• Holding, který vznikl fúzí 30 IT společností, vyvíjí IT produkty pro řízení firem, personalistiku, účetnictví a BI.
  • Tržby 2 miliardy Kč (2020).
  • Spolupracujeme od léta 2014.
  • Získali jsme 1. místo v soutěži WebTop100 2018 a Zlatý středník 2019 za projekt EET poradna v kategorii obsahový marketing.

Nejrozsáhlejší spolupráce a největší obsahový projekt

Se středoevropským holdingem softwarových firem jsme od roku 2014 ušli pořádný kus cesty. Zatímco na začátku Martin přepisoval web startujícího iDokladu, o pět let později tým čtyř lidí přitahoval užitečným obsahem statisíce návštěvníků do EET poradny a pečoval o obsah značek Money a Solitea.

Pravidelná péče o komplikovaný software

Účetní systémy Money S3 a podnikové informační systémy Money S4 a Money S5 nepatří mezi jednoduché produkty. Pomáháme proto komunikovat srozumitelně, prodávat výhody před vlastnostmi a hledat dopady v praxi.

Dlouhodobě se staráme o:

  • Články a e-maily se softwarovými aktualizacemi. Setkáváme se s vývojáři, analytiky, zákaznickou podporou i s obchodníky a společně hledáme, jak novinky představit zákazníkům srozumitelně, a zároveň lákavě.
  • Případové studie z firem, kde účetní a podnikové systémy usnadňují řízení. Pracujeme jak s podklady obchodníků, tak si přímo s klienty voláme. Není nic lepšího, než když copywriter slyší z první ruky, kde a jak produkt opravdu pomáhá.
  • Pozvánky a podporu školení. Protože dobrou pozvánku poznáte tak, že dokáže akci vyprodat.
  • Prodejní kampaně. Příležitostně chystáme obsah i pro bannery, prodejní e-maily nebo landing pages.

V případových studiích se zaměřujeme na vyčíslení konkrétních přínosů.

Obsah pro firemní časopisy

V podobném duchu se nese obsah pro dvě firemní média: Money News a ERP News. Solitea obě v mnohatisícových nákladech distribuuje svým zákazníkům a krom pravidelného informování o novinkách v produktech zde pomáháme například s:

  • Návody a postupy při řešení specifických problémů.
  • Rozhovory se zákazníky, účetními i takovými personami, jako je třeba Ivana Langerová, česká DPH superstar.
  • Infografikami, které čtenářům rychle ukáží to podstatné.

Podíleli jsme na tvorbě firemních časopisů pro zákazníky Solitey.

Pokladny, EET a organický dosah 1 000 000+

S příchodem EET nechtěla Solitea, coby prodejce pokladen a účetních systémů, nechat své zákazníky na holičkách. Vznikl projekt EET poradny, samostatného média s téměř denní aktualizací obsahu, živými diskusemi, účty na sociálních sítích a navázaným e-shopem Profipokladny.cz.

S EET poradnou jsme získali 1. místo v prestižní soutěži WebTop100 a 1. místo ve Zlatém středníku v kategorii obsahový marketing. Solitee projekt přinesl milionové prodeje (detaily najdete v případové studii).

Pro EET pokladny jsme sestavili vlastní redakční tým, ze kterého se během roku stala expertní skupina na problematiku EET, a který dokázal řadu informací přinést dříve než zavedená média. EET poradna za rok získala z nuly organickou návštěvnost v statisících a dala vzniknout mnohatisícové komunitě podnikatelů.

Pro podnikatele jsme sepsali e-book se všemi informacemi, které potřebovali pro hladký start EET.

Za čtyři roky spolupráce jsme vypublikovali 186 článků, napsali nepočítaně příspěvků na sociální sítě a dalších materiálů.

Pro Soliteu jsme psali scénáře a točili videa, ze kterých podnikatelé zjistili, jak se pracuje s pokladnami.

Vzhledem k nebývalému rozsahu spolupráce došlo samozřejmě i na problémy, které byly ale vždy řešeny profesionálně, což považuji za další z důkazů kvalit Martina a spol. Jejich služby mohu doporučit zkušeným profesionálům i začátečníkům v oboru marketingu.
Lukáš Krifta, marketingový manažer Solitea

iDoklad a vysoká škola e-mailingu

U dnes nejrozšířenější on-line fakturační služby ve střední Evropě jsme skoro od začátku. Postupně jsme zasáhli do obsahu na všech úrovních - od návodů po PPC inzeráty. Postupně jsme zajistili například:

  • Automatizované e-mailové kampaně pro nové uživatele o desítkách e-mailů pro různé situace.
  • Copywriting několika verzí webů.
  • Desítky textů inzerátů PPC reklamy.
  • Články s návody a radami pro podnikatele.
  • Nebo také náborové kampaně, které pomáhaly hledat nedostatkové vývojáře.

Pro sociální sítě jsme fotili kreativní portréty lidí z iDokladu.

Nové horizonty: Solitea

Stranou nezůstává ani samotná Solitea. Značce, která zastřešuje celou skupinu IT firem občas pomůžeme dotáhnout sdělení pro média nebo upravit výroční zprávu.

Se službami Obsahové agentury jsem velmi spokojen. Mezi pozitiva tohoto dodavatele řadím jeho zodpovědnost, samostatnost a celkovou vyspělost komunikace a firemní politiky. Cením si, že lze využívat výhod dlouhodobé spolupráce, zvyšovat efektivitu práce, a že se mohu na dodané výstupy spolehnout. Jak s ohledem na jejich kvalitu a správnost, tak i termíny.
Lukáš Krifta, marketingový manažer Solitea

Pokud plánujete obsahový projekt nebo hledáte pomoc s content marketingem, rádi vám pomůžeme. Stačí zavolat řediteli nebo projekťákovi.