Jan Novák

Copywriting

Do psaní se pouštím až poté, co poznám váš byznys. Co se do něj zamiluji skoro stejně jako vy. Jedině díky tomu pro vás napíšu text, díky kterému si ho zamilují také vaši zákazníci.

1996

Před hodinou češtiny si o přestávce způsobím malý otřes mozku a učitelka mi nabízí, že nemusím psát diktát. Já odmítám a jako jediný ze třídy dostávám jedničku.

2007

Moje maturitní slohovka je nejlepší z ročníku. Alespoň to tvrdí češtinářka. Po zkouškách mi ji pochválí i předseda komise - tak dobrou práci prý dlouho nečetl.

2008

Začínám se psaním živit. Jako redaktor zpravodajského portálu o anglickém fotbale.

2013

Využívám svůj talent a trhám rekord v rychlosti sepsání diplomové práce. Měsíc nejím, nespím a nechodím ven, ale za odměnu si prý před jméno můžu psát Ing.

2013

Po krátkých prázdninách nastupují do on-line agentury. Škola života. Všechno, co jsem se naučil o psaní, musím teď zapomenout.

2016

Po třech letech v reklamní agentuře cítím, že mi firma nemá co víc nabídnout. Přestupuji proto do (nej)vyšší ligy a přidávám se k Obsahové agentuře.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

David Ogilvy

A taky Claude C. Hopkins. I když tito dva pánové dělali reklamu přes desítkami let, vědí toho víc než většina dnešních markeťáků.

Stephen King

Mistra jsem četl už odmala. Naučil mě vyprávět příběhy - a v knize O psaní i to, jak je psát.

Seriály

Lost, Prison Break nebo Dexter a jejich cliffhangery, které vás po skončení jednoho dílu nutí pustit si další. Přesně to chcete i v textu.



Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku