• České zakázkové krejčovství s pobočkami v Brně a v Praze.
  • Šije tradičními postupy bespoke a made-to-measure pro pány, ale i dámy.
  • Spolupráce od léta 2017.

Šijeme obsah na míru pro zakázkové krejčovství

Zatímco v krejčovských salónech měří a vyrábějí košile a obleky na míru, my šijeme u klávesnic i v terénu facebookové posty, blogové články i instagramové strategie. A společně s GALARDem vytváříme obsah, který odráží lásku k řemeslu.

Od workshopu k tonalitě a mnohem dál

Spolupráce s GALARDem začala doporučením – s manažerkou brněnské pobočky krejčovství, Adélou Hoffmannovou, nás propojil Vašek Prak z ostravského lovebrandu RAYNET CRM. A už od začátku byly košile a obleky na míru naší srdcovkou.

„Dlouhou dobu jsme řešili obsah vlastními silami, ale brzy jsme zjistili, že nejsme jak časově, tak obsahově efektivní natolik, jak bychom potřebovali. Zkoušeli jsme proto různé agentury či kreativce, ale málokdo dokázal fungovat samostatně, stejně tak málokdo dokázal produkovat obsah odpovídající našim představám. K Obsahové agentuře jsme se dostali přes reference společnosti RAYNET, díky které máme nejen skvělé CRM, ale nyní i skvělou spolupráci s lidmi z Obsahové agentury, u kterých si nejvíce ceníme kreativity, profesionality, rychlosti, dodržení všeho slíbeného a perfektní komunikace.“
Adéla Hoffmannová, Branch & Sales Manager

Úvodní workshop v GALARDu na podzim 2017 byl nejpočetnější, jaký jsme do té doby vedli. My jsme byli 4, za brněnský i pražský GALARD se sešlo 9 lidí – jak z vedení obou poboček, tak módní konzultanti, kteří jsou denně v kontaktu s klienty. Přímo na workshopu vznikla tonalita, která vystihovala představy obou týmů a hlavně GALARD odlišovala od jiných krejčovství.

Tonalitu jsme otestovali na prvních facebookových postech a o pár týdnů později jsme už pravidelně:

  • připravovali příspěvky na Facebook,
  • spravovali Instagram a Pinterest,
  • psali články na blog i rozhovory do médií,
  • vymýšleli novinky na web
  • i navrhovali e-maily.

Dáváme sociálním sítím na frak

V půlce srpna 2017 jsme na Facebook GALARDu našili první příspěvky. A ještě než jsme stačili říct „jehla“, začala gentlemanská tonalita, vlastní fotky i infografiky, vytáčet facebookové reporty do zelených čísel.

„Je to jednoduché: Like!“
Adéla Hoffmannová, Branch & Sales Manager

Postnutím příspěvku to pro nás ale nikdy nekončí. Sledujeme analytiku a získané informace hned zohledňujeme. Za den si s Karlem a Adélou, manažery obou poboček, vyměníme i několik e-mailů a každý post ladíme k dokonalosti.

Na Facebooku mimo jiné ukazujeme, koho GALARD obléká. A v tonalitě propisujeme to, co krejčovství dělá výjimečným – detaily.

Do spravované gardéroby se po Facebooku zařadil i Instagram a Pinterest. Jednou do měsíce zaběhneme o tři ulice dál – do brněnského salónu – nebo zajedeme na pražskou pobočku, a nafotíme si vlastní materiál. Na sociálních sítích pak ukazujeme, jak se v GALARDu žije a tvoří.

„Nebaví nás zdlouhavé texty o ničem. Chtěli jsme krátká a výstižná sdělení, která jdou přímo k jádru věci. A to se, myslím, s Obsahovkou podařilo.“
Karel Řepa, Fashion Consultant

Vysoká krejčovská: spouštíme blog

Už při první schůzce nad facebookovými příspěvky bylo jasné, že těch pár znaků ve statusu nebude ke komunikování všeho, co chce GALARD říct, stačit. Na střihačský stůl tedy přichází blog. Zatímco vzniká, my píšeme první články a chystáme rozhovory s celebritami i profesionály v oboru.

„Myšlenka blogu kolem nás kroužila několik let, nyní se usadila a my můžeme konečně spustit ten vodopád témat, který nám proudil v hlavách.“
Adéla Hoffmannová, Branch & Sales Manager

Blog jsme odstartovali sérií svatebních článků, které dodnes patří mezi stálice ve vyhledávání a organicky na web přivádí stále nové čtenáře. S jakou strategií tvorby obsahu na blogu GALARDu pracujeme si přečtěte v případovce.

Spolupráce se vyvíjí, spojení GALARD + Obsahovka zůstává

Na podzim 2020 jsme s GALARDem oslavili 3 roky spolupráce. Za tu dobu jsme pracovali nejen na blogu a obsahu na sociální sítě, ale také jsme:

  • pravidelně psali novinky na web a newslettery do e-mailových schránek zákazníků,
  • textovali několik webových stránek,
  • psali PR články či pomáhali s texty pro brožury a další propagační materiály
  • a fotili několik sérií fotek.

Náš vizuální tým pro GALARD zpracoval několik sérií fotek – každý photoshoot jsme plánovali tak, abychom fotky využili na co nejvíc kanálech – od sociálních sítí přes blog a web až po newslettery či média.

Naše spolupráce se vyvíjí podle aktuální situace a potřeb – v době jarní krize kolem covid-19 jsme ze dne na den změnili všechny plány a komunikovali vše potřebné k dané situaci, nedávno jsme se pustili do mentoringu dalších členů marketingového týmu.

„Co člověk, to jiný názor na módu. Pokud si ale někdo není jistý, jaký oděv vybrat na danou událost nebo jaké jsou trendy sezóny, může se s jistotou obrátit na náš blog. Obsahovka tvoří texty nejen kvalitně po odborné stránce, ale také velmi hravou formou.“
Karel Řepa, Fashion Consultant

Spolupráce s GALARDem zkrátka šlape jako dobře namazaná „singerka“ a my se těšíme, co společně ušijeme příště.