Ondřej Pokorný

Copywriting & konzultace

Proč to chcete psát? A pro koho? A co to zkusit takhle? Řekněte mi kontext a pak to dáme dohromady. Ptám se, abych nepsal zbytečně, ušetřil vám čas i peníze. Balastu je totiž kolem nás tak nějak relativně jakoby víc než dost. V podstatě.
Ondřej Pokorný

1988

Klubu se na svět v místech, kde se narodili jiní mistři kompozice – Bedřich Smetana a Zdeněk Nejedlý.

2007

Zakládám web oddílu kopané SK Vysoké Mýto. Sám ho táhnu pět sezón, html kód v Poznámkovém bloku, grafiku v Malování a referáty ve Wordu.

2009

Migruju do Prahy, kde žongluju s moderní historií, politologií a geografií.

2013

Lákají mě dotace EU, tak to zkouším v poradence.

2014

Ignoruju spam e-mail s výzvou k úhradě hostingu osobního blogu. Fešáci od serverů mažou osm let mého psaní.

2015

Objevuju odnož marketingu – HR marketing.

2019

Sedím v zasedačce Obsahovky a probouzím obavy poznámkou o procesech. Ale prý to spolu zkusíme.

Pro koho píšu

KBC

Nastavil jsem strategii Employer Brandu pro KBC – banku, kterou do té doby kandidáti téměř neznali.

Co se mi v Obsahovce povedlo

Dlouhodobé spolupráce

Mám štěstí na klienty, pro které tvořím řadu měsíců nebo dokonce let. A pořád se rádi vídáme a vymýšlíme nové projekty.

Rozvojový kurz pro copywritery

Předávám své zkušenosti s psaním lidem, kteří potřebují nový impulz. A prý to pro ně je jeden z nejlepších kurzů na trhu.

Články o strašlivých úředních textech

Přepsal jsem dopis od plynařů nebo sociálky. Díky nim k nám na web chodí spousta lidí a taky sní o srozumitelné komunikaci.

Tři věci, které ovlivnily mou práci

Praha, pravý břeh

Řeka, vlevo Vyšehrad, vpravo Hrad. Jsem doma a můj život je v pořádku. Jednou to Praze vrátím knihou.

Pexeso s vlajkami

Jako malý jsem díky němu zjistil, že nejsme pajšlem světa. Ani Evropy. Od té doby objevuju, hledám kontext a beru všechno s nadhledem.

Bicykl

Nejkrásnější pohled na svět je prý z koňského hřbetu. No to určitě.
Ondřej Pokorný

Co jsem napsal

Ondřej Pokorný

Ondřej Pokorný

Obsahový marketing pro SaaS. S čím počítat, než se do něj pustíte

Pokud jste vyvinuli software, který zlepšuje fungování umělé inteligence, těžko ho prodáte firmě, která teprve přemýšlí, jestli by jim AI vůbec pomohlo. A v podobné situaci jsou i další SaaS firmy – aby jednou něco prodaly, musí si své zákazníky nejprve vychovat. Přečtěte si, co jsme se v Obsahovce při práci pro SaaS klienty naučili a postavte svůj obsahový marketing na zdravých základech.

Co jsem se naučil za rok vedení online magazínu Modré pyramidy

Za peníze ze stavebka jsem kdysi vyrazil do světa, úvěr na bydlení nechci a děsím se chvíle, kdy mám doma vzít do ruky vrtačku. Přesto už více než rok tvořím online magazín o pohodovém bydlení, kde je to samá cílová částka nebo rekonstrukce. Navzdory osobním předpokladům čísla naznačují, že to s kolegy děláme dobře. Přečtěte si, co mi dal rok spolupráce se stavební spořitelnou. Třeba to pomůže i vám – ať už jste ve svém projektu v roli klienta, nebo dodavatele.

Na Votroky to nestačilo. 14 let čutání do míče ze mě ale udělalo lepšího copywritera

Po fotbalových hřištích na východě Čech jsem pobíhal až do maturity. Trefil jsem se do brány ve Svitavách, Chrudimi i Náchodě a málem jsem se dostal na zkoušku do hradeckého dorostu. Včas jsem si ale uvědomil, že na ligu to nikdy nebude. Díky kopané jsem poznal svoje limity a naučil se minimálně 5 dalších věcí, díky nimž jsem dneska lepší copywriter. Nevěříte? Čtěte.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.