• Home Credit, a.s.
  • Úvěrový gigant s výnosy 1,6 mld EUR (2015)
  • 135 000 zaměstnanců celosvětově
  • Spolupracujeme od léta 2014

Finance lidsky, srozumitelně a zábavně

Zákazník, který je nejvícekrát větší než my. Co do počtu zaměstnanců, tak zhruba 13 500krát. Důvěra celosvětového obra mezi spotřebitelskými úvěry nás tím pádem těší o to víc. Tím spíš, že spolupracujeme už od roku 2014 a začali jsme zkouškou ohněm.

Dopisy, SMS, e-maily a kampaně

Do spolupráce jsme naskočili rovnýma nohama - jako akutní výpomoc marketingové produkce, které citelně chyběli copywriteři. Ve velmi krátkém čase jsme museli rychle načerpat způsob, jakým Home Credit komunikuje, a začít tvořit výstupy rekordně rychle, a rekordně kvalitně. Do konce roku 2014 jsme tak stihli:

  • Napsat několik kompletních kampaní od dopisů po připomínací e-maily.
  • Pomoci přepsat desítky dopisů a SMS podle aktuálního jazykového stylu.
  • Spolupracovat na copywritingu několika platebních karet.
  • Připravit řadu letáků, brožurek a dalších papírových materiálů pro obchodní síť.

Jazykový styl a copywriting webu

Rok 2015 pak ovlivnil nový jazykový styl, který tehdy Home Credit v ČR zaváděl. Kromě již zmíněných dopisů jsme pracovali na propsání tone of voice do vnitrofiremních materiálů, plakátů na pobočky, ale třeba také na textech mobilního webu.

S Obsahovou agenturou spolupracujeme na denní bázi. To už poznáte, jestli někdo umí nebo ne. Jsou rychlí, samostatní, umí pracovat s informacemi a jejich texty jsou chytré a tím pádem i čtivé. Navíc se dokázali plně přizpůsobit našemu rytmu. A to jen tak někdo nedává. Chápu, proč je jich čím dál víc. Jen tak dál.
Jan Vašíček, vedoucí marketingové produkce

Obsahový marketing

Později se naše služby přesunuly k dlouhodobé tvorbě obsahu. Podíleli jsme se na tvorbě obsahové strategie, kterou připravovala agentura H1.cz, a po jejím uzavření jsme se pustili do psaní pro několik webů.




Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku