
Workshop: Jak připravit obsahovou strategii, 27. února 2018, Brno
Přestaňte svůj obsah tvořit nahodile. Naučte se připravit obsahovou strategii a investujte jen do takových článků/příspěvků/videí, které dávají smysl.
Díky workshopu uděláte první krok k tomu, abyste oslovovali, přitahovali a přesvědčovali potenciální zákazníky kvalitním obsahem.
Proč se zúčastnit workshopu
Ve skupinách si vyzkoušíte tvorbu fiktivní obsahové strategie. Díky tomu si celý postup sami zažijete a pak ho zvládnete dobře aplikovat na vlastní firmu.
Zjistíte, jaké osvědčené postupy používáme v Obsahové agentuře a odnesete si užitečné šablony.
V ceně je 30minutová telefonická konzultace s lektorkou nad vaší vlastní strategií, kterou si vytvoříte po workshopu.
Celý workshop je maximálně praktický a Katka vás provede kompletním procesem sestavování obsahové strategie.
Pro koho je workshop vhodný
- Pro marketingové manažery B2C i B2B firem, kteří s tvorbou obsahu začínají nebo už obsah tvoří, ale chtějí ho posunout na novou úroveň.
- Pro zaměstnance marketingových agentur, kteří chtějí svým klientům nabídnout strategický přesah.
- Pro freelancery, kteří si pomocí obsahu budují reputaci v oboru.
- Pro začátečníky až středně pokročilé v obsahovém marketingu.
Program detailně
9.30, Úvod a seznámení
Čeká nás celý společný den, a proto se nejprve seznámíme. Mezi sebou i s tématem.
10.15, Obsahový audit
Než se pustíme do přípravy strategie, musíme mít jasno v tom, pro koho ji děláme a čeho s ní chceme dosáhnout. Tak se do toho pomocí cvičení pustíme a na příkladu fiktivní firmy si ukážeme, jak udělat obsahový audit.
11.30, Oběd
Čeká nás dobré jídlo v bistru People's.
12.30, Co chtějí zákazníci
Ukážeme si, jak dělat hloubkové rozhovory a zmíníme i dotazníky. Vyzkoušíte si sestavení otázek a vedení rozhovoru. Poté data zpracujete za použití frameworku See-Think-Do-Care.
14.15, Tvorba strategie
Podíváme se na to, jak rozdělit obsah podle priorit a zábavnou formou si vyzkoušíte jeho plánování s omezeným rozpočtem. Abyste dokázali obsahovou strategii dobře uvést do praxe, ukážeme si, jakým způsobem vymyslet konkrétní obsahová témata.
16.15, Shrnutí
Shrneme si to nejdůležitější, vztáhneme to na váš byznys a budeme rádi za vaši zpětnou vazbu.
17.00, Závěr + pivo/káva
Po dni plném práce si všichni zasloužíme pivo nebo dobrou
kávu. :) Zájemci se proto společně přesunou do blízké restaurace, kde v pohodovém prostředí probereme vše, co vás zajímá o strategiích.
Materiály, které získáte
- prezentace z workshopu
- STDC upravené pro potřeby obsahové strategie
- šablona Kdo jsme – vhodné k vytištění na nástěnku
- šablona Jak mluvíme – vhodné k vytištění na nástěnku
- vyfocené výstupy ze skupinových aktivit
Kdo workshop vede
Lektorka Kateřina Foltánková má v Obsahové agentuře na starost přípravu obsahových strategií. Různé kurzy připravuje už pátým rokem. V roce 2017 vedla například workshopy na E-shop summitu a ShopCampu. Má zkušenosti se strategiemi z různých odvětví – od podnikových IT systémů přes pracovní ochranné pomůcky po inovativní kosmetiku.

Organizační informace
Kdy: úterý 27. února 2018, 9.30–17.00
Kde: Jihomoravské inovační centrum, budova INMEC, Purkyňova 649/127, Brno
Počet účastníků: max. 12
Cena: 3 490 Kč bez DPH
Co je v ceně kurzu: celodenní program, výukové materiály, oběd, drobné občerstvení, certifikát o účasti, 30minutová konzultace s lektorkou
Pozn: Pokud přihlašujete i své kolegy, uveďte jejich jména a e-maily do kolonky Poznámka.
Časté otázky
Jak mám zaplatit kurzovné?
Po odeslání přihlašovacího formuláře vám Petra do 2 pracovních dní pošle zálohovou fakturu. Kurzovné zaplatíte převodem na účet a na kurzu pak dostanete daňový doklad pro vaši účetní.
Co mám dělat, když jsem přihlášený, ale nemůžu přijít?
Co nejdřív napište lektorce na foltankova@obsahova-agentura.cz. Pokud nás o neúčasti informujete nejpozději 14 dní před workshopem, zaplatíte storno poplatek 500 Kč a zbytek peněz vám pošleme zpět.
V případě, že zrušíte účast po tomto termínu, storno je 50 % z ceny workshopu. Nebo můžete místo sebe poslat kolegu – jen nám prosím oznamte jeho jméno a kontakt.
Pokud nám vůbec nedáte vědět, že nepřijdete, celé kurzovné propadá.
Proč je workshop praktický?
Chceme, abyste si z něj odnesli co nejvíc. A čísla v tomto ohledu mluví jasně: po 3 měsících si pamatujete jen 10 % toho, co jste slyšeli, ale 65 % toho, co jste zažili.
Proto si v několika skupinách na vlastní kůži vyzkoušíte jednotlivé kroky obsahové strategie. Díky praktickému nácviku budete přesně vědět, jak doporučené postupy použít při tvorbě vlastní strategie.
Co si mám vzít s sebou?
Potřebujete jen notebook, na kterém budete zpracovávat některá cvičení, a psací potřeby.
Kam půjdeme na oběd?
Oběd je v ceně workshopu a společně si na něj zajdeme do bistra People's. Na výběr máte z několika jídel z denní nabídky. Pokud potřebujete veganský, bezlepkový nebo jiný speciální oběd, připište to do poznámky v přihlašovacím formuláři. V případě, že už jste přihlášení, nahlaste speciální požadavky na foltankova@obsahova-agentura.cz.
Máte k workshopu otázku? Kontaktujte lektorku na e-mailu foltankova@obsahova-agentura.cz.