Libor Kamenský
Copywriting & konzultace

1993
Zuřivě hltám Čtyřlístek a Méďu Pusíka a začíná mě z toho množství textu svrbět ruka (zcela určitě to není ekzém).
2007
Hlavou se mi honí spousta příběhů. Tvořím svou první počítačovou hru, ve které se spolužáky úspěšně zachraňuji svět.
2009
S povídkou o hochovi, který se narodil s jeleními parohy, vyhrávám první literární soutěž. Podobnost se skutečnými postavami čistě náhodná.
2009
Studuju češtinu a literaturu na FF MU a zjišťuju, že psaním lze upoutat pozornost docela pěkných dívek.
2014
Pořádám první autorské čtení v kavárně a jsem v šoku, že lidé jsou ochotní někam přijít, jenom aby mohli poslouchat mé průpovídky.
2015
Stávám se copywriterem a měním publikum kavárenských povalečů za zákazníky e-shopů.
2019
Spatřuju inzerát Obsahovky a nadšeně cpu CV do přílohy e-mailu.
Pro koho píšu
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsal
Libor Kamenský
Libor Kamenský
Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery
Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.
Copywriting webu: jak funguje spolupráce s copywriterem a v které fázi ho oslovit
Když připravujete nový web pro svou firmu, dřív nebo později musíte vyřešit nové texty. Abyste věděli, co vás čeká, sepsali jsme, jakou roli copywriter v tvorbě webu zastává, v které fázi ho nejlépe oslovit a jak spolupráce probíhá od prvního kontaktu až po spuštění webu.
Zlepšete se v psaní e-mailů: aktualizovali jsme náš seriál Jak psát e-maily
V roce 2017 sepsal náš kápo Martin Brablec 21dílný e-mailový seriál s radami pro tvorbu e-mailů, které by mu ve schránce udělaly radost. Rok 2017 už je ale doba bronzová, takže jsme seriál aktualizovali, aby bylo jeho know-how ještě šťavnatější.