Hana Kratochvílová

Copywriting

Vystudovala jsem sociální práci, ale vždycky mě to táhlo k psaní. Z kariéry v neziskovkách jsem si odnesla nadšení i trpělivost pro práci s lidmi a utvrdila se v tom, že krom kontaktní práce potřebuju tvořit a psát. Naštěstí to všechno můžu skloubit jako copywriterka v Obsahovce, kde dělám rozhovory s odborníky nebo spolu s kolegy skládám náš newsletter.
Hana Kratochvílová

1997

Sepisuju vlastní knížku básniček a všude se podepisuju BHK (básnířka Hana Kolářová). Chci napsat román, ale vždycky skončím první kapitolou.

1999

Učitelka poslala do literární soutěže mou povídku o ježkovi, který si přijde na zahradu opéct špekáček. Jsem na oko uražená, že mi o tom neřekla, a schválně nečtu knížky, které jsem v soutěži vyhrála.

2009

Družení s lidmi mi narozdíl od sepsání románu fakt jde, tak se hlásím do Brna na sociální práci. Na praxích v domově důchodců i na ubytovnách mi dochází, že život je fakt pestrý.

2013

Na jaře stážuju v Českém centru v Rotterdamu a v pokoji mi hučí lodě. Na podzim se přesouvám do Cardiffu, kde pečuju o blog a sociální sítě místní neziskovky.

2016

Vracím se do Brna a tři roky pomáhám romským studentům ve vzdělávacím programu Gendalos zvládnout studium na střední škole. Nejraději ale sepisuju jejich příběhy a zviditelňuju naši „neviditelnou“ práci.

2015

Stává se ze mě máma a „být jen na mateřské” mě moc nebaví. Od hřišť a vláčkodrah stále častěji utíkám ke klávesnici a píšu pro svoje první klienty.

2021

Dochází mi, že v marketingu se mám ještě dost co učit. Stává se ze mě markeťačka a později copywriterka v mé oblíbené Obsahové agentuře, jejíž blog už nejméně rok šprtám – teď už šprtám naživo.

Pro koho píšu

logo Manutan
logo Obsahová agentura
logo Seyfor

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Rotterdam, Cardiff

V zahraničí si člověk uvědomí naplno, co od života chce a co je vlastně zač. Zažila jsem krušné chvíle, ale doteď z téměř ročního pobytu ve dvou přístavních městech čerpám.

Max

Chtěla jsem holčičku, místo toho si s Maxem už tři roky hraju s vláčky a s bagry. Nevadí, naštěstí sdílíme poťouchlý humor a radost ze života.

Manuál pro uklízečku

Lucia Berlin pracovala jako spojovatelka, recepční v nemocnici i uklízečka. Její povídky mě fascinují svou přímočarostí a pozitivním přístupem k životu, který nachází i na těch nejbeznadějnějších místech.
Hana Kratochvílová

Co jsem napsala

Hana Kratochvílová

Hana Kratochvílová

29. díl: Jak se píše… kurz osobního rozvoje

Pokud jste fanoušky osobního nebo pracovního rozvoje, určitě znáte knihy z nakladatelství Jan Melvil Publishing. Vydali řadu bestsellerů a už tři roky provozují také online kurzy Vyšší Melvilí. Předávají v nich ty nejlepší hacky z jejich knih doplněné o know-how lektorů. O vzniku kurzů, jejich struktuře i marketingu kolem celé Vyšší Melvilí jsme si povídali s Nikolou Zubalíkovou a Petrou Čechovou.

28. díl: Jak se píše… kritika kaváren

Jeho rajónem je brněnská gastro scéna, poznávacím znamením žluté módní doplňky, a zbraní kritický blog – na něm už sedmým rokem hodnotí úroveň místních kaváren. Nevynechá přitom jediný detail, od hlasitosti hudby až po kvalitu pěny na cappuccinu. O své zkušenosti s dlouholetým psaním recenzí se v nové epizodě podcastu podělil „fantom brněnských kaváren,“ nezávislý kritik vystupující pod přezdívkou Žlutý zákazník.

26. díl: Jak se píše… o reklamě na Facebooku

Petr Handlíř patří mezi přední experty na výkonnostní reklamu na Facebooku. Spolu se svým týmem spravuje stovky reklamních účtů, milionové rozpočty a stará se růst lovebrandů jako Vasky, Woox nebo Grizly. V novém díle prozradil, co podle něj v reklamě na Facebooku nejlépe funguje a proč už dávno nestačí reklamu „nějak naklikat“.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.