Hana Sénášiová

analytika & konzultace

Vnímám přímou úměrnost mezi kvalitou obsahu a dobře zvolenou obchodní strategií, jedno bez druhého bude těžkopádně fungovat. Odpovědi hledám v datech.

2001

Zaujalo mě, kolika spolužákům dělá ve škole problém matematika, konkrétně zlomky.

2009

Na vysoké škole pronikám do tajů ekonomie a hlásím se do Facebookových skupin s tématikou grammar nazis.

2013

Chci vidět, jak fungují ekonomické modely v praxi a hledám si brigádu v oboru. Svoji pracovní kariéru začínám jako produktový specialista v e-shopu Aktin.

2016

Aktin roste a já s ním. Už nepíšu jen produktové karty. Zasahuji do dalšího obsahu, komunikuji napříč odděleními, vybírám produkty do sortimentu, vyjednávám s dodavateli a vyhodnocuji naše počiny. BJP.

2019

Přehodnocuji svoji kariérní cestu a hledám jiný smysluplný projekt, kterého se mohu stát součástí a specializovat se na jednu konkrétní oblast.

2019

Ocitám se v Obsahové agentuře, která snoubí čísla s kvalitním obsahem. A to je pro mě boží kombinace.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Pokora

Ego stranou, vnímej kritiku a přijímej ji. Ať se ti nestane, že přes stromy neuvidíš les.

Aktin

Spoustu zkušeností s různými lidmi a nahrazení myšlenky „To nejde!“ za otázku „Jak to udělat?“

Zvědavost

Čtyřleté dítě prý klade zhruba 300 zvídavých otázek denně. Při dospívání jeho každodenní zvědavost klesne téměř na nulu. Tak jsem asi nedospěla.