
- České zakázkové krejčovství
- Obléká především pány, ale i dámy
- Pobočky v Brně a v Praze
- Spolupracujeme od léta 2017
Šijeme obsah na míru pro zakázkové krejčovství
Zatímco v krejčovských salónech měří a vyrábějí košile a obleky na míru, my šijeme u klávesnic i v terénu facebookové posty, blogové články i instagramové strategie. A společně s Galardem vytváříme obsah, který odráží lásku k řemeslu.
Od workshopu k tonalitě a mnohem dál
Spolupráce s Galardem začala doporučením – s manažerkou brněnské pobočky krejčovství, Adélou Hoffmannovou, nás propojil Vašek Prak z ostravského lovebrandu RAYNET. A už od začátku byly košile a obleky na míru naší srdcovkou.

„Dlouhou dobu jsme řešili obsah vlastními silami, ale brzy jsme zjistili, že nejsme jak časově, tak obsahově efektivní natolik, jak bychom potřebovali. Zkoušeli jsme proto různé agentury či kreativce, ale málokdo dokázal fungovat samostatně, stejně tak málokdo dokázal produkovat obsah odpovídající našim představám. K Obsahové agentuře jsme se dostali přes reference společnosti RAYNET, díky které máme nejen skvělé CRM, ale nyní i skvělou spolupráci s lidmi z Obsahové agentury, u kterých si nejvíce ceníme kreativity, profesionality, rychlosti, dodržení všeho slíbeného a perfektní komunikace.“
Úvodní workshop v Galardu byl nejpočetnější, jaký jsme zatím vedli. My jsme byli 4, za brněnský i pražský Galard se sešlo 9 lidí – jak z vedení obou poboček, tak módní konzultanti, kteří jsou denně v kontaktu s klienty. Přímo na workshopu vznikla tonalita, která vystihovala představy obou týmů a hlavně Galard odlišovala od jiných krejčovství.
Tonalitu jsme otestovali na prvních facebookových postech a o pár týdnů později jsme už pro Galard pravidelně:
- připravovali příspěvky na Facebook,
- spravovali Instagram a Pinterest,
- psali články na blog i rozhovory do médií,
- vymýšleli novinky na web
- i navrhovali e-maily.
Dáváme sociálním sítím na frak
V půlce srpna 2017 jsme na Facebook Galardu našili první příspěvky. A ještě než jsme stačili říct „jehla“, začala gentlemanská tonalita, vlastní fotky i infografiky, vytáčet facebookové reporty do zelených čísel.

„Je to jednoduché: Like!“
Postnutím příspěvku to pro nás ale nikdy nekončí. Sledujeme analytiku a získané informace hned zohledňujeme. Za den si s Karlem a Adélou, manažery obou poboček, vyměníme i několik e-mailů a každý post ladíme k dokonalosti.

Na Facebooku mimo jiné ukazujeme, koho Galard obléká. A v tonalitě propisujeme to, co Galard dělá výjimečným – detaily.

„Nebaví nás zdlouhavé texty o ničem. Chtěli jsme krátká a výstižná sdělení, která jdou přímo k jádru věci. A to se, myslím, s Obsahovkou podařilo.“
Vysoká krejčovská: spouštíme blog
Už při první schůzce nad facebookovými příspěvky bylo jasné, že těch pár znaků ve statusu nebude ke komunikování všeho, co chce Galard říct, stačit.

„Myšlenka blogu kolem nás kroužila několik let, nyní se usadila a my můžeme konečně spustit ten vodopád témat, který nám proudil v hlavách.“
Na střihačský stůl tedy přichází blog. Zatímco vzniká, my píšeme první články a chystáme rozhovory s celebritami i profesionály v oboru.

„Co člověk, to jiný názor na módu. Pokud si ale někdo není jistý, jaký oděv vybrat na danou událost nebo jaké jsou trendy sezóny, může se s jistotou obrátit na náš blog. Obsahovka tvoří texty nejen kvalitně po odborné stránce, ale také velmi hravou formou.“
Spolupráce s Galardem začíná a tak se postupně pouštíme i do dalších projektů. A těšíme se, co společně ušijeme příště.