• Ostravský úkaz
  • Vývoj softwaru
  • 25 zaměstnanců
  • Spolupracujeme od června 2010

Copy & content pro ostravský lovebrand

Tahle spolupráce má vše: vizi, strategii, naladění na stejnou vlnu i širokou škálu služeb od scénářů videí po copywriting webů. RAYNETu pomáháme rozvíjet dnes nejpoužívanější cloudové CRM v ČR už od roku 2012. Ukážeme vám, jak taková spolupráce vzniká, a co z ní klient vlastně má.

První obsahová strategie vůbec

Začalo to nenápadně. V roce 2012 se potkáváme na konferenci a bavíme se o tom, jak tvořit lepší obsah. Netušíme, že RAYNET tou dobou prochází velkou změnou a přechází na cloud.

Plácneme si na jednoduchou obsahovou strategii. Vůbec první v tak ucelené podobě. Napsali jsme pár článků na blog, upravili první e-maily. Začalo to.

První ucelená obsahová strategie byla pro RAYNET. Stála hlavně na blogu a každý měsíc pokrývala několika články jeden obor, který RAYNET řešil svým CRM.

Hned zpočátku spolupráce se několikrát dostavil pocit: „Wow, tak tohle bych nenapsal“ nebo ještě lépe: „Tak to je přesně ono.
Ing. Martin Bazala CEO

Náborové i prodejní kampaně

Po rychlém startu se spolupráce zadrhla. Ani na jedné straně jsme neměli dost kapacit kopat práce vpřed a pár měsíců to vypadalo, že skončíme úplně. Nelehké období jsme ale překonali a díky trpělivosti RAYNETu se spolupráce konečně zaběhla. Cenná lekce.

O pár měsíců později pro RAYNET vymýšlíme první náborové kampaně. Pomáháme hledat a nacházet základy zákaznické podpory MaMaZu i vývojáře. Používáme k tomu speciální landing page, posty a reklamní sestavy na Facebooku, nebo třeba on-line test.

Kampaně fungují skvěle. Dokonce tak, že je RAYNET představuje jako success story na konferenci.

Novější z náborových kampaní. Postupně jsme využili inzeráty z pohledu zákaznické podpory, test kompetencí k zákaznické péči i série videí na Facebooku.

První společná náborová kampaň skončila nad očekávání dobře. Částečně i proto, že jsme nakonec nepoužili jeden z navržených konceptů. Šanci jsme mu totiž dali až napodruhé a výsledky tak mohly vystřelit ještě o třetinu výš. Toho si ostatně na Obsahové Agentuře ceníme nejvíce - že jejich práce není o copywtingu, ale o kreativní tvorbě obsahu v návaznosti na marketingovou, resp. obsahovou strategii. Nejde o psaní, jde o tvorbu.
Ing. Martin Bazala CEO

Onboarding a péče o uživatele

Návody, automatizovaná komunikace, microcopy. Na všech frontách postupně upravujeme obsah tak, aby přesvědčoval zákazníky zkoušející cloudové CRM.

Úpravy v automatických e-mailech znásobily konverze a zafungovaly dobře.

Práce na wireframu pro centrum nápovědy. Prošli jsme krok za krokem každou
ukázku i návod a upravili tak, aby se lidem CRM lépe používalo.

Neúspěšně jsme v minulosti spolupracovali s několika copywritery a PR agenturami. Problém byl vždy stejný – lidé z agentury nebyli schopni dostatečného ponoru v našem oboru a výsledné texty působily tak trochu jako z kategorie „hobby“. Pravidelně pak následovalo zvažování, jestli text použít, nebo přepsat. Až Obsahová agentura mě přesvědčila, že „to jde“ i v technických oborech.
Ing. Martin Bazala CEO

PPC a prodení kampaně

Občas konzultujeme copy k AdWords inzerátům, občas nachystáme facebookovou prodejní kampaň. Ale nic většího. Až později díky experimentu pro přednášku na PPC campu přepíšeme rovnou všechny klíčové sestavy.

Zpočátku přichází pád. Ale po pár týdnech a měsících se objeví výsledky. Ty nejúspěšnější z nich běží dodnes.

Jeden z mnoha bannerů. Během let jsme vyzkoušeli kde co. Videa, fotky,
ilustrace, animace.

Nový slogan a copywriting webu

Karel Novotný, tehdy ještě Mindless, dělá během roku 2015 vítr v RAYNETím brandingu. Nám jeho závěry slouží jako podklad pro vymýšlení sloganu. Několik bezesných nocí a je venku: Prodávejte 1-2-3.

Přesně takhle jednoduše to bylo s novým sloganem. Ehm.

Na slogan hned navazujeme copywritingem webu. Ten je pro RAYNET naprosto klíčový, takže se vrtáme i ve wireframech a ve výsledku na něm pracujeme pěkných pár týdnů. Výsledek najdete tady.

Každá stránka měla několik verzí a finální podoba na webu je výsledkem
dlouhých debat a testování.

Společně otevíráme téma zákaznické péče v ČR

V roce 2016 přichází RAYNET s myšlenkou posunout se od obchodu k péči. A tak po pár společných setkáních otevíráme téma customer care. Píšeme nový blog, zásobujeme Facebook, chystáme kampaně a pomáháme s obsahem pro CustomerCon.

Jedním z příjemných úkolů je i hledání a tahání moudra z firem se skvělou firemní kulturou a zákaznickou péčí.

A jak na závěr shrnuje spolupráci RAYNET?

S Obsahovou Agenturou je to jednoduchý příběh. Kdyby se rozhodli ukončit s námi spolupráci, bylo by to jako ztratit klíčového člověka ve firmě. Existuje málo dodavatelů, kteří navnímají váš byznys, kulturu i marketing tak, že je berete jako plnohodnotnou součást týmu. Z repertoáru pocitů při předávání práce se nejčastěji opakují "trefa, pecka, to je ono, tak to bychom nedali" apod. To samozřejmě neznamená, že si vždy sedne napoprvé vše. Díky Bohu, nespolupracujeme s roboty. Obsahová Agentura? Jedna z mála firem za které dávám ruku do ohně.
Ing. Martin Bazala CEO



Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku