• Jeden z největších e-shopů v ČR
  • Patří do skupiny Mall Group s obratem 16,5 miliard Kč (2016)
  • Spolupracujeme od března 2017

Na cestě za nejlepším ecommerce obsahem ve střední Evropě

Mall.cz má v obsahu jasno. A za výsledky jde pěkně přímočaře a tvrdě. Chce být obsahovou jedničkou mezi internetovými obchody v CEE a jednu z důležitých úloh v tom hrajeme i my.

Content marketing pro nákupní galerii

Manažerka obsahového marketingu Tereza nás hned ze startu vybavila sadou informací: tohle je cílovka, tady je sezónnost produktů a tady jsou přístupy do administrace systému.

Pustili jsme se totiž do práce na obsahu čerstvě spuštěného blogu.

Téměř denně zde vychází obsah, kterým chce Mall kromě podpory prodeje také pomáhat s rozhodováním, bavit a přitahovat pozornost nových zákazníků.

  • Píšeme články pro blog, z nichž ty špičkové nasbíraly stovky organického sdílení na Facebooku, mnohatisícové čtenosti.
  • Navrhujeme a tvoříme drobné infografiky.
  • Chystáme posty pro Facebook k našim výstupům, abychom alespoň trochu ulevili social media týmu, který má celou 140 000hlavou komunitu na starost.
  • Ve spolupráci s produktovými specialisty a odborníky zvenčí připravujeme také rozsáhlé průvodce výběrem zboží. Od dětských šlapadel po antiparazitika.

S Obsahovou agenturou jsme začali blog tvořit prakticky od nuly. Během chvilky se nám podařilo nastavit všechny procesy tak, aby měli naši čtenáři co nejdříve k dispozici obsah, který je bude zajímat. Obsah je včas, kvalitní a bez chyb a překlepů. Na vše stačí z naší strany pouze dohlížet a na případné připomínky reagují obratem.
Tereza Hajná, Head of Content Marketing

Pokročilá obsahová analytika

Při tak intenzivní produkci obsahu se neobejdete bez dat. Obzvlášť tehdy, kdy do vaší cílové skupiny spadá tak trochu každý. Proto jsme do práce pro Mall.cz zapojili pokročilé měření obsahu.

  • Sledujeme, jaká témata lidé vyhledávají a jaké fráze kopírují.
  • Sadou ukazatelů v obsahovém skriptu vyhodnocujeme skutečně nejčtenější články.
  • Data z blogu propojujeme s tím, jak obsah rezonuje na sociálních sítích.

Příklad? Analýza obsahu nám pomohla najít téma pro článek 4 tipy, jak zbavit pračku zápachu. Psali jsme na jistotu - a brzy po vydání se z něj stal jeden z TOP 5 nejčtenějších na blogu a přilákal zatím tisíce čtenářů.

Celkovou spolupráci hodnotím velice kladně a jako velký přínos vidím jednoznačně vlastní nápady ze strany agentury, která při tvorbě obsahu vychází z kombinace trendů, sezony a také z tvrdých dat, což se nám nejednou mezi čtenáři osvědčilo.
Tereza Hajná, Head of Content Marketing



Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku