Eva Smíšková

Copywriting

V Obsahové agentuře se věnuji hlavně podnikovým a účetním softwarům, EET a všemu, co je potřeba. Nejčastěji píšu články do obsahových sekcí webů. Baví mě dělat rozhovory.
Eva Smíšková

1996

Je tady první třída, učím se číst a propadám tomu.

2007

Hltám Harryho Pottera a píšu svoje povídky.

2009

Na gymnáziu píšu všechno. Fejetony i blog.

2009

Mým životním úspěchem je vítězství v literární soutěži Slavkovské memento.

2014

Studuji politologii a žurnalistiku v Brně. Ve škole nás varují před prací v reklamě

2012

Zažívám praxi v novinách. Anketa o 1000 respondentech je pro mě a mé spolužačky velká škola.

2012

Zjišťuji podrobnosti o tom, co znamená slovo marketing. Začíná mě to docela zajímat.

2012

Co je SEO, ROI, CTR nebo open rate už vím díky Digisemestru. A jsem z toho nadšená.

2012

Dopisuji diplomku, prozatím dokončuji školu a chci psát!

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Válka s mnohozvířetem

Knížka, která mi ukázala, že každý žánr má něco do sebe. I sci-fi.

Lidé

Člověku se dobře píše, jen když jsou kolem něj všichni spokojení.

Korálky

Recept na načerpání inspirace k psaní? Odreagovat se u něčeho úplně jiného.
Eva Smíšková

Co jsem napsala

Eva Smíšková

Eva Smíšková

Jak jsme připravovali noviny pro tisíce středoškoláků

Gaudeamus je akce, kterou všichni maturanti dobře znají. Na jednom místě potkají zástupce z vysokých a vyšších odborných škol, kteří jim přiblíží, jak to na dané škole chodí. Gaudeamus se koná v několika městech a na tom brněnském se za víkend vystřídá přes 30 tisíc návštěvníků a 400 škol. A my jsme pro jednu z nich, NEWTON University, sepsali a vysázeli noviny pro budoucí studenty.

Malý krok pro copywritera, velký skok pro klienta. Jak jsme vymysleli slogan pro vysokou školu

Osudové oznámení „Houstone, máme problém” zná snad každý, kdo si sem tam pustí televizi. I když tahle věta ve skutečnosti prý nikdy nezazněla, my jsme využili její slávu a parafrázovali ji pro novou komunikační kampaň NEWTON University. Čtěte, jak jsme při návrhu sloganu postupovali.

Jak jsme našli novou tvář knihkupectví, které už nechtělo být ve stínu ostatních

KNIHCENTRUM je velký hráč na poli prodeje knih. Vedle devíti kamenných prodejen provozuje i e-shop a má přes 70 tisíc knih skladem. Mezi ostatními knižními velikány ale pokulhával v jednotě komunikace a v odlišitelnosti značky.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.