• Ostravská kosmetická firma uplatňují nejnovější poznatky vědy.
  • Vyrábí vlastní kosmetiku s kyselinou hyaluronovou, využívají nanovlákna a vymysleli, jak se zbavit mikroplastů.
  • Spolupráce 2016–2019.

U zrodu nové kosmetické značky

NAFIGATE Cosmetics je druhou ze dvou našich ostravských srdcovek. Vyrábí českou kosmetiku, která navíc využívá poznatky vědy. A s přibývajícími produkty a prozkoumáváním dalších trhů postupně navyšujeme i objem spolupráce. Tak to máme rádi - rosteme společně.

Ondrovi, CEO z NAFIGATE Cosmetics, jsme padli do oka při přednášce na RAYDAY. I díky doporučení z RAYNETu jsme si plácli a za pár dní jsme startovali výzkum pro sestavení obsahové strategie.

Obsahová strategie ověřená daty

Po několika týdnech telefonátů, rozhovorů, přemýšlení a zvažování vznikla první obsahová strategie včetně pár poměrně zásadních hypotéz. Závěry strategie a hypotézy proto ještě otestovala výzkumná společnost Datamar. Díky rozsáhlému kvantitativnímu průzkumu jsme mohli přesně určit další postup a rychle začít s tvorbou.

  • Začali jsme plnit blog obsahem pro jasně vydefinované cílové skupiny.
  • Testovali jsme první posty na Facebooku.
  • A pustili jsme se do návrhů infografik.
„Velmi oceňuji proaktivní přístup k celé spolupráci.”
Ondřej Mynář, NAFIGATE Cosmetics

Analytika, úpravy webu a e-mail marketing

Společně docházíme k závěru, že web potřebuje trochu zpřehlednit, takže se pouštíme do nových textů. Víme, že nejde chtít vše najednou. Společně ladíme stránku po stránce - a kus práce nás ještě čeká.

Odevzdáním obsahu to pro nás nekončí. Chceme vědět, jak přesně jsme se trefili. Proto sledujeme každý příspěvek na blogu i na Facebooku a v další práci získaná data a poznatky zohledňujeme.

Společně plánujeme i podobu newsletterů. Vytváříme prodejní i neprodejní varianty a spouštíme A/B testování. To se osvědčuje a zákazníkům zase rozumíme o kus víc.

„Obsahová agentura pro nás píše texty pro všechny naše marketingové aktivity a produktové podklady. Pomáhá nám budovat značku kvalitním obsahem a kampaněmi. Jako velký bonus vnímám, že nekončí u textů, ale vše pečlivě měří a vyhodnocuje.”
Ondřej Mynář, NAFIGATE Cosmetics

Katalogy, letáky, krabičky i bannery

NAFIGATE Cosmetics jsou na tak mladou značku už pěkně zcestovalí - vyráží na veletrhy, o jejich produkty je zájem i za hranicemi České republiky. Potřebné jsou tak katalogy, nové krabičky, příbalové letáky a na speciální akce i bannery. Střihneme si tak i trochu práce v „offlinu” a užíváme si to.

Pokud plánujete obsahový projekt, rádi vám pomůžeme. Stačí zavolat řediteli.

Subscribe to Our Newsletter

Confide your e-mail address in us and we’ll send you a monthly review of the most interesting content that shook our blog. Or shook us.

Attention! Our emailing is in Czech, at least for the time being.
In case you’re interested in our newsletter in English, let us know.
 We’ll see what we can do.

By subscribing to our newsletter, you give us your consent to process your personal data.
Thank you for that!
Cookies Setting
General Terms and Conditions
We use icons from Icons8.com on our website.

dobrezpravy@obsahova-agentura.cz