Martin Brablec
Vedení & strategie
1995
První milostná báseň: Evo, Evo, Evičko, dej mi lásky maličko. Konverze = 0.
2001
Konverzní poměr textů se razantně zvyšuje.
2005
Studuju na Masarykově univerzitě, později dokončím digitální média a politologii.
2006
Toužím pracovat. V on-line agentuře rychle skáču z plniče webů na jednoho managera na vizitce za druhým.
2008
Jsem přesvědčen, že umím vše. Utvrzuje mě v tom pozvání přednášet na prvním WebExpo.
2009
Jsem přesvědčen, že neumím nic.
2010
Nastupuju jako PR manažer do CZC.cz. Velmi intenzivní škola.
2011
Táhne mě to zpět k psaní. Rok dělám PR i copywriting zároveň. Málem vyhořím.
2013
Konečně jdu na volnou nohu. A zbytek už je historie.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci
Co jsem napsal
Martin píše
Původně privátní zpráva o klíčových změnách Obsahovky
Přestěhovali jsme se. Všude: v Praze jsme v coworku na Václaváku, v Brně na Husově a v ateliéru na Slovákově máme nájemníky. Stěhováním (zatím) vyvrcholila proměna celé Obsahovky zahájená 29. 11. 2021 ve chvíli, kdy jsem se opět vrátil do role CEO. Pokud vás zajímají detaily, tohle je přesně článek pro vás. Měl být neveřejný – jen pro klienty a partnery – ale nakonec jej dávám ven.
[Aktualizace] Jak psát o velmi složitých oborech
Nejsme experti na fluoroalkylační činidla nebo hybridní investiční strategie, ale umíme o složitých tématech expertně psát. Za dlouhé roky jsme si vybudovali (více či méně) sofistikované postupy, které nám pomáhají při vytváření obsahu pro ty nejsložitější obory.
[Kompletní návod] Jak psát případové studie: postupy, osvědčené otázky
Vyměňte pár desítek minut čtení za několik let hledání, zkoušení a ověřování v praxi. Předáme vám vše, co jsme se naučili o psaní případových studií. Včetně osnovy, kterou sami používáme, a 17 otázek, se kterými do každé případovky dostanete maximum přínosných informací.