Libor Kamenský

Copywriting & konzultace

Píšu slova, skládám je do vět a starám se o to, aby každé z nich čtenáři pomohlo. Rád objevuju nové způsoby, jak texty vyšperkovat k dokonalosti. Sním o tom, že internet jednoho dne budou tvořit především texty, které jsou srozumitelné, psané lidsky a předávají užitečné informace.
Libor Kamenský

1993

Zuřivě hltám Čtyřlístek a Méďu Pusíka a začíná mě z toho množství textu svrbět ruka (zcela určitě to není ekzém).

2007

Hlavou se mi honí spousta příběhů. Tvořím svou první počítačovou hru, ve které se spolužáky úspěšně zachraňuji svět.

2009

S povídkou o hochovi, který se narodil s jeleními parohy, vyhrávám první literární soutěž. Podobnost se skutečnými postavami čistě náhodná.

2009

Studuju češtinu a literaturu na FF MU a zjišťuju, že psaním lze upoutat pozornost docela pěkných dívek.

2014

Pořádám první autorské čtení v kavárně a jsem v šoku, že lidé jsou ochotní někam přijít, jenom aby mohli poslouchat mé průpovídky.

2015

Stávám se copywriterem a měním publikum kavárenských povalečů za zákazníky e-shopů.

2019

Spatřuju inzerát Obsahovky a nadšeně cpu CV do přílohy e-mailu.

Pro koho píšu

Co se mi v Obsahovce povedlo

SalesDriver

Měl jsem pod palcem focus group výzkum, plánování a tvorbu obsahu pro velkou příručku pro obchodní manažery SalesDriver.

Rozvojový kurz pro copywritery

Jsem lektorem Rozvojového kurzu, ve kterém radím copywriterům, jak mohou díky revizím profesně růst a neustále se zlepšovat.

Obsahové audity

Provádím nemilosrdné obsahové audity webů, ve kterých klientům radím, co musí po obsahové stránce upravit, aby web plnil svůj účel.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Videohry

Už od školky jsem díky nim dokázal mluvit anglicky, překonávat překážky, řešit problémy kreativně a nadšeně tlouct do klávesnice.

Chuck Palahniuk

Můj literární idol, který mě naučil přemýšlet v textu nad každým slovem.

Zapečené tousty

Zastávám hedonistickou teorii, že bez kalorií a plného žaludku by texty neměly šťávu.
Libor Kamenský

Co jsem napsal

Libor Kamenský

Libor Kamenský

Jak jsme vytvořili vzdělávací hub SalesDriver pro obchodní manažery

Když obchodníka povýší na obchodního manažera, musí najednou řešit spoustu nových činností jako nábor, mentoring, leadership nebo nastavování obchodního procesu. Co dělat, aby všechny nové dovednosti rychle ovládl a co nejdřív se z něj stal profík? Pro tyto účely jsme spolu s CRM vývojáři z RAYNETu vytvořili obsahový hub SalesDriver.

Copywriting webu: jak funguje spolupráce s copywriterem a v které fázi ho oslovit

Když připravujete nový web pro svou firmu, dřív nebo později musíte vyřešit nové texty. Abyste věděli, co vás čeká, sepsali jsme, jakou roli copywriter v tvorbě webu zastává, v které fázi ho nejlépe oslovit a jak spolupráce probíhá od prvního kontaktu až po spuštění webu.

Zlepšete se v psaní e-mailů: aktualizovali jsme náš seriál Jak psát e-maily

V roce 2017 sepsal náš kápo Martin Brablec 21dílný e-mailový seriál s radami pro tvorbu e-mailů, které by mu ve schránce udělaly radost. Rok 2017 už je ale doba bronzová, takže jsme seriál aktualizovali, aby bylo jeho know-how ještě šťavnatější.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.