• Původně česká firma založená roku 1992
  • Velkoobchodní dodavatel osobních ochranných pracovních prostředků
  • Obrat 3,7 miliardy Kč (2014)
  • Spolupracujeme od září 2016

Obsah, který pomáhá přecházet úrazům

Někdy máme pocit, že se nám CERVA zdá. Myšleno v dobrém: tak osvícení klienti jsou totiž vzácností. Spolupráci postupně rozšiřujeme, osobně se setkáváme se zákazníky a pronikáme do oboru čím dál tím hlouběji.

Přitom to začalo naprosto nepravděpodobně - Slávek Švec - marketingový specialista z CERVA Group, si poslechl rozhovor s Martinem na Mladém Podnikateli, a okamžitě posílal e-mail. Do týdne jsme se domluvili úplně na všem.

Copywriting v angličtině pro nizozemskou značku

Prvním rozsáhlejším projektem spolupráce se stal copywriting nového webu pro nizozemskou značku ochranného oblečení Assent. Dali jsme dohromady komunikační styl a připravili v angličtině:

  • produktové popisky s důrazem na pomoc, vlastnosti a funkce na míru cílovce.
  • přehledné a srozumitelné texty pro web
  • guideline pro práci s tone of voice pro překladatele do dalších jazyků.
Spolupráce s Obsahovou agenturou je pro nás velmi přínosná. Je totiž super pracovat s jistotou, že nejen dodané texty, ale i kreativa a nápady všeho druhu budou vždy neotřelé, zajímavé a budou mít šťávu.
Vítězslav Švec, Marketing Online Specialist

Katalogy, tiskoviny, letáky, bannery

Ke každé správné dlouhodobé spolupráci patří operativní obsahová výpomoc s méně obvyklými formáty. A jako všude, i tady je to spíš zábava, než práce.

Ukázka z kampaně, která využívá statistiky pracovních úrazů. Postupně jsme zapojili zranění očí, hlavy i rukou.

E-mailová strategie a pravidelný copywriting

Pro komunikaci se dvěma klíčovými skupinami zákazníků jsme připravili detailní e-mail marketingový manuál. Obsahuje vše od toho, jak mají e-maily vypadat, z jaké adresy mají odcházet, jak se mají členit a až po návod, jak s nimi dál pracovat.

  • Výsledné e-maily nejsou jen prodejní. Každý obsahuje i hromadu užitečných informací navíc. Od klasifikace pracovní obuvi přes nejčastější pracovní úrazy po trendy v reflexním oblečení.
  • E-maily připravujeme každý měsíc, sledujeme statistiky a postupně zlepšujeme výsledky.

Obsahová strategie

Na obsahové strategii pracujeme postupně. Není to práce na týden - i my si musíme budovat důvěru obchodního týmu i zákazníků. Potkáváme se a seznamujeme se s manažery, nákupčími obřích továren i bezpečnostními techniky.

Insight, který tím získáváme, je pro tvorbu obsahu neocenitelný. Ale tady si ukázky necháme až do budoucna. Některé know-how prostě ven nepatří.

Je skvělé, že velmi vysoká míra odbornosti a dodání v domluvený čas jsou u Obsahové agentury brané jako naprostý standard, což nám pomáhá lépe plánovat naše aktivity. Bylo by skvělé, kdyby každý dodavatel fungoval třeba i jen s poloviční mírou spolehlivosti.
Vítězslav Švec, Marketing Online Specialist



Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku