Hana Kratochvílová

Copywriting

Vystudovala jsem sociální práci, ale vždycky mě to táhlo k psaní. Z kariéry v neziskovkách jsem si odnesla nadšení i trpělivost pro práci s lidmi a utvrdila se v tom, že krom kontaktní práce potřebuju tvořit a psát. Naštěstí to všechno můžu skloubit jako copywriterka v Obsahovce, kde dělám rozhovory s odborníky nebo spolu s kolegy skládám náš newsletter.
Hana Kratochvílová

1997

Sepisuju vlastní knížku básniček a všude se podepisuju BHK (básnířka Hana Kolářová). Chci napsat román, ale vždycky skončím první kapitolou.

1999

Učitelka poslala do literární soutěže mou povídku o ježkovi, který si přijde na zahradu opéct špekáček. Jsem na oko uražená, že mi o tom neřekla, a schválně nečtu knížky, které jsem v soutěži vyhrála.

2009

Družení s lidmi mi narozdíl od sepsání románu fakt jde, tak se hlásím do Brna na sociální práci. Na praxích v domově důchodců i na ubytovnách mi dochází, že život je fakt pestrý.

2013

Na jaře stážuju v Českém centru v Rotterdamu a v pokoji mi hučí lodě. Na podzim se přesouvám do Cardiffu, kde pečuju o blog a sociální sítě místní neziskovky.

2016

Vracím se do Brna a tři roky pomáhám romským studentům ve vzdělávacím programu Gendalos zvládnout studium na střední škole. Nejraději ale sepisuju jejich příběhy a zviditelňuju naši „neviditelnou“ práci.

2015

Stává se ze mě máma a „být jen na mateřské” mě moc nebaví. Od hřišť a vláčkodrah stále častěji utíkám ke klávesnici a píšu pro svoje první klienty.

2021

Dochází mi, že v marketingu se mám ještě dost co učit. Stává se ze mě markeťačka a později copywriterka v mé oblíbené Obsahové agentuře, jejíž blog už nejméně rok šprtám – teď už šprtám naživo.

Pro koho píšu

logo Manutan
logo Obsahová agentura
logo Seyfor

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Rotterdam, Cardiff

V zahraničí si člověk uvědomí naplno, co od života chce a co je vlastně zač. Zažila jsem krušné chvíle, ale doteď z téměř ročního pobytu ve dvou přístavních městech čerpám.

Max

Chtěla jsem holčičku, místo toho si s Maxem už tři roky hraju s vláčky a s bagry. Nevadí, naštěstí sdílíme poťouchlý humor a radost ze života.

Manuál pro uklízečku

Lucia Berlin pracovala jako spojovatelka, recepční v nemocnici i uklízečka. Její povídky mě fascinují svou přímočarostí a pozitivním přístupem k životu, který nachází i na těch nejbeznadějnějších místech.
Hana Kratochvílová

Co jsem napsala

Hana Kratochvílová

Hana Kratochvílová

25. díl: Jak se píše… s daty v zádech

S copywriterem a editorem Šimonem Halamáskem jsme probírali, proč se při tvorbě obsahu neobejdete bez dat. Šimon působí ve firmě Behavio, která se zaměřuje na testování značek a měření kampaní – na kontě mají i vlastní datový nástroj Atlas Čechů. Nasajte pořádnou porci z jejich výzkumnického know-how v novém dílu podcastu.

Jak jsme s pomocí AI ukázali klientům, že jsou pro nás superhrdiny ve svých oborech

Vánoční dárky pro klienty leckdo řeší už v létě. Nedivíme se – pečlivě vybraným dárkem děkujete za společnou práci a investujete do jejího pokračování. My chtěli letos dárky klientům a obchodním partnerům co nejvíc „ušít na míru,“ tak jsme zapojili AI a všem vygenerovali kartu superhrdiny reprezentující jejich obor. Ve výsledném balíčku 75 karet najdete i osmirukou zdravotní sestru nebo SEO specialistu jako vystřiženého z Matrixu. Čtěte, jak karty vznikaly.

24. díl: Jak se píše… o městské hromadné dopravě

Co obnáší práce vedoucího marketingu Pražské integrované dopravy? Na to se Martin ptal Filipa Drápala, který má pod palcem komunikaci o pražské dopravě od tramvají po autobusy. Poslechněte si, jak se jeho týmu daří toto živé a složité téma prezentovat – od změn v jízdních řádech až po přesvědčování lidí, aby méně jezdili autem.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.