Ondřej Pokorný
Copywriting & konzultace

1988
Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.
2007
Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.
2009
Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.
2013
Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.
2014
Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.
2015
Objevuju odnož marketingu – HR marketing.
2019
Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.
Pro koho píšu

KBC
Nastavil jsem strategii Employer Brandu pro KBC – banku, kterou do té doby kandidáti téměř neznali.
Co se mi v Obsahovce povedlo
Tři věci, které ovlivnily mou práci


Co jsem napsal
Ondřej Pokorný
Ondřej Pokorný
Poradna pro podnikatele zvýšila roční návštěvnost blogů Solitey o 250 tis. A skoro bez reklamy
Na začátku prvního lockdownu jsme společně s IT firmou Solitea vytvořili online poradnu pro podnikatele. Protože na tvorbě obsahu spolupracujeme dlouhodobě, rozjeli jsme projekt už po několika callech. Uživatelé fakturační služby iDoklad a ekonomického systému Money měli díky nám aktuální a srozumitelné informace na jednom místě. A podle dat z webové analytiky je hltali jako diví.
Obsahový marketing pro SaaS. S čím počítat, než se do něj pustíte
Pokud jste vyvinuli software, který zlepšuje fungování umělé inteligence, těžko ho prodáte firmě, která teprve přemýšlí, jestli by jim AI vůbec pomohlo. A v podobné situaci jsou i další SaaS firmy – aby jednou něco prodaly, musí si své zákazníky nejprve vychovat. Přečtěte si, co jsme se v Obsahovce při práci pro SaaS klienty naučili a postavte svůj obsahový marketing na zdravých základech.
Co jsem se naučil za rok vedení online magazínu Modré pyramidy
Za peníze ze stavebka jsem kdysi vyrazil do světa, úvěr na bydlení nechci a děsím se chvíle, kdy mám doma vzít do ruky vrtačku. Přesto už více než rok tvořím online magazín o pohodovém bydlení, kde je to samá cílová částka nebo rekonstrukce. Navzdory osobním předpokladům čísla naznačují, že to s kolegy děláme dobře. Přečtěte si, co mi dal rok spolupráce se stavební spořitelnou. Třeba to pomůže i vám – ať už jste ve svém projektu v roli klienta, nebo dodavatele.