Kompletní obsahové projekty
Vymýšlíme a stavíme firemní on-line média, blogy, časopisy nebo specializované obsahové huby. Námi vytvářený obsah vzdělává, informuje nebo baví a tím k vám přitahuje nové zákazníky. Výsledkem je 100% kontrolovatelný komunikační kanál, který přináší trvalý užitek.
Jak postupujeme u content marketingových projektů
Hledáme příležitosti
Hledáme příležitosti
Možná přesně víte, co chcete. A možná máte jen nápad. Tak jako tak podrobíme zadání přísné revizi a najdeme místo, které svým obsahem můžete zaplnit.
Navrhujeme strategii
Navrhujeme strategii
Vezmeme v potaz značku, trh i vysněné zákazníky a najdeme dlouhodobý způsob, jak obsahem plnit cíle. Tak, aby to bavilo všechny zúčastněné.
Testujeme pilot
Testujeme pilot
Až tvorba obsahu v praxi ukáže, jestli je navržený koncept životaschopný: jestli není příliš náročný, jestli je dost poutavý, jestli funguje.
Hlídáme realizaci
Hlídáme realizaci
Pokud médium sami nestavíme, pomáháme alespoň konzultacemi. Protože postavit skvělý blog opravdu neznamená stáhnout šablonu ve Wordpressu.
Tvoříme obsah
Tvoříme obsah
První výsledky se zpravidla objeví za několik měsíců pravidelného publikování. Přesto neustále hledáme quick wins, jak mít z obsahu okamžitý užitek.
Vyhodnocujeme
Vyhodnocujeme
Sledujeme až několik desítek metrik a odkrýváme, nakolik se obsahu daří plnit cíle. Zjištění průběžně promítáme do dalšího plánu.
Obsah z blogu, magazínu i časopisu využijete hned několikrát
Stisknutím tlačítka Publikovat to nekončí. Aby se investice do obsahu vracela ještě rychleji, staráme se o jeho šíření i opětovné využití. Z případové studie tak vzniknou třeba dva posty na LinkedIn, e-mailing i jednoduchá infografika.
Promyslíme, jak obsah začlenit do celé marketingové komunikace – od přizpůsobení formátů po načasování. Využíváme řadu frameworků od STDC po naši vlastní cestu zákazníka.
Znalost oboru + zkušenosti
Pro dlouhodobé obsahové projekty stavíme redakci. Její jádro tvoří naši specialisté, které doplňují odborníci zvenčí.
Když to jde, rádi do tvorby obsahu vtahujeme i klientovy zaměstnance a zákazníky. Vše samozřejmě měříme a postupně budované know-how průběžně ukládáme na interní wikipedii.
Obsah díky tomu není povrchní, ale zároveň funguje marketingově.
Přečtěte si případové studie o tvorbě obsahových projektů
Kolik stojí dlouhodobý content marketing
Přesnou kalkulaci content marketingových projektů dodáváme po otestování pilotního obsahu. Až pak všichni jasně vidí, co za kolik očekávat. Obvykle se ale ceny za dlouhodobé dodávání obsahu pohybují v následujících hladinách:
Menší firemní blog
Jednoduchá strategie, jeden článek týdně a sem tam infografika, originální fotka či ilustrace. Plus sledování výkonu.
Od 40 000 Kč měsíčně
Rozsáhlý obsahový hub
Dva či tři výstupy týdně, pravidelné vizuální výstupy, občas video. Založeno na komplexních datech a strategii. Detailní vyhodnocování.
Od 90 000 Kč měsíčně
Firemní časopis
Tištěné médium na klíč. Kompletní textový i vizuální obsah, sazba, tisk ve zvoleném nákladu a doručení až na místo určení.
Od 150 000 Kč měsíčně
Ceny uvádíme bez DPH.