JRD Group logo
  • JRD GROUP zastřešuje skupinu firem, které se v Česku soustředí na udržitelnost, zdravé bydlení i energetiku z obnovitelných zdrojů.
  • Firmu v roce 2003 založil Jan Řežáb.

Jak jsme JRD Group nastavili vizionářskou tonalitu

Divize JRD Development se v Česku jako první zaměřila na výstavbu nízkoenergetických a pasivních domů. Dnes je v segmentu lídrem na trhu. Koncept zdravého bydlení a zdravého života obecně se prolíná všemi činnostmi, které JRD zastřešuje. I tonalitou, kterou jsme nastavili.

Naše spolupráce s JRD začala poptávkou tonality, která by společnost perfektně vyjádřila a sjednotila komunikaci – uvnitř firmy i směrem ven. Současní a budoucí zákazníci nebo i uchazeči o zaměstnání, tak okamžitě poznají JRD nejen podle důrazu na zdravé bydlení, ale i tónu, kterým značka „mluví“.

„Celkové komunikaci jsme chtěli dát jednotící prvek, který by nás zároveň odlišil od konkurence. A reflektoval by naše hodnoty – že jsme transparentní, inovátoři a v popředí všeho, co děláme je zdravé bydlení a osvěta této oblasti.“
Kristýna Muszynski, Specialistka contentu a PR v JRD

Začátkem roku 2022 jsme pro JRD uspořádali tzv. tonalitní workshop, který je pro nás v Obsahovce obvykle startovacím bodem při nastavování tonality. Poznáme jádro firmy a posbíráme podklady k tomu, jakým způsobem by měla komunikovat.

Na úvod spolupráce jsme provedli:

  • analýzu konkurence,
  • workshop za využití našich tonalitních frameworků.
„Workshop proběhl příjemně, sezvali jsme kolegy z různých oddělení, abychom pokryli potřeby nejen marketingového oddělení, ale i HR či třeba oddělení výroby.“
Kristýna Muszynski, Specialistka contentu a PR v JRD

A výsledek? 

  • Nastavený koncept tonality, který jsme se zástupci JRD doladili do finální podoby.
  • Tonalitní manuál včetně archetypu, persony, skrze kterou značka mluví.
  • Zaměstnanci proškoleni pro snadnou práci s tonalitou.
„Nastavení tonality je velmi pozvolný proces, tonalitu používáme zejména u nových textů, které vznikají. Na hodnocení účelu je tedy ještě brzy, to si troufneme nejdříve za rok.“
Kristýna Muszynski, Specialistka contentu a PR v JRD

U tonality jsme neskončili. Pustili jsme se tvorby transakčních e-mailů JRD a ladění dalšího obsahu za využití nové tonality.

Pokud potřebujete nastavit tonalitu nebo celkově pomoci s obsahem, nárazově i dlouhodobě, ozvěte se.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz