i zákazníků. Potkáváme se a seznamujeme se s manažery, nákupčími obřích továren i bezpečnostními techniky.

Insight, který tím získáváme, je pro tvorbu obsahu neocenitelný. Ale tady si ukázky necháme až do budoucna. Některé know-how prostě ven nepatří.

Je skvělé, že velmi vysoká míra odbornosti a dodání v domluvený čas jsou u Obsahové agentury brané jako naprostý standard, což nám pomáhá lépe plánovat naše aktivity. Bylo by skvělé, kdyby každý dodavatel fungoval třeba i jen s poloviční mírou spolehlivosti.
Vítězslav Švec, Marketing Online Specialist
Pokud plánujete obsahový projekt, rádi vám pomůžeme. Stačí zavolat řediteli.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz