• Home Credit, a.s.
  • Úvěrový gigant s výnosy 1,6 mld EUR (2015)
  • 135 000 zaměstnanců celosvětově
  • Spolupracujeme od léta 2014

Finance lidsky, srozumitelně a zábavně

Zákazník, který je nejvícekrát větší než my. Co do počtu zaměstnanců, tak zhruba 13 500krát. Důvěra celosvětového obra mezi spotřebitelskými úvěry nás tím pádem těší o to víc. Tím spíš, že spolupracujeme už od roku 2014 a začali jsme zkouškou ohněm.

Dopisy, SMS, e-maily a kampaně

Do spolupráce jsme naskočili rovnýma nohama - jako akutní výpomoc marketingové produkce, které citelně chyběli copywriteři. Ve velmi krátkém čase jsme museli rychle načerpat způsob, jakým Home Credit komunikuje, a začít tvořit výstupy rekordně rychle, a rekordně kvalitně. Do konce roku 2014 jsme tak stihli:

  • Napsat několik kompletních kampaní od dopisů po připomínací e-maily.
  • Pomoci přepsat desítky dopisů a SMS podle aktuálního jazykového stylu.
  • Spolupracovat na copywritingu několika platebních karet.
  • Připravit řadu letáků, brožurek a dalších papírových materiálů pro obchodní síť.

Jazykový styl a copywriting webu

Rok 2015 pak ovlivnil nový jazykový styl, který tehdy Home Credit v ČR zaváděl. Kromě již zmíněných dopisů jsme pracovali na propsání tone of voice do vnitrofiremních materiálů, plakátů na pobočky, ale třeba také na textech mobilního webu.

S Obsahovou agenturou spolupracujeme na denní bázi. To už poznáte, jestli někdo umí nebo ne. Jsou rychlí, samostatní, umí pracovat s informacemi a jejich texty jsou chytré a tím pádem i čtivé. Navíc se dokázali plně přizpůsobit našemu rytmu. A to jen tak někdo nedává. Chápu, proč je jich čím dál víc. Jen tak dál.
Jan Vašíček, vedoucí marketingové produkce

Obsahový marketing

Později se naše služby přesunuly k dlouhodobé tvorbě obsahu. Podíleli jsme se na tvorbě obsahové strategie, kterou připravovala agentura H1.cz, a po jejím uzavření jsme se pustili do psaní pro několik webů.