Eva Smíšková

Copywriting

V Obsahové agentuře se věnuji hlavně podnikovým a účetním softwarům, EET a všemu, co je potřeba. Nejčastěji píšu články do obsahových sekcí webů. Baví mě dělat rozhovory.
Eva Smíšková

1996

Je tady první třída, učím se číst a propadám tomu.

2007

Hltám Harryho Pottera a píšu svoje povídky.

2009

Na gymnáziu píšu všechno. Fejetony i blog.

2009

Mým životním úspěchem je vítězství v literární soutěži Slavkovské memento.

2014

Studuji politologii a žurnalistiku v Brně. Ve škole nás varují před prací v reklamě

2012

Zažívám praxi v novinách. Anketa o 1000 respondentech je pro mě a mé spolužačky velká škola.

2012

Zjišťuji podrobnosti o tom, co znamená slovo marketing. Začíná mě to docela zajímat.

2012

Co je SEO, ROI, CTR nebo open rate už vím díky Digisemestru. A jsem z toho nadšená.

2012

Dopisuji diplomku, prozatím dokončuji školu a chci psát!

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Válka s mnohozvířetem

Knížka, která mi ukázala, že každý žánr má něco do sebe. I sci-fi.

Lidé

Člověku se dobře píše, jen když jsou kolem něj všichni spokojení.

Korálky

Recept na načerpání inspirace k psaní? Odreagovat se u něčeho úplně jiného.
Eva Smíšková

Co jsem napsala

Eva Smíšková

Eva Smíšková

Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test

Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.

Jak děláme rozhovory: co s atypickými respondenty a jak na screeningová kritéria

Když do Googlu zadáte „Jak napsat rozhovor”, vyjede vám přes 5 milionů výsledků. Můžete si to všechno nastudovat, ale je i jednodušší způsob, jak toho zjistit co nejvíc z praxe. Přečtěte si, jak jsme s kolegyní Katkou Kalivodovou diskutovaly o rozhovorech.

Jak zvládnout výzkum o desítkách rozhovorů za 3,5 měsíce

Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci (EF TUL) potřebovali komunikační strategii, jejíž výsledky budou mít k dispozici hned pro následující akademický rok. Jednou ze součástí strategie byl i podrobný výzkum, do kterého jsme se pustili. A rovnou prozradíme, že klíčem k tajemství rychlého a detailního výzkumu je precizní harmonogram a domluva, přes kterou nejede vlak. A teď se na to podíváme pěkně popořádku.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.