• Český nástroj pro tvorbu webů
  • Doporučovaný experty v marketingu
  • Vhodný pro firemní i osobní prezentace
  • Spolupracujeme od léta 2017

Obsah pro službu, která možná dovede ke krachu polovinu webových agentur v Česku

Začalo to nevinně, může to skončit revolucí na marketingovém trhu. Tvoříme totiž obsah pro solidpixels – nástroj, ve kterém si kdokoliv za pár desítek minut (a za cenu pár stokorun měsíčně) nakliká web světové úrovně. Web, za který by u velké agentury zaplatil nejméně stovky tisíc korun.

Jak z dodavatele udělat zákazníka

K solidpixels jsme se dostali vlastně náhodou. Když jsme v lednu začali pracovat na nové identitě, doporučil nám Petr Rubáček z REMEMBERSHIP na technickou stránku webu pražské studio Breezy, které staví prezentace na své platformě solidpixels. A my na jeho doporučení dali.

Bod nula: Ujasnění tone of voice

Ještě, než jsme začali do klávesnice bušit první headliny, jsme si společně ujasnili tonalitu.

Nezačínali jsme od nuly. Solidpixels měli za sebou pár workshopů nad značkou. Základy byly jasné.

Chtějí být přímočaří, lidští a profesionální. Mistři ve svém oboru. Na nás pak bylo vymyslet, jak tyto hodnoty (a spoustu dalších věcí) propsat do textu.

Obsahovka rychle pochopila, jak fungujeme, a jakou náladu chceme do komunikace přenést. Pomohla nám oprostit se od odborných výrazů, přitom ale zachovala profesionalitu. Máme tak skvělý výchozí bod, od kterého se mění celá naše komunikace.
Martin Hakl, solidpixels.

Po ujasnění USPs skončily dohady, co a kde říkat.

Následuje copywriting webu

Po vyjasnění tonality jsme se pustili do textování webu. Psaní prokládáme telefonáty s Radkem Botošem, spolumajitelem Breezy. Nadšeně nám popisuje funkce a vychytávky – jeho entuziasmus je nakažlivý. Snadno podléháme.

Copy webu pak šlo skoro samo. Věděli jsme totiž, že propagujeme službu, které sami 100% věříme, a kterou jsme navíc pro svůj business sami využili. David Ogilvy by měl radost.

Kromě copywritingu jsme pomáhali s ujasněním rozložení prvků na stránkách.

Z výsledku jsme nadšení, už máme několik pozitivních ohlasů. Obsah nás přesně vystihuje, přitahuje pozornost a vyvolává skvělé reakce u klientů.
Martin Hakl, solidpixels.

Výsledek si pročtěte a proklikejte na webu solidpixels. Naše spolupráce ale nekončí. Už brzy se pustíme do změny e-mailové komunikace. A už teď se na to těšíme.




Kdo neměří, neví. Abychom věděli, co vás zajímá, využíváme na webu cookies. Pokud vám to nevadí, stačí, když tu prostě zůstanete.

V pořádku