Hana Kratochvílová
Copywriting
1997
Sepisuju vlastní knížku básniček a všude se podepisuju BHK (básnířka Hana Kolářová). Chci napsat román, ale vždycky skončím první kapitolou.
1999
Učitelka poslala do literární soutěže mou povídku o ježkovi, který si přijde na zahradu opéct špekáček. Jsem na oko uražená, že mi o tom neřekla, a schválně nečtu knížky, které jsem v soutěži vyhrála.
2009
Družení s lidmi mi narozdíl od sepsání románu fakt jde, tak se hlásím do Brna na sociální práci. Na praxích v domově důchodců i na ubytovnách mi dochází, že život je fakt pestrý.
2013
Na jaře stážuju v Českém centru v Rotterdamu a v pokoji mi hučí lodě. Na podzim se přesouvám do Cardiffu, kde pečuju o blog a sociální sítě místní neziskovky.
2016
Vracím se do Brna a tři roky pomáhám romským studentům ve vzdělávacím programu Gendalos zvládnout studium na střední škole. Nejraději ale sepisuju jejich příběhy a zviditelňuju naši „neviditelnou“ práci.
2015
Stává se ze mě máma a „být jen na mateřské” mě moc nebaví. Od hřišť a vláčkodrah stále častěji utíkám ke klávesnici a píšu pro svoje první klienty.
2021
Dochází mi, že v marketingu se mám ještě dost co učit. Stává se ze mě markeťačka a později copywriterka v mé oblíbené Obsahové agentuře, jejíž blog už nejméně rok šprtám – teď už šprtám naživo.
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsala
Hana Kratochvílová
Hana Kratochvílová
25. díl: Jak se píše… s daty v zádech
S copywriterem a editorem Šimonem Halamáskem jsme probírali, proč se při tvorbě obsahu neobejdete bez dat. Šimon působí ve firmě Behavio, která se zaměřuje na testování značek a měření kampaní – na kontě mají i vlastní datový nástroj Atlas Čechů. Nasajte pořádnou porci z jejich výzkumnického know-how v novém dílu podcastu.
Jak jsme s pomocí AI ukázali klientům, že jsou pro nás superhrdiny ve svých oborech
Vánoční dárky pro klienty leckdo řeší už v létě. Nedivíme se – pečlivě vybraným dárkem děkujete za společnou práci a investujete do jejího pokračování. My chtěli letos dárky klientům a obchodním partnerům co nejvíc „ušít na míru,“ tak jsme zapojili AI a všem vygenerovali kartu superhrdiny reprezentující jejich obor. Ve výsledném balíčku 75 karet najdete i osmirukou zdravotní sestru nebo SEO specialistu jako vystřiženého z Matrixu. Čtěte, jak karty vznikaly.
24. díl: Jak se píše… o městské hromadné dopravě
Co obnáší práce vedoucího marketingu Pražské integrované dopravy? Na to se Martin ptal Filipa Drápala, který má pod palcem komunikaci o pražské dopravě od tramvají po autobusy. Poslechněte si, jak se jeho týmu daří toto živé a složité téma prezentovat – od změn v jízdních řádech až po přesvědčování lidí, aby méně jezdili autem.