- Původně česká firma s tradicí od roku 1992 a velkoobchodní dodavatel osobních ochranných pracovních prostředků.
- Obrat 3,7 miliardy Kč (2014).
- Spolupráce 2016–2019.
Obsah, který pomáhá předcházet úrazům
Někdy máme pocit, že se nám CERVA zdá. Myšleno v dobrém: tak osvícení klienti jsou totiž vzácností. Spolupráci postupně rozšiřujeme, osobně se setkáváme se zákazníky a pronikáme do oboru čím dál tím hlouběji.
Přitom to začalo naprosto nepravděpodobně - Slávek Švec - marketingový specialista z CERVA Group, si poslechl rozhovor s Martinem na Mladém Podnikateli, a okamžitě posílal e-mail. Do týdne jsme se domluvili úplně na všem.
Copywriting v angličtině pro nizozemskou značku
Prvním rozsáhlejším projektem spolupráce se stal copywriting nového webu pro nizozemskou značku ochranného oblečení Assent. Dali jsme dohromady komunikační styl a připravili v angličtině:
- produktové popisky s důrazem na pomoc, vlastnosti a funkce na míru cílovce.
- přehledné a srozumitelné texty pro web
- guideline pro práci s tone of voice pro překladatele do dalších jazyků.
Spolupráce s Obsahovou agenturou je pro nás velmi přínosná. Je totiž super pracovat s jistotou, že nejen dodané texty, ale i kreativa a nápady všeho druhu budou vždy neotřelé, zajímavé a budou mít šťávu.
Katalogy, tiskoviny, letáky, bannery
Ke každé správné dlouhodobé spolupráci patří operativní obsahová výpomoc s méně obvyklými formáty. A jako všude, i tady je to spíš zábava, než práce.
E-mailová strategie a pravidelný copywriting
Pro komunikaci se dvěma klíčovými skupinami zákazníků jsme připravili detailní e-mail marketingový manuál. Obsahuje vše od toho, jak mají e-maily vypadat, z jaké adresy mají odcházet, jak se mají členit a až po návod, jak s nimi dál pracovat.
- Výsledné e-maily nejsou jen prodejní. Každý obsahuje i hromadu užitečných informací navíc. Od klasifikace pracovní obuvi přes nejčastější pracovní úrazy po trendy v reflexním oblečení.
- E-maily připravujeme každý měsíc, sledujeme statistiky a postupně zlepšujeme výsledky.
Obsahová strategie
Na obsahové strategii pracujeme postupně. Není to práce na týden - i my si musíme budovat důvěru obchodního týmu i zákazníků. Potkáváme se a seznamujeme se s manažery, nákupčími obřích továren i bezpečnostními techniky.
Insight, který tím získáváme, je pro tvorbu obsahu neocenitelný. Ale tady si ukázky necháme až do budoucna. Některé know-how prostě ven nepatří.
Je skvělé, že velmi vysoká míra odbornosti a dodání v domluvený čas jsou u Obsahové agentury brané jako naprostý standard, což nám pomáhá lépe plánovat naše aktivity. Bylo by skvělé, kdyby každý dodavatel fungoval třeba i jen s poloviční mírou spolehlivosti.
Obsahovka odkazuje