Eva Smíšková
Copywriting
1996
Je tady první třída, učím se číst a propadám tomu.
2007
Hltám Harryho Pottera a píšu svoje povídky.
2009
Na gymnáziu píšu všechno. Fejetony i blog.
2009
Mým životním úspěchem je vítězství v literární soutěži Slavkovské memento.
2014
Studuji politologii a žurnalistiku v Brně. Ve škole nás varují před prací v reklamě
2012
Zažívám praxi v novinách. Anketa o 1000 respondentech je pro mě a mé spolužačky velká škola.
2012
Zjišťuji podrobnosti o tom, co znamená slovo marketing. Začíná mě to docela zajímat.
2012
Co je SEO, ROI, CTR nebo open rate už vím díky Digisemestru. A jsem z toho nadšená.
2012
Dopisuji diplomku, prozatím dokončuji školu a chci psát!
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Eva Smíšková
Eva Smíšková
Umíte pravopis dobře jako copywriter? Pro velký úspěch přinášíme další test
Ne, copywriter není génius s doktorátem z češtiny. Většinou ale ví, že si musí informace ověřovat. K oblíbeným zdrojům pravopisných pravidel v Obsahovce patří Internetová jazyková příručka. Takže až si příště nebudete vědět rady, pomoc hledejte tam.
Jak děláme rozhovory: co s atypickými respondenty a jak na screeningová kritéria
Když do Googlu zadáte „Jak napsat rozhovor”, vyjede vám přes 5 milionů výsledků. Můžete si to všechno nastudovat, ale je i jednodušší způsob, jak toho zjistit co nejvíc z praxe. Přečtěte si, jak jsme s kolegyní Katkou Kalivodovou diskutovaly o rozhovorech.
Jak zvládnout výzkum o desítkách rozhovorů za 3,5 měsíce
Na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Liberci (EF TUL) potřebovali komunikační strategii, jejíž výsledky budou mít k dispozici hned pro následující akademický rok. Jednou ze součástí strategie byl i podrobný výzkum, do kterého jsme se pustili. A rovnou prozradíme, že klíčem k tajemství rychlého a detailního výzkumu je precizní harmonogram a domluva, přes kterou nejede vlak. A teď se na to podíváme pěkně popořádku.