Lucie Preis

Marketing & školení

Byla jsem copywriterkou na startovní čáře a dennodenně se v Obsahovce učila, jak psát co nejlépe. A následně jsem se starala o to, aby co nejlépe mohli psát mí kolegové. V Obsahovce jsem dostala několik příležitostí pro kariérní odbočky, ze kterých se postupně vyklubala celá cesta.
Lucie Preis

2008

Ze slohovek mám, na rozdíl od matiky, samé jedničky a tak chci učit – češtinu a výtvarku. Po nástupu na pajdák mě opouští zájem o pedagogiku, láska k umění ale zůstává.

2009

Tvořila jsem školní časopis, se kterým se naše redakce opakovaně umístila v prvních příčkách mezinárodních soutěží. Získala jsem dojem, že novinařina je moje poslání, a tak nastupuju na žurnalistiku na Masarykově univerzitě.

2013

Chci být jako Carrie, ale brzy pochopím, že česká média mě k lodičkám od Blahnika nedovedou. Teorie mě nebaví, a tak po večerech píšu a dávám copy formu cestovatelským nabídkám na jednom z prvních českých slevových portálů, které tehdy zažívají boom.

2014

Věty o cestování se mění ve skutečnost. Balím kufry a stěhuju se do Vídně. Studuju marketing, ja natürlich.

2015

Vracím se do Brna, naplno píšu pro cestovatelský start-up a brzo šéfuju copy oddělení. Později se přesouvám k tvorbě obsahu pro e-shop s designovým nábytkem a po večerech pořád lepím moudra v seminárkách.

2017

Konečně přebírám titul a mám pocit, že vlastně nic neumím. Taky si plním sny. Nastupuju do Obsahovky a konečně se jdu opravdu učit, jak psát.

2022

Z copywritera pro nudné obory přes čtyři roky v roli týmlídra až po koordinátora marketingu a školení. Za pět let v Obsahovce jsem stihla všechno, jen ne se nudit. Nemůžu se dočkat, co přijde dál.

Obsahová agentura

Mým hlavním klientem je už několik let sama Obsahovka. Čtyři roky jsem se v roli týmlídra starala o tým copywriterů, hledala jsem nové zaměstnance a podílela se na nastavování firemních procesů. Teď mám pod palcem školení a marketing – a pro Obsahovku tak zase píšu.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Čtyři roky práce s lidmi

Práce s lidmi je nekončící, a tak se (ne)úspěchy těžko hodnotí exaktně. Obojího ale bylo ažaž! Z těch pozitivních se mi podařilo nastavit způsob, jakým lidi do Obsahovky přijímáme, i to, jak se postupně zaučují. Největší radost mi ale stejně vždycky udělala zpětná vazba přímo od kolegů.

Marketingová péče o Obsahovku

V roli markeťačky Obsahovce organizuju školení, navrhla jsem nový newsletter a zpracovala několika velkých projektů. Napsala jsem na blog články, které přispěly k tomu, že Obsahovka zaujala nové klienty i kolegy a potvrdila jsem si, že hlavní disciplínou markeťáka je multitasking.

Dlouhodobá spolupráce s klienty

Tvořila jsem obsah pro spoustu zajímavých firem, mezi nimi i lovebrand ve světě krejčoviny – GALARD. Školila jsem sociální sítě pro tým Technické univerzity v Liberci a vyzkoušela si prodat nápady v několika tendrech pro firmy zvučných jmen.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Cesty s kávou i bez ní

Ať už bloudím v ulicích nebo v lese, vždycky si u toho skvěle vyčistím hlavu. A každé bloudění je o něco lepší, když končí v dobré kavárně, bistru nebo restauraci.

(Ne)komfortní zóna

Zázraky se prý dějí mimo komfortní zónu. To, že na stěně překonávám strach z výšek sice není zázrak, ale když zvládnu tohle, tak co ne?

Radikální otevřenost

Spolu s několika dalšími tituly a osobnostmi výrazně ovlivnily to, kam směřuju i jak pracuju.
Lucie Preis

Co jsem napsala

Lucie Preis

Lucie Preis

Jak jsme i s malým blogem přivedli tisíce relevantních návštěvníků na web krejčovství GALARD

I s nízkou frekvencí obsahu získáte dost užitku. Přečtěte si, jak jsme si poradili s články na blog pánského krejčovství.

[Návod+check-list] Onboarding, který nováčkům usnadňuje nalodění do agenturního života

Rok jsme zdokonalovali naloďovací proces pro nové kolegy. Teď jsme pro vás sepsali návod, se kterým to zvládnete taky.

[NÁVOD] Nastolte ve firmě pořádek v procesech. V 5 krocích zjistíte, jak na to

Existuje jedna věc, která s pravidelností překvapuje všechny nově příchozí kolegy. To, že jsme v počtu 20+ organizovaní jako firmy pětkrát větší. Všechny procesy jsme si vymysleli, nastavili a skutečně je využíváme – zkrátka máme proces na proces. Sepsali jsme ho a vy po jeho přečtení získáte návod, jak fungující procesy nastavíte i u vás ve firmě.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.