Libor Kamenský
Copywriting & konzultace

1993
Zuřivě hltám Čtyřlístek a Méďu Pusíka a začíná mě z toho množství textu svrbět ruka (zcela určitě to není ekzém).
2007
Hlavou se mi honí spousta příběhů. Tvořím svou první počítačovou hru, ve které se spolužáky úspěšně zachraňuji svět.
2009
S povídkou o hochovi, který se narodil s jeleními parohy, vyhrávám první literární soutěž. Podobnost se skutečnými postavami čistě náhodná.
2009
Studuju češtinu a literaturu na FF MU a zjišťuju, že psaním lze upoutat pozornost docela pěkných dívek.
2014
Pořádám první autorské čtení v kavárně a jsem v šoku, že lidé jsou ochotní někam přijít, jenom aby mohli poslouchat mé průpovídky.
2015
Stávám se copywriterem a měním publikum kavárenských povalečů za zákazníky e-shopů.
2019
Spatřuju inzerát Obsahovky a nadšeně cpu CV do přílohy e-mailu.
Pro koho píšu
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsal
Libor Kamenský
Libor Kamenský
Obsahovka Live #9 Obsahové trendy v roce 2023
Po roce jsme se s klienty a partnery opět setkali na naší zákaznické minikonferenci Obsahovka Live. Přednášky jsme tentokrát zaměřili na témata, která v obsahovém marketingu hodně rezonují – tvorbu obsahu pomocí AI a LinkedIn ambassadoring. Z dotazů na přednáškách i u řízků a kávy bylo zjevné, že je řeší i většina účastníků.
Jak napsat pracovní inzerát, který kandidáty posadí do kancelářských židlí (nebo k mašině)
Klíčem k úspěšnému pracovnímu inzerátu je uvědomit si, proč si ho kandidát přišel přečíst. Určitě ne kvůli tomu, aby hltal romány o vaší firmě nebo zjistil, zda máte v kuchyňce mísu s ovocem. Chce se hlavně co nejpřesněji dozvědět, jak bude na dané pozici vypadat jeho každodenní práce a co za ni dostane. Jak při psaní takových inzerátů postupovat, rozebíráme v článku krok za krokem.
Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery
Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.