Jakub Bůšek

Marketing & analytika

Můj den v Obsahovce vypadá nějak takhle: dopoledne se starám o kampaně pro klienty, po obědě se vrhnu na náš vlastní marketing a odpoledne zhodnotím, jak si vedou texty u klientů. Mezitím se potkám s copywritery a probereme, jaký obsah u kterého klienta funguje.

2007

Společně s kamarádem provádíme měření tuků na folklórním festivalu. Claim „Klobásek sem, tuky ven“ má evidentně úspěch. Za dva dny splatíme přístroj a k tomu nám zbude ještě na dvě piva.

2008

Na střední škole zúročuji své dvouleté intenzivní marketingové kampaně a jedna dívka z cílové skupiny říká ano. Konverze = 1.

2011

Marketing mě vážně baví, tak se pouštím do vysokoškolských vod na Mendelovu univerzitu v Brně.

2012

Spouštím Dárkovou službu v Brně. Zjišťuji, že podnikání v oboru vedle svých klasických výhod přináší také nespočet jiných výhod v podobě kafíček, buchtiček a čokolád od obdarovaných.

2015

Na externí přednášce oslovuji Martina, druhý den s ním sedám do auta a jedeme za klientem. Domluvíme se na spolupráci a už nevysednu. V Obsahové agentuře se starám o analytiku a marketing.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Scarabeus

Ne ten brouk, ale přírodovědný oddíl. Díky oddílu nejsem padavka, která se hned zalekne.

SNKK

Specializace na VŠ, díky níž se soustředím na digitální marketing.

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Kniha, která je podložena daty. To já tuze rád. Pochopil jsem, že je důležité dávat vždy něco navíc a zkoušet neustále dělat věci jinak.



Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku