Lucie Preis

Marketing & školení

Byla jsem copywriterkou na startovní čáře a dennodenně se v Obsahovce učila, jak psát co nejlépe. A následně jsem se starala o to, aby co nejlépe mohli psát mí kolegové. V Obsahovce jsem dostala několik příležitostí pro kariérní odbočky, ze kterých se postupně vyklubala celá cesta.

2008

Ze slohovek mám, na rozdíl od matiky, samé jedničky a tak chci učit – češtinu a výtvarku. Po nástupu na pajdák mě opouští zájem o pedagogiku, láska k umění ale zůstává.

2009

Tvořila jsem školní časopis, se kterým se naše redakce opakovaně umístila v prvních příčkách mezinárodních soutěží. Získala jsem dojem, že novinařina je moje poslání, a tak nastupuju na žurnalistiku na Masarykově univerzitě.

2013

Chci být jako Carrie, ale brzy pochopím, že česká média mě k lodičkám od Blahnika nedovedou. Teorie mě nebaví, a tak po večerech píšu a dávám copy formu cestovatelským nabídkám na jednom z prvních českých slevových portálů, které tehdy zažívají boom.

2014

Věty o cestování se mění ve skutečnost. Balím kufry a stěhuju se do Vídně. Studuju marketing, ja natürlich.

2015

Vracím se do Brna, naplno píšu pro cestovatelský start-up a brzo šéfuju copy oddělení. Později se přesouvám k tvorbě obsahu pro e-shop s designovým nábytkem a po večerech pořád lepím moudra v seminárkách.

2017

Konečně přebírám titul a mám pocit, že vlastně nic neumím. Taky si plním sny. Nastupuju do Obsahovky a konečně se jdu opravdu učit, jak psát.

2022

Z copywritera pro nudné obory přes čtyři roky v roli týmlídra až po koordinátora marketingu a školení. Za pět let v Obsahovce jsem stihla všechno, jen ne se nudit. Nemůžu se dočkat, co přijde dál.

Pro koho píšu

Obsahová agentura

Mým hlavním klientem je už několik let sama Obsahovka. Čtyři roky jsem se v roli týmlídra starala o tým copywriterů, hledala jsem nové zaměstnance a podílela se na nastavování firemních procesů. Teď mám pod palcem školení a marketing – a pro Obsahovku tak zase píšu.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Čtyři roky práce s lidmi

Práce s lidmi je nekončící, a tak se (ne)úspěchy těžko hodnotí exaktně. Obojího ale bylo ažaž! Z těch pozitivních se mi podařilo nastavit způsob, jakým lidi do Obsahovky přijímáme, i to, jak se postupně zaučují. Největší radost mi ale stejně vždycky udělala zpětná vazba přímo od kolegů.

Marketingová péče o Obsahovku

V roli markeťačky Obsahovce organizuju školení, navrhla jsem nový newsletter a zpracovala několika velkých projektů. Napsala jsem na blog články, které přispěly k tomu, že Obsahovka zaujala nové klienty i kolegy a potvrdila jsem si, že hlavní disciplínou markeťáka je multitasking.

Dlouhodobá spolupráce s klienty

Tvořila jsem obsah pro spoustu zajímavých firem, mezi nimi i lovebrand ve světě krejčoviny – GALARD. Školila jsem sociální sítě pro tým Technické univerzity v Liberci a vyzkoušela si prodat nápady v několika tendrech pro firmy zvučných jmen.


Tři věci, které ovlivnily mou práci

Cesty s kávou i bez ní

Ať už bloudím v ulicích nebo v lese, vždycky si u toho skvěle vyčistím hlavu. A každé bloudění je o něco lepší, když končí v dobré kavárně, bistru nebo restauraci.

(Ne)komfortní zóna

Zázraky se prý dějí mimo komfortní zónu. To, že na stěně překonávám strach z výšek sice není zázrak, ale když zvládnu tohle, tak co ne?

Radikální otevřenost

Spolu s několika dalšími tituly a osobnostmi výrazně ovlivnily to, kam směřuju i jak pracuju.