- České zakázkové krejčovství s pobočkami v Brně a v Praze.
- Šije tradičními postupy bespoke a made-to-measure pro pány, ale i dámy.
- Spolupráce od léta 2017 do léta 2021.
Šijeme obsah na míru pro zakázkové krejčovství
Zatímco v krejčovských salónech měří a vyrábějí košile a obleky na míru, my šijeme u klávesnic i v terénu facebookové posty, blogové články i instagramové strategie. A společně s GALARDem vytváříme obsah, který odráží lásku k řemeslu.
Od workshopu k tonalitě a mnohem dál
Spolupráce s GALARDem začala doporučením – s manažerkou brněnské pobočky krejčovství, Adélou Hoffmannovou, nás propojil Vašek Prak z ostravského lovebrandu RAYNET CRM. A už od začátku byly košile a obleky na míru naší srdcovkou.
„Dlouhou dobu jsme řešili obsah vlastními silami, ale brzy jsme zjistili, že nejsme jak časově, tak obsahově efektivní natolik, jak bychom potřebovali. Zkoušeli jsme proto různé agentury či kreativce, ale málokdo dokázal fungovat samostatně, stejně tak málokdo dokázal produkovat obsah odpovídající našim představám. K Obsahové agentuře jsme se dostali přes reference společnosti RAYNET, díky které máme nejen skvělé CRM, ale nyní i skvělou spolupráci s lidmi z Obsahové agentury, u kterých si nejvíce ceníme kreativity, profesionality, rychlosti, dodržení všeho slíbeného a perfektní komunikace.“
Úvodní workshop v GALARDu na podzim 2017 byl nejpočetnější, jaký jsme do té doby vedli. My jsme byli 4, za brněnský i pražský GALARD se sešlo 9 lidí – jak z vedení obou poboček, tak módní konzultanti, kteří jsou denně v kontaktu s klienty. Přímo na workshopu vznikla tonalita, která vystihovala představy obou týmů a hlavně GALARD odlišovala od jiných krejčovství.
Tonalitu jsme otestovali na prvních facebookových postech a o pár týdnů později jsme už pravidelně:
- připravovali příspěvky na Facebook,
- spravovali Instagram a Pinterest,
- psali články na blog i rozhovory do médií,
- vymýšleli novinky na web
- i navrhovali e-maily.
Dáváme sociálním sítím na frak
V půlce srpna 2017 jsme na Facebook GALARDu našili první příspěvky. A ještě než jsme stačili říct „jehla“, začala gentlemanská tonalita, vlastní fotky i infografiky, vytáčet facebookové reporty do zelených čísel.
„Je to jednoduché: Like!“
„Nebaví nás zdlouhavé texty o ničem. Chtěli jsme krátká a výstižná sdělení, která jdou přímo k jádru věci. A to se, myslím, s Obsahovkou podařilo.“
Vysoká krejčovská: spouštíme blog
Už při první schůzce nad facebookovými příspěvky bylo jasné, že těch pár znaků ve statusu nebude ke komunikování všeho, co chce GALARD říct, stačit. Na střihačský stůl tedy přichází blog. Zatímco vzniká, my píšeme první články a chystáme rozhovory s celebritami i profesionály v oboru.
„Myšlenka blogu kolem nás kroužila několik let, nyní se usadila a my můžeme konečně spustit ten vodopád témat, který nám proudil v hlavách.“
Spolupráce se vyvíjí, spojení GALARD + Obsahovka zůstává
Na podzim 2020 jsme s GALARDem oslavili 3 roky spolupráce. Za tu dobu jsme pracovali nejen na blogu a obsahu na sociální sítě, ale také jsme:
- pravidelně psali novinky na web a newslettery do e-mailových schránek zákazníků,
- textovali několik webových stránek,
- psali PR články či pomáhali s texty pro brožury a další propagační materiály
- a fotili několik sérií fotek.
Náš vizuální tým pro GALARD zpracoval několik sérií fotek – každý photoshoot jsme plánovali tak, abychom fotky využili na co nejvíc kanálech – od sociálních sítí přes blog a web až po newslettery či média.
„Co člověk, to jiný názor na módu. Pokud si ale někdo není jistý, jaký oděv vybrat na danou událost nebo jaké jsou trendy sezóny, může se s jistotou obrátit na náš blog. Obsahovka tvoří texty nejen kvalitně po odborné stránce, ale také velmi hravou formou.“
Obsahovka odkazuje