Jan Novák

Copywriting & konzultace

Do psaní se pouštím až poté, co poznám váš byznys. Co se do něj zamiluji skoro stejně jako vy. Jedině díky tomu pro vás napíšu text, díky kterému si ho zamilují také vaši zákazníci.

1996

Před hodinou češtiny si o přestávce způsobím malý otřes mozku a učitelka mi nabízí, že nemusím psát diktát. Já odmítám a jako jediný ze třídy dostávám jedničku.

2007

Moje maturitní slohovka je nejlepší z ročníku. Alespoň to tvrdí češtinářka. Po zkouškách mi ji pochválí i předseda komise - tak dobrou práci prý dlouho nečetl.

2009

Začínám se psaním živit. Jako redaktor zpravodajského portálu o anglickém fotbale.

2012

Využívám svůj talent a trhám rekord v rychlosti sepsání diplomové práce. Měsíc nejím, nespím a nechodím ven, ale za odměnu si prý před jméno můžu psát Ing.

2014

Po krátkých prázdninách nastupují do on-line agentury. Škola života. Všechno, co jsem se naučil o psaní, musím teď zapomenout.

2015

Po třech letech v reklamní agentuře cítím, že mi firma nemá co víc nabídnout. Přestupuji proto do (nej)vyšší ligy a přidávám se k Obsahové agentuře.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

NEVA

Během tří let jsme 6× zvýšili organickou návštěvnost a udělali z blogu naprosto klíčovou součást webu.

První článek

Po pár dnech ve firmě jsem sepsal, co si copywriter může vzít od S. Kinga. Článek se stal nejčtenějším na našem blogu.

Přednáším

Z introvertního nerda jsem vyrostl v člověka, co se nestydí vylézt na pódium a povídat svá moudra. A lidem se to dokonce líbí.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

David Ogilvy

A taky Claude C. Hopkins. I když tito dva pánové dělali reklamu přes desítkami let, vědí toho víc než většina dnešních markeťáků.

Stephen King

Mistra jsem četl už odmala. Naučil mě vyprávět příběhy - a v knize O psaní i to, jak je psát.

Seriály

Lost, Prison Break nebo Dexter a jejich cliffhangery, které vás po skončení jednoho dílu nutí pustit si další. Přesně to chcete i v textu.

Co jsem napsal

Jan Novák

Jan Novák

Kompletní průvodce obsahovým marketingem

Všechno, co potřebujete vědět o obsahovém marketingu. Co to je, k čemu vám bude, jak s ním můžete ještě dnes začít a jak vyhodnotíte, že vám funguje. Sami jsme tohle know-how sbírali roky – a vy ho teď můžete nasát za pár desítek minut.

Jak jsme NEVĚ pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat

Firma NEVA vyrábí venkovní žaluzie a screenové rolety a ještě na začátku roku 2018 prakticky nedělala marketing. To se ale změnilo s nástupem marketingového manažera Miloslava Matouška. Pod jeho dohledem od začátku roku 2019 naplno bušíme do obsahu, který společně s dalšími aktivitami přináší ohromující výsledky. Návštěvnost webu se za tři roky zvýšila 6×, organická návštěvnost 5× a roční obrat firmy se zvedl o více než 100 milionů.

Cookies lišta v roce 2022: nejjednodušší způsob, jak ji textově vyřešit

Novela zákona o elektronických komunikacích mění zaběhlou praxi práce s cookies. Už dříve museli provozovatelé webů žádat souhlas návštěvníků s „marketingovými“ cookies, nově musí podle zákona dostat souhlas také k „analytickým“ cookies. Způsob udělení souhlasu tak bude třeba v roce 2022 změnit. Není to ale tak složité, jak se na první pohled zdá.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.