Martin Brablec

Vedení & strategie

Udávám směr, hledám příležitosti a střídavě se nořím do složitých obsahových projektů, obchodu i zaběhnutých spoluprací. Prostě jdu za výsledkem. Jestli vám obsah může nějak pomoci, přijdu na to jak.
Ředitel Obsahové agentury Martin Brablec

1995

První milostná báseň: Evo, Evo, Evičko, dej mi lásky maličko. Konverze = 0.

2001

Konverzní poměr textů se razantně zvyšuje.

2005

Studuju na Masarykově univerzitě, později dokončím digitální média a politologii.

2006

Toužím pracovat. V on-line agentuře rychle skáču z plniče webů na jednoho managera na vizitce za druhým.

2008

Jsem přesvědčen, že umím vše. Utvrzuje mě v tom pozvání přednášet na prvním WebExpo.

2009

Jsem přesvědčen, že neumím nic.

2010

Nastupuju jako PR manažer do CZC.cz. Velmi intenzivní škola.

2011

Táhne mě to zpět k psaní. Rok dělám PR i copywriting zároveň. Málem vyhořím.

2013

Konečně jdu na volnou nohu. A zbytek už je historie.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Přežít

Ukočíroval jsem Obsahovku při skokovém růstu, střídání CEO, ve ztrátě i v pandemii. Jen tak něco mě už nerozhází.

Udržet si vášeň

Obsah mě pořád neskutečně baví. Víc než jeho tvorba mě ale naplňuje hledání funkčních strategií. Ta radost, když to dělá, co má!

Napsat nejčtenější článek

Už pár let čekám, až něco překoná evergreen návod na psaní případových studií. A furt nic!

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Můj vlastní časopis

Napsal jsem ho v 9 letech a byl plný katastrof. Psaní mě bavilo už dřív, od teď mu ale úplně propadám.

Divadlo

4 roky překonávám ostych před lidmi. Extrovertem se nestávám, ale umím to maskovat.

Post-it

Protože jsem zjistil, že dobrému týmu se nevyrovná sebelepší sólista. A je blahodárné nebýt sám.
Martin Brablec

Co jsem napsal

Martin píše

Martin Brablec

Představujeme Obsahový audit webu

Máme rádi funkční obsah. Proto jsme vytvořili podrobný audit obsahu webu, ve kterém rozebereme každou stránku do posledního písmenka. Profesionálním rozcupováním to ale nekončí. Přidáme i 22+ stránkový report, check-list a to-do list, jak obsah okamžitě vylepšit. Do 5 dní a za zlomek ceny, na kterou by přišel obsah webu od profesionálního copywritera.

Končí nám dvě skvělé (a velké) spolupráce

Většina agentur střídá navenek dva radostné obrazy. První zvěstuje příchod nového klienta a druhý nástup svěžích kolegů do týmu. I my to tak děláme. Jejich protipól ale zahlédnete jen vzácně. Jenže i to se děje. A právě rozchodem agentury s klientem jsme si teď procházíme – a to hned dvojitě.

12 věcí, které si můžete ukrást z našich interních postupů

Martin popisuje, jak během tří let vznikla z one man show firma s pevnou firemní kulturou, kterou tvoří a udržují sami lidé z Obsahovky. Konkrétní nástroje, rituály a procesy můžete ihned využít ve svém týmu i vy.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.