Obsahové strategie a analýzy

Najdeme způsob, jak vás odlišit od konkurence, jak k vám přitahovat více zákazníků nebo jak lépe využít obsah, který už dávno tvoříte. Zapojíme až několik desítek zdrojů dat a připravíme obsahovou strategii, která propojí vaše cíle s potřebami zákazníků a příležitostmi na trhu. Získáte jasná doporučení a plán, se kterými dostane vaše komunikace řád.

Jak postupujeme u obsahových strategií a analýz

ikonka startu, trasy a cíle

Stanovujeme postup

Stanovujeme postup

Nejprve zjistíme, v jaké jste situaci a co potřebujete. Podle toho naplánujeme, do jakých analýz se pustíme, kolik to bude stát a jak dlouho to potrvá.

ikonka bublin s textem

Jdeme k vašim kořenům

Jdeme k vašim kořenům

Na společných workshopech ukotvíme vaše postavení na trhu, fungování služeb, vysněné zákazníky i cíle. Budeme se ptát – hodně.

ikonka grafu

Procházíme data

Procházíme data

Prozkoumáme Google Analytics, důkladně zhodnotíme váš obsah i komunikaci konkurence. Když je třeba, nachystáme mediální audit nebo analýzu klíčových slov.

ikonka lupy

Zapojujeme zákazníky

Zapojujeme zákazníky

Často saháme po hloubkových rozhovorech, dotazování nebo focus groups. Pro vypovídající data dokážeme zajistit i nábor respondentů.

ikonka myšlenky

Sestavujeme strategii

Sestavujeme strategii

Rozumíme vašemu byznysu, vidíme příležitosti a máme vhled do myšlení zákazníků. Na datech stavíme obsahovou strategii, která určí, jaký obsah tvořit, jak, pro koho
a s jakým cílem.

ikonka zakliknutého okénka

Připravujeme akční plán

Připravujeme akční plán

Představíme vám obsahovou strategii i konkrétní ukázky. Když je vše v pořádku, chystáme konkrétní kroky, kterými se strategie uvede do života.

Strategické závěry okamžitě převádíme do praxe

První obsahovou strategii jsme dali dohromady v roce 2012. Nesla podtitul: Nejlepší cestou k fungující obsahové strategii je začít ji vůbec dělat. A platí to pořád – bez realizace je sebelepší strategie či audit k ničemu. Obvykle tak následují:

Využijeme závěry z obsahových strategií k úpravě stávajících nebo budování nových kanálů pro získávání zákazníků. 100% pod vaší kontrolou a se zhodnocením v čase.

Napíšeme texty, kterým lidé porozumí. Otextujeme celý web nebo vybrané kampaňové stránky.
Facebook, Instagram a LinkedIn jsou nejrychlejší možností, jak dostat závěry z obsahové strategie do praxe. Zajistíme kompletní správu od obsahu po reklamu.

Znalost oboru + zkušenosti

Do hledání ideálního postupu tvorby obsahové strategie jsme investovali stovky hodin času. Dokonce jsme o něm natočili i kurz.

Opíráme se o sadu dobře ukotvených metod, které ale skládáme pokaždé do jiného rámce.

Podle něj také sestavujeme tým. Obsahového stratéga tak doplníme tazatelem se zkušeností ze stovek hloubkových rozhovorů nebo třeba specialistou na SEO.

Náš postup nesvazuje ruce, nenutí vás do metod, které nepotřebujete, a zároveň bezpečně vede k cíli.

Obsahové strategie a analýzy umíme v B2C i B2B

Nezáleží na tom, jestli prodáváte kočárky nebo dodáváte jednoúčelové značicí stroje. Vedli jsme rozhovory se studenty z Asie
i strojaři ze Švýcarska, poznávali rodinné firmy i korporáty, auditovali stovky článků i jednostránkové weby. Užitečné know-how jsme nasbírali zejména v těchto oborech:

  • E-commerce
  • Kosmetika
  • Knihy
  • HR
  • Vzdělávání
  • Datová analytika
  • Kyberbezpečnost
  • Bankovnictví
  • Obchod
  • Software a SaaS
  • Logistika
  • Výroba stavebních prvků
  • Energetika
  • Velkoobchod a distribuce
  • Strojírenství
ikonka grafu

Prokazatelné úspěchy

Naše strategie fungují. Přečtěte si, jak jsme Solitee pomohli k milionovým prodejům nebo jak jsme zvedli návštěvnost blogu MALL.CZ z desítek jednotlivců na 57 tisíc měsíčně.

ikonka ocenění

Oborová ocenění

Za projekt EET poradna jsme ve Zlatém středníku získali 1. místo v kategorii Obsahová strategie. S blogem MALL.CZ jsme ve stejné soutěži umístili na 2. místě.

ikonka studenta s placatou čepicí

Školení o strategiích

Veřejná školení tvorby obsahových strategií pořádáme už od roku 2017 a máme desítky spokojených absolventů. Jsme také autory prvního kurzu obsahové strategie na Seduo.cz.

Kolik stojí obsahová strategie

Přesnou kalkulaci zpracujeme poté, co si ujasníme vaše potřeby a požadavky. Obvykle se ceny pohybují v následujících hladinách:

Obsahový audit

Ostřílený copywriter podrobně analyzuje váš web a doporučí, co upravit, aby váš obsah fungoval. Zjistěte víc o Obsahovém auditu webu, který vám přinese 22+ stran poznatků a pomůže dosáhnout vašich marketingových cílů.

Od 14 990 Kč

Obsahová strategie bez výzkumu

Znáte své zákazníky tak důkladně, že víte, jaké problémy řeší, proč si vybírají právě vás a kvůli čemu přejdou ke konkurenci? Skvělé, další výzkum není potřeba a rovnou vám připravíme obsahovou strategii.

Od 55 000 Kč

Obsahová strategie s výzkumem

Své zákazníky sice znáte, ale zároveň víte, že vám mnoho věcí uniká? Navrhneme vhodný výzkum, sesbíráme data a vyhodnotíme je. Na jejich základě připravíme obsahovou strategii, která bude přesně na míru vaší cílové skupině.

Od 140 000 Kč

Ceny uvádíme bez DPH.

První krok je na vás. A zbytkem vás provedeme

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.