• Přední český výrobce venkovního stínění.
  • Fungují od roku 1990.
  • Specializují se na výrobu venkovních žaluzií a látkových rolet, mají i vlastní práškovou lakovnu.
  • Spolupráce od léta 2018.

Jak textování nového webu NEVY vyústilo v dlouhodobou práci pro blog i sociální sítě

NEVA patří mezi světovou špičku ve výrobě venkovního stínění. Kromě neustálého zdokonalování stínicí techniky se ale v NEVĚ rozhodli pořádně šlápnout i do obsahu a naplnit jím web i sociální sítě. A my jim v tom pomáháme.

Všechno začalo poptávkou natextování nového webu. Aby to mohlo fungovat, potřebovali jsme firmu dobře poznat. A tak jsme se v létě 2018 dvakrát po sobě vypravili do Kralic na Hané a odstartovali spolupráci dvěma půldenními workshopy:

  • strategickým, kde jsme poznávali silné a slabé stránky NEVY, jejich jedinečný prodejní argument nebo třeba zákazníky,
  • tonalitním, kde jsme si vyjasnili, jak by měla firma komunikovat.

Informací bylo dost, materiály jsme měli na stole – tvorba mohla začít:

  • na základě workshopů jsme vytvořili komunikační manuál firmy,
  • prošli jsme stávající obsah a sepsali doporučení k úpravě současného webu,
  • konzultovali jsme wireframy a natextovali stránky pro nový web.

Začátek každé nové spolupráce s sebou vždy nese trochu nejistoty. Tu ale Obsahovka rozptýlila hned na prvních workshopech, kdy se jim o svém přínosu podařilo přesvědčit nejen mě, ale i majitele. Výstupy z těchto setkání nám posloužily jako základ pro budování dlouhodobé komunikační strategie.
Miloslav Matoušek, Head of Marketing

Spolupráce s NEVOU odstartovala strategickým a tonalitním workshopem. Od té doby se pravidelně setkáváme na slaďovacích schůzkách každé dva týdny – díky tomu pořád víme, co je v NEVĚ nového.

Detaily nových webovek jsme ladili do června 2019. Chtěli jsme, aby všechny texty byly dokonalé a stránky lícovaly stejně dobře jako lamely venkovních žaluzií. Spuštěním webu ale spolupráce neskončila – právě naopak.

Dlouhodobá práce pro blog i sociální sítě

Ve stínicí technice jsme začali být jako doma, a tak postupně naše spolupráce přerostla v dlouhodobé zpracovávání obsahu i v rámci dalších komunikačních kanálů – tvoříme obsah pro blog, na další stránky webu i sociální sítě.

Pravidelně připravujeme:

  • články, aktuality a novinky na blog,
  • reference pro web
  • nebo příspěvky na sociální sítě Facebook, Instagram a LinkedIn.

Práce na sociálních sítích pro NEVU začala revizí stávajících profilů a aktualizací i doplněním informací. Nyní připravujeme posty od textů až po vizuály a zajišťujeme community management.

Kromě on-linu NEVĚ pomáháme také s tištěnými materiály. Společně jsme navrhli novou podobu katalogů, pracovali na faceliftu reklamních materiálů, vytvořili e-book nebo sepsali kompletní průvodce venkovními žaluziemi.

Během posledních dvou let naše spolupráce s Obsahovkou zahrnovala širokou škálu různorodých projektů. Vytvářeli jsme společně obsah pro web i katalogy, psali články do médií nebo ladili posty na sociální sítě. Ke každému problému se vždy postavili čelem a neuhýbali před odpovědností, když se (velmi výjimečně) něco nepovedlo úplně na sto procent - i proto je nám dnes Obsahovka rovnocenným parnerem na kterého se můžeme spolehnout.
Miloslav Matoušek, Head of Marketing

Školíme a obsah posouváme ještě dál

Pravidelné práce na blogu i sítě fungovaly skvěle, obsah jsme ale chtěli posunout zase o kousek dál. Po roce od spuštění webu jsme proto stránky znovu prošli a pustili se do rozvoje webu, doplnili jsme například celou sekci pro partnery.

A tvorbu obsahu rozšiřujeme ještě o další aktivity:

  • zapojujeme do tvorby obsahu i dodavatele NEVY a píšeme případové studie,
  • tvoříme vizuální obsah – fotíme žaluzie v reálu nebo natáčíme videopřípadovky s partnery i zaměstnanci NEVY,
  • školíme NEVU na práci s LinkedInem
  • a přispíváme na oborové servery – píšeme odborné články pro portál Archiweb i další architektonické či stavební weby.

Pokud potřebujete pomoc s blogem nebo sociálními sítěmi, rádi vám pomůžeme. Stačí zavolat řediteli nebo projekťákovi.