Jan Novák

Copywriting & konzultace

Do psaní se pouštím až poté, co poznám váš byznys. Co se do něj zamiluji skoro stejně jako vy. Jedině díky tomu pro vás napíšu text, díky kterému si ho zamilují také vaši zákazníci.
Jan Novák

1996

Před hodinou češtiny si o přestávce způsobím malý otřes mozku a učitelka mi nabízí, že nemusím psát diktát. Já odmítám a jako jediný ze třídy dostávám jedničku.

2007

Moje maturitní slohovka je nejlepší z ročníku. Alespoň to tvrdí češtinářka. Po zkouškách mi ji pochválí i předseda komise - tak dobrou práci prý dlouho nečetl.

2009

Začínám se psaním živit. Jako redaktor zpravodajského portálu o anglickém fotbale.

2012

Využívám svůj talent a trhám rekord v rychlosti sepsání diplomové práce. Měsíc nejím, nespím a nechodím ven, ale za odměnu si prý před jméno můžu psát Ing.

2014

Po krátkých prázdninách nastupují do on-line agentury. Škola života. Všechno, co jsem se naučil o psaní, musím teď zapomenout.

2015

Po třech letech v reklamní agentuře cítím, že mi firma nemá co víc nabídnout. Přestupuji proto do (nej)vyšší ligy a přidávám se k Obsahové agentuře.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

NEVA

Během tří let jsme 6× zvýšili organickou návštěvnost a udělali z blogu naprosto klíčovou součást webu.

První článek

Po pár dnech ve firmě jsem sepsal, co si copywriter může vzít od S. Kinga. Článek se stal nejčtenějším na našem blogu.

Přednáším

Z introvertního nerda jsem vyrostl v člověka, co se nestydí vylézt na pódium a povídat svá moudra. A lidem se to dokonce líbí.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

David Ogilvy

A taky Claude C. Hopkins. I když tito dva pánové dělali reklamu přes desítkami let, vědí toho víc než většina dnešních markeťáků.

Stephen King

Mistra jsem četl už odmala. Naučil mě vyprávět příběhy - a v knize O psaní i to, jak je psát.

Seriály

Lost, Prison Break nebo Dexter a jejich cliffhangery, které vás po skončení jednoho dílu nutí pustit si další. Přesně to chcete i v textu.
Jan Novák

Co jsem napsal

Jan Novák

Jan Novák

Rozvojový kurz Obsahovky pohledem lektora: komu dá nejvíc, komu ho nedoporučuji a proč?

Za posledních pět let jsem s kolegy odučil devět rozvojových kurzů a pod rukama mi prošlo přes 50 copywriterů nebo markeťáků, kteří se ve své firmě starají o obsah. Co si z toho odnáším? Kurz není příliš vhodný pro začátečníky – a naopak nejvíce pomůže těm, kteří cítí stagnaci. Čtěte proč.

Kompletní průvodce obsahovým marketingem

Všechno, co potřebujete vědět o obsahovém marketingu. Co to je, k čemu vám bude, jak s ním můžete ještě dnes začít a jak vyhodnotíte, že vám funguje. Sami jsme tohle know-how sbírali roky – a vy ho teď můžete nasát za pár desítek minut.

Jak jsme NEVĚ pomohli 5× zvýšit návštěvnost webu a o čtvrtinu zvýšit obrat

Firma NEVA vyrábí venkovní žaluzie a screenové rolety a ještě na začátku roku 2018 prakticky nedělala marketing. To se ale změnilo s nástupem marketingového manažera Miloslava Matouška. Pod jeho dohledem od začátku roku 2019 naplno bušíme do obsahu, který společně s dalšími aktivitami přináší ohromující výsledky. Návštěvnost webu se za tři roky zvýšila 6×, organická návštěvnost 5× a roční obrat firmy se zvedl o více než 100 milionů.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.