Martin Brablec
Vedení & strategie

1995
První milostná báseň: Evo, Evo, Evičko, dej mi lásky maličko. Konverze = 0.
2001
Konverzní poměr textů se razantně zvyšuje.
2005
Studuju na Masarykově univerzitě, později dokončím digitální média a politologii.
2006
Toužím pracovat. V on-line agentuře rychle skáču z plniče webů na jednoho managera na vizitce za druhým.
2008
Jsem přesvědčen, že umím vše. Utvrzuje mě v tom pozvání přednášet na prvním WebExpo.
2009
Jsem přesvědčen, že neumím nic.
2010
Nastupuju jako PR manažer do CZC.cz. Velmi intenzivní škola.
2011
Táhne mě to zpět k psaní. Rok dělám PR i copywriting zároveň. Málem vyhořím.
2013
Konečně jdu na volnou nohu. A zbytek už je historie.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsal
Martin píše
Představujeme Obsahový audit webu
Máme rádi funkční obsah. Proto jsme vytvořili podrobný audit obsahu webu, ve kterém rozebereme každou stránku do posledního písmenka. Profesionálním rozcupováním to ale nekončí. Přidáme i 22+ stránkový report, check-list a to-do list, jak obsah okamžitě vylepšit. Do 5 dní a za zlomek ceny, na kterou by přišel obsah webu od profesionálního copywritera.
Končí nám dvě skvělé (a velké) spolupráce
Většina agentur střídá navenek dva radostné obrazy. První zvěstuje příchod nového klienta a druhý nástup svěžích kolegů do týmu. I my to tak děláme. Jejich protipól ale zahlédnete jen vzácně. Jenže i to se děje. A právě rozchodem agentury s klientem jsme si teď procházíme – a to hned dvojitě.
12 věcí, které si můžete ukrást z našich interních postupů
Martin popisuje, jak během tří let vznikla z one man show firma s pevnou firemní kulturou, kterou tvoří a udržují sami lidé z Obsahovky. Konkrétní nástroje, rituály a procesy můžete ihned využít ve svém týmu i vy.