Eva Smíšková
Copywriting

1996
Je tady první třída, učím se číst a propadám tomu.
2007
Hltám Harryho Pottera a píšu svoje povídky.
2009
Na gymnáziu píšu všechno. Fejetony i blog.
2009
Mým životním úspěchem je vítězství v literární soutěži Slavkovské memento.
2014
Studuji politologii a žurnalistiku v Brně. Ve škole nás varují před prací v reklamě
2012
Zažívám praxi v novinách. Anketa o 1000 respondentech je pro mě a mé spolužačky velká škola.
2012
Zjišťuji podrobnosti o tom, co znamená slovo marketing. Začíná mě to docela zajímat.
2012
Co je SEO, ROI, CTR nebo open rate už vím díky Digisemestru. A jsem z toho nadšená.
2012
Dopisuji diplomku, prozatím dokončuji školu a chci psát!
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsala
Eva Smíšková
Eva Smíšková
Jak jsme připravovali noviny pro tisíce středoškoláků
Gaudeamus je akce, kterou všichni maturanti dobře znají. Na jednom místě potkají zástupce z vysokých a vyšších odborných škol, kteří jim přiblíží, jak to na dané škole chodí. Gaudeamus se koná v několika městech a na tom brněnském se za víkend vystřídá přes 30 tisíc návštěvníků a 400 škol. A my jsme pro jednu z nich, NEWTON University, sepsali a vysázeli noviny pro budoucí studenty.
Malý krok pro copywritera, velký skok pro klienta. Jak jsme vymysleli slogan pro vysokou školu
Osudové oznámení „Houstone, máme problém” zná snad každý, kdo si sem tam pustí televizi. I když tahle věta ve skutečnosti prý nikdy nezazněla, my jsme využili její slávu a parafrázovali ji pro novou komunikační kampaň NEWTON University. Čtěte, jak jsme při návrhu sloganu postupovali.
Jak jsme našli novou tvář knihkupectví, které už nechtělo být ve stínu ostatních
KNIHCENTRUM je velký hráč na poli prodeje knih. Vedle devíti kamenných prodejen provozuje i e-shop a má přes 70 tisíc knih skladem. Mezi ostatními knižními velikány ale pokulhával v jednotě komunikace a v odlišitelnosti značky.