Libor Kamenský

Copywriting & konzultace

Píšu slova, skládám je do vět a starám se o to, aby každé z nich čtenáři pomohlo. Rád objevuju nové způsoby, jak texty vyšperkovat k dokonalosti. Sním o tom, že internet jednoho dne budou tvořit především texty, které jsou srozumitelné, psané lidsky a předávají užitečné informace.
Libor Kamenský

1993

Zuřivě hltám Čtyřlístek a Méďu Pusíka a začíná mě z toho množství textu svrbět ruka (zcela určitě to není ekzém).

2007

Hlavou se mi honí spousta příběhů. Tvořím svou první počítačovou hru, ve které se spolužáky úspěšně zachraňuji svět.

2009

S povídkou o hochovi, který se narodil s jeleními parohy, vyhrávám první literární soutěž. Podobnost se skutečnými postavami čistě náhodná.

2009

Studuju češtinu a literaturu na FF MU a zjišťuju, že psaním lze upoutat pozornost docela pěkných dívek.

2014

Pořádám první autorské čtení v kavárně a jsem v šoku, že lidé jsou ochotní někam přijít, jenom aby mohli poslouchat mé průpovídky.

2015

Stávám se copywriterem a měním publikum kavárenských povalečů za zákazníky e-shopů.

2019

Spatřuju inzerát Obsahovky a nadšeně cpu CV do přílohy e-mailu.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

SalesDriver

Měl jsem pod palcem focus group výzkum, plánování a tvorbu obsahu pro velkou příručku pro obchodní manažery SalesDriver.

Rozvojový kurz pro copywritery

Jsem lektorem Rozvojového kurzu, ve kterém radím copywriterům, jak mohou díky revizím profesně růst a neustále se zlepšovat.

Obsahové audity

Provádím nemilosrdné obsahové audity webů, ve kterých klientům radím, co musí po obsahové stránce upravit, aby web plnil svůj účel.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Videohry

Už od školky jsem díky nim dokázal mluvit anglicky, překonávat překážky, řešit problémy kreativně a nadšeně tlouct do klávesnice.

Chuck Palahniuk

Můj literární idol, který mě naučil přemýšlet v textu nad každým slovem.

Zapečené tousty

Zastávám hedonistickou teorii, že bez kalorií a plného žaludku by texty neměly šťávu.
Libor Kamenský

Co jsem napsal

Libor Kamenský

Libor Kamenský

Jak využít obsah v account-based marketingu

Po account-based marketingu sahají zejména B2B firmy, které chtějí proniknout na nový segment, mají zálusk na pár vysněných klientů, nebo jejich cílovka čítá jen jednotky až desítky potenciálních zákazníků. Obsah je přitom nedílnou součástí každé account-based marketingové strategie. Čtěte, jak s ním pracovat u dlouhodobých i krátkodobých kampaní a zda zvolit článek, landing page, nebo hamburger.

Obsahovka Live #9 Obsahové trendy v roce 2023

Po roce jsme se s klienty a partnery opět setkali na naší zákaznické minikonferenci Obsahovka Live. Přednášky jsme tentokrát zaměřili na témata, která v obsahovém marketingu hodně rezonují – tvorbu obsahu pomocí AI a LinkedIn ambassadoring. Z dotazů na přednáškách i u řízků a kávy bylo zjevné, že je řeší i většina účastníků.

Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)

Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.