• Česká soukromá vysoká škola
    s důrazem na praktickou výuku, osobní přístup a vyučující z praxe.
  • Funguje od roku 2004, pobočky má v Brně i v Praze.
  • Spolupráce od jara 2018.

Jak jsme rozjeli první vysokoškolský obsahový hub v České republice

Přednášky zajímavých hostů, osudy úspěšných absolventů, zážitky studentů, rozhovory s novými vyučujícími… To všechno na vysoké škole NEWTON College už dávno měli. Schované v pomyslném šuplíku. Inspirovali jsme se u předních amerických univerzit a vymysleli pro NEWTON College novou platformu.

NEWTON: potřebujeme někoho, kdo uvede myšlenku do praxe

Nové spolupráce obvykle začínáme strategickým workshopem. Ale u NEWTONu to bylo jiné: měli za sebou neúspěšné pokusy o realizaci blogu s jinými dodavateli, a tak potřebovali co nejrychleji hmatatelné výsledky. Vlastně ideálně hned.

Od myšlenky k činu stačila jedna schůzka. A na té jsme představili naši vizi obsahového hubu. Inspirovali jsme se obsahovými platformami velkých amerických univerzit, které dávaly prostor myšlenkách svých učitelů i studentů a zveřejňovaly zajímavý obsah. A přesně to potřeboval i NEWTON.

Pustili jsme se do práce a do měsíce byl na světě obsahový hub NEWTON.today se čtyřmi rubrikami naplněnými prvními texty.

Obsahovce jsme naposílali všechny nadčasové podklady za poslední dva nebo tři roky. Potřebovali jsme je zpracovat, ale věděli jsme, že na oficiální web školy je dávat nechceme – tam patří informace o škole a o studiu. Obsahovka nám pomohla tuhle myšlenku dotáhnout do konce.
Michal Stružka, marketingový manažer NEWTON College

Při tvorbě NEWTON Today nás inspirovaly huby slavných amerických univerzit.

V NEWTONu mezitím začal nový akademický rok a s ním se rozjela i spousta akcí:

  • na přednášky úspěšných absolventů přijel autor Toprecepty.cz Libor Hoření nebo CEO WebSupportu Ján Cifra,
  • odstartoval Výcvik prezentačních dovedností s populárním seminářem Karla Novotného z brand.family,
  • kouč a garant prémiového studijního zaměření Psychologie pro manažery Marian Jelínek uvedl nové studenty, kteří měli za úkol se mu odprezentovat.

Tohle všechno bylo potřeba zpracovat, a tak v Obsahovce vznikl redakční mikrotým, který vzal akce NEWTONu pod svá křídla. Pracoval na reportážích, rozhovorech a dalších článcích. Úkol přitom zněl jasně: z nasbíraných podkladů vytvořit co nejvíce zajímavého obsahu. Z přednášky hosta jsme proto ideálně zpracovali reportáž, rozhovor i nejzajímavější dotazy studentů.

Pro NEWTON jsme psali třeba i reportáž z Nultého dne, který pořádají pro prváky vždy na začátku zimního semestru. Nováčky jsme pak vyrazili zpovídat i na večerní párty. Foto: NEWTON College

Na konci semestru jsme za sebou měli desítky napsaných a publikovaných článků a uzrál čas posunout se dál. Odstartovali jsme pravidelné redakční rady ve složení Obsahová agentura + NEWTON College + agentura Proficio, která pracuje na výkonnostním marketingu. Díky tomu jsme začali plánovat obsah v širším týmu a ještě efektivněji.

U dodavatelů je pro mě klíčová spolehlivost. To je faktor, který podle mě Obsahovku odlišuje od spousty jiných tvůrců obsahu. Kreativní byznys řešíte s klasickým firemním přístupem – obsah je ve vašem podání komodita jako každá jiná. Máte zvládnutou standardizaci kvality výstupů i kapacit, infrastrukturu, i tu spolehlivost. To je pro mě ta nejsilnější devíza Obsahovky – chováte se jako firma, jako standardní podnikatel.
Karel Novotný, garant profesního zaměření Marketing a brand management na NEWTONu, marketingový expert, zakladatel brand.family

Pokud plánujete obsahový projekt, rádi vám pomůžeme. Stačí zavolat řediteli nebo projekťákovi.