Kompletní obsahové projekty

Vymýšlíme a stavíme firemní on-line média, blogy, časopisy nebo specializované obsahové huby. Námi vytvářený obsah vzdělává, informuje nebo baví a tím k vám přitahuje nové zákazníky. Výsledkem je 100% kontrolovatelný komunikační kanál, který přináší trvalý užitek.

Jak postupujeme u content marketingových projektů



Hledáme příležitosti

Hledáme příležitosti

Možná přesně víte, co chcete. A možná máte jen nápad. Tak jako tak podrobíme zadání přísné revizi a najdeme místo, které svým obsahem můžete zaplnit.



Navrhujeme strategii

Navrhujeme strategii

Vezmeme v potaz značku, trh i vysněné zákazníky a najdeme dlouhodobý způsob, jak obsahem plnit cíle. Tak, aby to bavilo všechny zúčastněné.



Testujeme pilot

Testujeme pilot

Až tvorba obsahu v praxi ukáže, jestli je navržený koncept životaschopný: jestli není příliš náročný, jestli je dost poutavý, jestli funguje.



Hlídáme realizaci

Hlídáme realizaci

Pokud médium sami nestavíme, pomáháme alespoň konzultacemi. Protože postavit skvělý blog opravdu neznamená stáhnout šablonu ve Wordpressu.



Tvoříme obsah

Tvoříme obsah

První výsledky se zpravidla objeví za několik měsíců pravidelného publikování. Přesto neustále hledáme quick wins, jak mít z obsahu okamžitý užitek.



Vyhodnocujeme

Vyhodnocujeme

Sledujeme až několik desítek metrik a odkrýváme, nakolik se obsahu daří plnit cíle. Zjištění průběžně promítáme do dalšího plánu.


Obsah z blogu, magazínu i časopisu využijete hned několikrát

Stisknutím tlačítka Publikovat to nekončí. Aby se investice do obsahu vracela ještě rychleji, staráme se o jeho šíření i opětovné využití. Z případové studie tak vzniknou třeba dva posty na LinkedIn, e-mailing i jednoduchá infografika.

Začlenění komunikace

Promyslíme, jak obsah začlenit do celé marketingové komunikace – od přizpůsobení formátů po načasování. Využíváme řadu frameworků od STDC po naši vlastní cestu zákazníka.

Doručování obsahu

Sebelepší obsah je k ničemu, když jej nikdo nevidí. Do šíření zapojujeme sociální sítě, výkonnostní reklamu, e-mailing i méně tradiční metody. Prostě to, co funguje.

Dlouhodobý mentoring

Je to jednoduché: zaplatíte si profesionálního revizora, rýpala a parťáka v jednom, který vaší značce pomáhá držet správnou linii. Ideální pro rozvoj interních copywriterů a markeťáků.


Znalost oboru + zkušenosti

Pro dlouhodobé obsahové projekty stavíme redakci. Její jádro tvoří naši specialisté, které doplňují odborníci zvenčí.

Když to jde, rádi do tvorby obsahu vtahujeme i klientovy zaměstnance a zákazníky. Vše samozřejmě měříme a postupně budované know-how průběžně ukládáme na interní wikipedii.

Obsah díky tomu není povrchní, ale zároveň funguje marketingově.


Přečtěte si případové studie o tvorbě obsahových projektů


Kolik stojí dlouhodobý content marketing

Přesnou kalkulaci content marketingových projektů dodáváme po otestování pilotního obsahu. Až pak všichni jasně vidí, co za kolik očekávat. Obvykle se ale ceny za dlouhodobé dodávání obsahu pohybují v následujících hladinách:

Menší firemní blog

Jednoduchá strategie, jeden článek týdně a sem tam infografika, originální fotka či ilustrace. Plus sledování výkonu.

Od 40 000 Kč měsíčně

Rozsáhlý obsahový hub

Dva či tři výstupy týdně, pravidelné vizuální výstupy, občas video. Založeno na komplexních datech a strategii. Detailní vyhodnocování.

Od 90 000 Kč měsíčně

Firemní časopis

Tištěné médium na klíč. Kompletní textový i vizuální obsah, sazba, tisk ve zvoleném nákladu a doručení až na místo určení.

Od 150 000 Kč měsíčně

Ceny uvádíme bez DPH.


První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme