Jan Novák
Copywriting & konzultace

1996
Před hodinou češtiny si o přestávce způsobím malý otřes mozku a učitelka mi nabízí, že nemusím psát diktát. Já odmítám a jako jediný ze třídy dostávám jedničku.
2007
Moje maturitní slohovka je nejlepší z ročníku. Alespoň to tvrdí češtinářka. Po zkouškách mi ji pochválí i předseda komise - tak dobrou práci prý dlouho nečetl.
2009
Začínám se psaním živit. Jako redaktor zpravodajského portálu o anglickém fotbale.
2012
Využívám svůj talent a trhám rekord v rychlosti sepsání diplomové práce. Měsíc nejím, nespím a nechodím ven, ale za odměnu si prý před jméno můžu psát Ing.
2014
Po krátkých prázdninách nastupují do on-line agentury. Škola života. Všechno, co jsem se naučil o psaní, musím teď zapomenout.
2015
Po třech letech v reklamní agentuře cítím, že mi firma nemá co víc nabídnout. Přestupuji proto do (nej)vyšší ligy a přidávám se k Obsahové agentuře.
Pro koho píšu
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsal
Jan Novák
Jan Novák
Kompletní průvodce obsahovým marketingem
Všechno, co potřebujete vědět o obsahovém marketingu. Co to je, k čemu vám bude, jak s ním můžete ještě dnes začít a jak vyhodnotíte, že vám funguje. Sami jsme tohle know-how sbírali roky – a vy ho teď můžete nasát za pár desítek minut.
Jak jsme NEVĚ pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat
Firma NEVA vyrábí venkovní žaluzie a screenové rolety a ještě na začátku roku 2018 prakticky nedělala marketing. To se ale změnilo s nástupem marketingového manažera Miloslava Matouška. Pod jeho dohledem od začátku roku 2019 naplno bušíme do obsahu, který společně s dalšími aktivitami přináší ohromující výsledky. Návštěvnost webu se za tři roky zvýšila 6×, organická návštěvnost 5× a roční obrat firmy se zvedl o více než 100 milionů.
Cookies lišta v roce 2022: nejjednodušší způsob, jak ji textově vyřešit
Novela zákona o elektronických komunikacích mění zaběhlou praxi práce s cookies. Už dříve museli provozovatelé webů žádat souhlas návštěvníků s „marketingovými“ cookies, nově musí podle zákona dostat souhlas také k „analytickým“ cookies. Způsob udělení souhlasu tak bude třeba v roce 2022 změnit. Není to ale tak složité, jak se na první pohled zdá.