Zdravé bydlení od firmy JRD, bílé budovy s byty obklopené zelení
JRD Group logo
  • JRD GROUP zastřešuje skupinu firem, které se v Česku soustředí na udržitelnost, zdravé bydlení i energetiku z obnovitelných zdrojů.
  • Firmu v roce 2003 založil Jan Řežáb.

Jak jsme JRD Group nastavili vizionářskou tonalitu

Divize JRD Development se v Česku jako první zaměřila na výstavbu nízkoenergetických a pasivních domů. Dnes je v segmentu lídrem na trhu. Koncept zdravého bydlení a zdravého života obecně se prolíná všemi činnostmi, které JRD zastřešuje. I tonalitou, kterou jsme nastavili.

Naše spolupráce s JRD začala poptávkou tonality, která by společnost perfektně vyjádřila a sjednotila komunikaci – uvnitř firmy i směrem ven. Současní a budoucí zákazníci nebo i uchazeči o zaměstnání, tak okamžitě poznají JRD nejen podle důrazu na zdravé bydlení, ale i tónu, kterým značka „mluví“.

„Celkové komunikaci jsme chtěli dát jednotící prvek, který by nás zároveň odlišil od konkurence. A reflektoval by naše hodnoty – že jsme transparentní, inovátoři a v popředí všeho, co děláme je zdravé bydlení a osvěta této oblasti.“
Kristýna Muszynski, Specialistka contentu a PR v JRD

Začátkem roku 2022 jsme pro JRD uspořádali tzv. tonalitní workshop, který je pro nás v Obsahovce obvykle startovacím bodem při nastavování tonality. Poznáme jádro firmy a posbíráme podklady k tomu, jakým způsobem by měla komunikovat.

Na úvod spolupráce jsme provedli:

  • analýzu konkurence,
  • workshop za využití našich tonalitních frameworků.
„Workshop proběhl příjemně, sezvali jsme kolegy z různých oddělení, abychom pokryli potřeby nejen marketingového oddělení, ale i HR či třeba oddělení výroby.“
Kristýna Muszynski, Specialistka contentu a PR v JRD

A výsledek? 

  • Nastavený koncept tonality, který jsme se zástupci JRD doladili do finální podoby.
  • Tonalitní manuál včetně archetypu, persony, skrze kterou značka mluví.
  • Zaměstnanci proškoleni pro snadnou práci s tonalitou.
„Nastavení tonality je velmi pozvolný proces, tonalitu používáme zejména u nových textů, které vznikají. Na hodnocení účelu je tedy ještě brzy, to si troufneme nejdříve za rok.“
Kristýna Muszynski, Specialistka contentu a PR v JRD

U tonality jsme neskončili. Pustili jsme se tvorby transakčních e-mailů JRD a ladění dalšího obsahu za využití nové tonality.

Pokud potřebujete nastavit tonalitu nebo celkově pomoci s obsahem, nárazově i dlouhodobě, ozvěte se.

Newsletter Obsahové agentury

Svěřte nám svůj e-mail a nechte si jedenkrát měsíčně poslat obsah,
který otřásl naším blogem. Nebo námi.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Nastavení souborů cookies
Všeobecné obchodní podmínky
Na webu využíváme ikony z icons8.com.